Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр. Розв’язування задач з одиницями довжини.

Про матеріал
Розробка уроку на тему: "Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр. Розв’язування задач з одиницями довжини" за підручником Гісь.
Перегляд файлу

 

 

Тема.  Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр. Розв’язування задач з одиницями довжини.  

Цілі: повторити одиниці вимірювання довжини, вправлятися у перетворенні одиниць вимірювання довжини; вправлятися у вимірюванні і креслені відрізків; удосконалювати обчислювальні навички, розв’язувати задачі.

Обладнання:  підручник, мультимедійна презентація, наочність.

Хід уроку

І. МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП

  1. Забезпечення мотиваційної готовності до уроку.

Намалюйте смайлик на полях зошита, з яким настроєм ви починаєте урок.

  1. Актуалізація опорних знань, суб’єктного досвіду.

Математичний диктант.

  • Таблиця ділення на 2. Оцінювання власних результатів.

Усний рахунок. За допомогою цеглинок лего.

Розв’язування простих сюжетних задач.

Повторення одиниць вимірювання

1м=10дм

1дм=10см

1м=100см

Подорож до Асканії- Нової.

  • Щоб дізнатися більше про цей заповідник давайте попрацюємо з таблицею і дамо відповіді на запитання. 

Відео про Асканію.-Нову.

ІІ. ЕТАП ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ

  1. Повідомлення теми уроку
  • Ми знаємо різні одиниці довжини. Погляньте на лінійку. А чи є ще менша одиниця вимірювання, ніж сантиметр?
  • Тема нашого уроку: «Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр.».

 

  1. Визначення очікуваних результатів. Формулювання особистісних цілей.
  • Давайте поставимо цілі на уроці:
  • повторити одиниці вимірювання довжини;
  • вправлятися у перетворенні одиниць вимірювання довжини;
  • вправлятися у вимірюванні і креслені відрізків;

 

ІІІ. ЕТАП ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ

  1. Засвоєння теорії

Для вимірювання маленьких предметів використовують міліметр (мм).

1см=10мм

Пояснення вчителя за допомогою лінійки.

Завдання 2, с.110.

Покажіть на лінійці 1 см, 1 дм, 1 мм, 5 мм, 10 мм, 20 мм, 43мм.

Фізкультхвилинка

2. Виконання практичних завдань

Завдання 3, с.111.

Виміряйте довжину кожного відрізка в сантиметрах і міліметрах. Запиши їхні довжини в міліметрах.

Завдання 4, с.111.

Виміряйте довжину кожного предмета. А також вимірювання довжин предметів, що знаходяться в пеналі.

Цікаві факти про одиниці вимірювання

Перегляд відео про одиниці вимірювання в давнину.

Завдання 5, с.111 (усно).

Завдання 6, с.111. Самостійна робота.

Накресли два відрізки: перший – завдовжки 40 мм, а другий – у 5 разів коротший. На скільки міліметрів перший відрізок коротший від другого?

Гімнастика для очей

Завдання 9. Усно.

Дайте відповіді на запитання за малюнком.

  1. Яка довжина кладки, якщо вимірювати слідами качки? А  якщо  — слідами каченяти?
  2. Яка довжина кладки в  сантиметрах, якщо довжина сліду качки  — 7 см?
  3. Каченя пройшло по кладці 21  см. Скільки ще сантиметрів йому треба пройти до мами?
  4. Скільки кроків зробила качка?

ІV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП  

  1. Рефлексія

Гра «Правильно/неправильно» за допомогою лего.

1см=100мм

1м=10см

1дм=10см

1м=10дм

1см=10мм

5дм=500см

6дм=60см

40мм=40см

80мм=8см

Продовжіть речення:

  • Сьогодні на уроці я навчився(-лася?)…
  • Мені було легко…
  • Мені було важко…
  • Я відчуваю, що мені потрібно…
  1. Завдання додому

Виконати завдання 7, с.111. Вивчити правило с. 110

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 листопада 2022
Переглядів
1148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку