Українська мова. 2 кл.
Тема. «Дракон» (Дмитро Кузьменко).
Мета. Розвивати навички каліграфічного письма та списування; розвивати усне та писемне мовлення; ознайомити з новим текстом та його автором; удосконалювати вміння читати; розвивати фантазію; розширювати кругозір; сприяти вихованню бережливого ставлення до довкілля.
Цілі:
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Добрий день, діти!
Давайте розімнемо наші руки і зробимо зарядку для пальців.
«Пограйте» на піаніно, баяні, сопілці, гітарі.
Розгорніть зошити і спишіть (функція «Фронтальна камера»). Зверніть увагу на з’єднання літер.
3 листопада
Класна робота
ІІ. Повідомлення теми та цілей уроку.
Сьогодні на уроці:
Я (зачитування цілей (функція «Фронтальна камера»)):
ІІІ. Хвилинка каліграфії (функція «Біла дошка»).
он
Зверніть увагу на верхнє з’єднання.
(Функція «Фото») .
дракон
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Хто такий дракон? Чи існують дракони?
Драко́н. У міфології багатьох народів — потвора, чудовисько у вигляді крилатого вогнедишного змія, що пожирає людей і тварин.
Розгорніть підручники на ст. 46 (функція «Фронтальна камера»). Там є текст «Дракон». Зараз я читатиму, а ви будете слухати. (Слухання).
- Які емоції у вас викликав текст?
- Чи могла така історія статися у нашому класі?
- Як можна назвати цей текст? Чому?
- Це авторська казка чи народна?
Кузько Кузякін (Дмитро Кузьменко) – дитячий письменник, ілюстратор. Працював редактором та ілюстратором кількох дитячих журналів («Пізнайко», «Професор Крейд», «Артек», «Мамине сонечко»). Проілюстрував 11 книжок для українських і зарубіжних видавництв. Ви можете знайти у бібліотеці чи інтернеті інші казки Кузьменка та прочитати їх.
Хто такий Дмитро Кузьменко? (Письменник, казкар, художник – запис у зошиті під диктовку; поставити наголос).
- Підніміть руку, хто хотів би опинитися на місці Оленки і зустріти дракона у своєму класі?
- Про що б ви у нього спитали?
- Чому спочатку ніхто не повірив в існування дракона?
- Чому дракон усіх катав на спині?
- Хто хотів би на драконі покататися? Вам було б не страшно? Чому?
- Чому дракон зник?
7.Фізкультхвилинка (функція посилання у чаті)
https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA
8. Письмо для себе (функція «Фото»).
Мене найбільше здивувало…..
Я б хотів/хотіла спитати Дракона про ….
Якщо б Дракон опинився у нашому класі …..
9. Чи існують насправді дракони?
Дракони існують. (Функція «Фото»).
Правда, драконами їх можна назвати з натяжкою, скоріше це літаючі дракончики, які вміщаються на людській долоні. Ще точніше – це деревні ящірки, у яких з боків виросли широкі складки зі шкіри. Усередині ці складки підтримують помилкові випирання ребра, з’єднані перетинкою. При польоті вони розправляються у вигляді крил. Дракончики-ліліпути абсолютно нешкідливі для людини. Вони дуже красиві, їх забарвлення вражає уяву. Свої крила дракончик використовує не тільки для польотів, але і для залякування ворогів.
V. Підсумок уроку.
Чи досягли цілей уроку?
Хто хотів би стати казкарем?
Тоді вже зараз починайте складати усно казки та розповідати їх своїм рідним. Але попередьте, що ви – казкарі.
Використані інтернет джерела:
https://rada.info/upload/users_files/02143293/abfcd47d1497b475fb18b08f93f0338b.pdf