Урок на тему "Повторення вивченого про прикметник"

Про матеріал
Тема. Повторення вивченого про прикметник. Складання розповіді. Мета. Повторити і поглибити знання учнів про прикметник. Розвивати зв'язне мовлення учнів. Виховувати інтерес до вивчення мови. Обладнання. Презентація уроку, пазли із зображенням винограду та лимона. Хід уроку І. Організація класу до уроку. Девіз. Ми сьогодні, діти, з вами Помандруємо словами. А щоб часу не втрачати- Починаєм працювати. ІІ. Хвилинка каліграфії. Чч ча че ич -Придумайте слова, які б починалися на літеру «че» і були прикметниками. ( Чарівна, чорний, чемний, чужий, чистий і т.д.) -Складіть словосполучення з одним із цих слів. -Придумайте речення з даним словосполученням. -Визначте граматичну основу речення. ІІІ. Повідомлення теми уроку. На сьогоднішньому уроці ми повторимо все, що знаємо про прикметник. ІV. Актуалізація опорних знань. 1. "Кольоровий диктант" ( Коричневий, рожевий, оранжевий, зелений, фіолетовий) -Що спільного в цих словах? 2. Гра "Знайди зайве слово" Круглий, продовгуватий, смачний, квадратний. Дерев'яний, залізне, шовковий, великий, глиняний. Гіркий, солодка, солоне, м'яке. 3. Робота в групах. -Створіть групи склавши пазли. Придумайте прикметники, які б характеризували предмет. Переможе команда, яка придумає більше слів. ( Виноград (який?) смачний, спілий, синій, солодкий і т.д.) ( Лимон (який?) кислий, жовтий, корисний, соковитий і т.д.) V. Творча робота. 1. Робота в парах. Скласти речення, замінивши прикметник теплий на синонім. Прийшла тепла чарівна весна. Повіяв теплий легенький вітерець. Виглянуло тепле лагідне сонечко. З теплих далеких країв прилетіли птахи. Теплі ніжні промінчики цілують дитячі щічки. VІ. Фізкультхвилинка. 2. Вибіркове списування. Виписати з прислів'їв парами прикметники-антоніми. Малого коня хвали-великого запрягай. Борода довга, а розум короткий. 3. Творче списування. 1 варіант – випишіть словосполучення вжиті в прямому значенні. 2 варіант – випишіть словосполучення вжиті в переносному значенні. Залізна лопата, залізна воля, шовкові кучері, шовкові нитки, золоті руки, золоті сережки. VІІ. Підсумок уроку. Прийом Сенкан. Урок. Цікавий, пізнавальний. Творили, думали, змагалися. Сьогоднішній урок, присвячений прикметнику.
Перегляд файлу

Тема. Повторення вивченого про прикметник.

          Складання розповіді.

Мета. Повторити і поглибити знання учнів про прикметник. Розвивати зв'язне мовлення учнів. Виховувати інтерес до вивчення мови.

Обладнання. Презентація уроку, пазли із зображенням винограду та лимона.

                                       Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

Девіз.

Ми сьогодні, діти, з вами

Помандруємо словами.

А щоб часу не втрачати-

Починаєм працювати.

ІІ. Хвилинка каліграфії.

Чч ча че ич

-Придумайте слова, які б починалися на літеру «че» і були прикметниками.

( Чарівна, чорний, чемний, чужий, чистий і т.д.)

-Складіть словосполучення з одним із цих слів.

-Придумайте речення з даним  словосполученням.

-Визначте граматичну основу речення.

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

На сьогоднішньому уроці ми повторимо все, що знаємо про прикметник.

ІV. Актуалізація опорних знань.

1. "Кольоровий диктант"

( Коричневий, рожевий, оранжевий, зелений, фіолетовий)

-Що спільного в цих словах?

2. Гра "Знайди зайве слово"

Круглий, продовгуватий, смачний, квадратний.

Дерев'яний, залізне, шовковий, великий, глиняний.

Гіркий, солодка, солоне, м'яке.

3. Робота в групах.

-Створіть групи склавши пазли. Придумайте прикметники, які б характеризували предмет. Переможе команда, яка придумає більше слів.

( Виноград (який?) смачний,  спілий, синій, солодкий і т.д.)

( Лимон (який?) кислий, жовтий, корисний, соковитий і т.д.)

V. Творча робота.

1. Робота в парах.

Скласти речення, замінивши прикметник теплий на синонім.

Прийшла тепла чарівна весна. Повіяв теплий легенький вітерець.

Виглянуло тепле лагідне сонечко. З теплих далеких країв прилетіли птахи.

Теплі ніжні промінчики цілують дитячі щічки.

VІ. Фізкультхвилинка.

2. Вибіркове списування.

Виписати з прислів'їв парами прикметники-антоніми.

Малого коня хвали-великого запрягай.

Борода довга, а розум короткий.

3. Творче списування.

1 варіант – випишіть  словосполучення вжиті в прямому значенні.

2 варіант – випишіть словосполучення вжиті в переносному значенні.

Залізна лопата, залізна воля, шовкові кучері, шовкові нитки, золоті руки,

золоті сережки.

VІІ. Підсумок уроку.

Прийом Сенкан.

Урок.

Цікавий, пізнавальний.

Творили, думали,  змагалися.

Сьогоднішній урок, присвячений прикметнику.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку