Дж. Дональдсон «Ґруффало». Опис персонажа Слова звертання.
Номер слайду 2
Скоромовка. Обережний хитрий лис До нори вечерю ніс.
Номер слайду 3
Пригадай. Як називається казка ,яку ви вчора читали?Хто її автор?Хто є головними героями цього уривку?Ким налякала мишка лисичку?Силою чи хитрістю мишці вдалося врятуватися від лисички?
Номер слайду 4
Сьогодні на уроці ми прочитаємо продовження казки «Ґруффало»
Номер слайду 5
Робота над словами. Настовбурчила – піднімати вверх, ставити сторч. Сипуха – це різновид сов, які відносяться до родини сипухових.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Аналіз змісту тексту. Кого ще зустріла мишка?Куди запрошувала її сова?Чи відомо було щось сові про страшиська?Чим, за словами мишки , любив ласувати груффало?Які нові деталі додалися до опису портрета груффала?
Номер слайду 9
Каліграфічна хвилинкаІз поданих складів зберіть слово йо чок ча
Номер слайду 10
Ча ай йо оч чок чайочок. Серед поданих слів знайдіть зайве: Чай, чайник, чайка, чайний. Спишіть споріднені слова і позначте у них корінь.
Номер слайду 11
Чай, чайник, чайний.
Номер слайду 12
Робота з підручником впр.4, с.55 Ґруффало – страшний звір. Він має … ікла, … зуби, … пазурі. У нього … коліна, а на носі … бородавка.
Номер слайду 13
Ґруффало – страшний звір. Він має страшні ікла, великі зуби, криві пазурі. У нього Ґулясті коліна, а на носі бородавка.
Номер слайду 14
Впр.5, с. 55 Мишко маленька, лисичко-небого, совуньо-небого..
Номер слайду 15
Впр.5, с. 55 Лиско, мишуню, сово.
Номер слайду 16
Спиши вірш. Відшукай у ньому спільнокореневі слова і познач у них корінь. Квітню мій заквітчаний,Місяць квітничок,Виший мені, квітами,Білий рушничок.