Маршрутний лист №3
Тема 1. "Джерела до вивчення історії"
Орієнтовно 5 годин на вивчення теми
ПЛАН РОБОТИ
БЛОК І
“Коли речі починають говорити”
Джерела історичних знань |
||
|
|
|
Знайдіть місце розташування відомих археологічних пам`яток України |
|
|
|
БЛОК ІІ
“Писемні джерела історії”
1.Перейди за посиланнями або використай QR-код та переглянь відеофрагменти:
Таємнича і самобутня рукописна книга |
|
|
|
2. Прочитай у підручнику з історії України сторінки 66-72 та виконай завдання з “будиночком” стор.72.
3. Виконайте наступні вправи, щоб закріпити набуті знання.
|
|
БЛОК ІІІ
“Усні джерела історії”
1. Прочитай у підручнику з історії України сторінки 73-79 та виконай завдання з “будиночком” стор.79.
2. Виконайте наступну вправу, щоб закріпити набуті знання.
|
БЛОК ІV
“Довіряй, але перевіряй, або як опрацьовувати історичне джерело”
1. Виконай у підручнику з історії України сторінки 80-84 Практичне заняття №3
2. Виконайте наступну вправу, щоб закріпити набуті знання.
|
БЛОК V
“Родинне дерево”
1.Перейди за посиланнями або використай QR-код та переглянь відеофрагменти:
|
2. Виконай у підручнику з історії України сторінки 85-87- Практичне заняття №4
3. Перейди за посиланням або використай QR-код та виконай підсумковий тест з теми “Джерела до вивчення історії”. Тест в Classtime багаторівневий. На рівень В потрібно набрати 80-100%, рівень С – 55-79% .
код сесії
E82ZQN
Щоб отримати рівень А з теми, потрібно підготувати презентацію та захистити її на сесії:
1. Як опрацьовувати історичне джерело?
2. «Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому»