Ефективність використання додатків Google в професійній діяльності викладача під час дистанційного навчання

Про матеріал
Презентація на тему "Ефективність використання додатків Google в професійній діяльності викладача під час дистанційного навчання"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФКЕТ НУ «Чернігівська політехніка»Ющенко І. М. Ефективність використання додатків Google в професійній діяльності викладача під час дистанційного навчання

Номер слайду 2

Актуальність доповідіДистанційне навчання стало невід’ємною формою організації навчання та повсякденної роботи із здобувачами освіти в сучасних умовах. Для належної організації навчання необхідні не лише якісне інтернет-підключення і технічне забезпечення, але й опанування та вдосконалення педагогами власних цифрових компетентностей, щоб повноцінно й уміло використовувати можливості цифрових платформ та інструментів для роботи із здобувачами освіти.

Номер слайду 3

Серед величезної кількості соціальних додатків особливу увагу слід приділити додаткам Google. Google є однією із найпопулярніших компаній у світі. І все це завдяки величезній кількість продуктів, додатків та послуг, які роблять наше життя легшим. Актуальність доповіді

Номер слайду 4

Що таке додатки Google?Google додатки – це не тільки безмежні розваги, а невід’ємний помічник у навчанні, кожного сучасного, як викладача так і здобувача освіти. Найпопулярнішими серед них в наш час є: {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Додаток. Позначення. Gmail. Google Диск. Google Документи. Google ТаблиціGoogle Форми. Google ПрезентаціїGoogle Meet. Google Календар. Google Сайти і т.д.

Номер слайду 5

Застосування цих додатків у освітньому процесі надає багато переваг: Простота в використанні;Вільний та швидкий доступ до документів та матеріалів з будь-якої точки (як з коледжу, так і з дому);Організація спільної роботи із здобувачами освіти в режимі On-line;Перевірка виконання домашніх завдань;Отримання додаткової освіти;Організації роботи як за допомогою комп’ютера так і за допомогою мобільних пристроїв;Створювати власні освітні ресурси;Безкоштовність і т.д.

Номер слайду 6

Отже, розглянемо деякі з додатків Googl, які допоможуть кожному із нас зробити освітній процес не тільки цікавим, а й корисним.

Номер слайду 7

Початок роботи з Google додатками. Розпочати роботу з Google додатками дуже просто, все що потрібно – це створити поштову скриньку в Gmail, зробити це дуже просто з будь-якого пристрою.

Номер слайду 8

Мати персональний обліковий запис (акаунт) Google. Що таке акаунт Google?Акаунт Google – це єдина система входу (виходу), що дозволяє отримати доступ до всіх додатків Google. Акаунт включає в себе адресу Gmail і профіль Google+.

Номер слайду 9

Обліковий запис Google. Щоб увійти в обліковий запис Google, введіть ім’я користувача та пароль електроної пошти.Ім’я користувача акаунта – це адреса електронної пошти, що використовувалася при створенні облікового запису Google.

Номер слайду 10

Якщо Ви не маєте акаунту Google. Перегляньте відеоінструкцію по створенню облікового запису (акаунту) Google за такою адресою: https://bit.ly/3 Da7 OXd

Номер слайду 11

При розгляді додатків Google ми зосередимось на тих, що в першу чергу допоможуть нам при дистанційному навчанні. Обираємо додатки (сервіси) Google

Номер слайду 12

Google Диск. Google Диск – віртуальне сховище даних, з можливістю організації власного робочого простору (ємність Диску 15 ГБ). Він відкриває для викладача надзвичайно широкі можливості в освітньому процесі: підготовка до занять;систематизація розроблених матеріалів;використання на заняттях диференційованого навчання; методична робота у творчих групах (використання можливостей спільного доступу до файлів та папок); самоосвіта;робота з батьками і т.д.

Номер слайду 13

Чому варто використовувати Google Диск в освітньому процесі?Додаток безкоштовний;Всі файли захищені та зберігаються в онлайн-сховищі;Зручний пошук файлів (задати пошук за ключовими словами й фільтрувати результати за типом файлу, його власником та іншими критеріями);Зручний та простий обмін файлами онлайн між учасниками освітнього процесу;Інструменти для колективної роботи (одночасно працювати з одним документом групі співавторів в будь-якій точці планети та писати коментарі);Google Диск працює на будь-якому пристрої з будь-якої операційної системи і т.д.

Номер слайду 14

З чого розпочати?Відеоінструкція по роботі з Google Диском:https://bit.ly/3 H6 BZB4

Номер слайду 15

Отже, використровуючи Google Диск можна ефективно розпланувати час та оптимізувати дистанційно освітній процес, таким чином формуючи інформаційно-цифрову компетентність як складову проектування нового освітнього середовища.

Номер слайду 16

Огляд Google Meet. Google Meet – це додаток відеотелефонного зв’язку. У Google Meet дуже зручно проводити захищені відеоконференції. Google випустив безкоштовну версію, і вона доступна для всіх, хто має обліковий запис Gmail. Google Meet був розроблений спеціально для широкомасштабних відеоконференцій, до яких можна приєднатись за допомогою посилання або коду. Він працює у більшості браузерів, але, оскільки це продукт Google, він найкраще працює в Chrome.

Номер слайду 17

Ви можете розпочати відеодзвінок, а потім поділитися посиланням або кодом та запросити здобувачів освіти електронною поштою. Ви можете ділитися своїм екраном, переходити на вигляд плитки, вмикати підписи в реальному часі або також надсилати текстові повідомлення і т.д. Огляд Google Meet

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Відеоінструкція по Google Meet (підключення, налаштування та принцип роботи): https://bit.ly/3oe. UCKy. З чого розпочати?

Номер слайду 20

Переваги Google Meet Синхронізація з контактами в Googl-акаунті;Прив’язка до Googl Календаря (ви побачили важливу подію і тут же можете створити конференцію з цього приводу, запросивши здобувачів освіти зі списку контактів);Приєднуватися можна як через браузер, так і через додаток для Android або i. OS;Спільне використання екрану для надання документів, електронних таблиць або презентацій;Зашифровані дзвінки між всіма користувачами;На екрані можуть відображатися 16 учасників в режимі «Мозаїка» і т.д.

Номер слайду 21

Огляд Google Форми Google Форми – веб-сервіс, за допомогою якого викладач може легко і швидко проводити опитування, створювати анкети, тести, збирати та опрацьовувати інформацію і т.д. Враховуючи той факт, що проведення тестування для оцінки рівня знань здобувачів освіти є процесом швидким та зручним, можна з впевненістю стверджувати що Googl Форми є потужним знаряддям у роботі сучасного викладача.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Робота з Формами передбачає інтеграцію з електронними таблицями Google для автоматичного збереження відповідей респондентів. Сервіс автоматично генерує електронну таблицю для збору та опрацювання отриманих відповідей, у якій відображаються результати тестування (опитування) із зазначенням дати і часу заповнення. Результати тестувань можна переглянути також і у форматі діаграм. Огляд Google Форми

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Кожному завданню можна присвоїти певну кількість балів, призначивши правильні відповіді. Система автоматично визначає чи правильну відповідь дав здобувач освіти та ставить відповідну оцінку. Після публікації створений тест стає доступним для респондентів, в той же час його все ще можна редагувати. Огляд Google Форми

Номер слайду 26

Тест (форма) може бути вбудований на сторінку сайту. Також тест можна відкривати і на мобільних пристроях (смартфонах, планшетах), ввівши відповідну адресу в браузері, або ж зчитавши відповідний qr-код за допомогою камери, що дозволяє проводити тестування здобувачів освіти як на заняття, так і дистанційно (вдома, при виконанні домашніх завдань). Огляд Google Форми

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Відеоінструкція «Як створити Google Форму з тестом?»https://bit.ly/3 D7k0bp. З чого розпочати?

Номер слайду 29

Інші додатки Google Документи – веб-сервіс, що дозволяє створювати, редагувати та переглядати текстові документи, надавати колективний доступ для роботи з ними. Відеоінструкція «Як створити Google (Гугл) документ тa працювати з ним»:https://bit.ly/3w. Ajc. Ju

Номер слайду 30

Google Таблиці – веб-сервіс, що дозволяє створювати, редагувати та експортувати електронні таблиці. Дає можливість спільного доступу до таблиць для їх перегляду та редагування. Відеоінструкція по роботі з Google-таблицями:https://bit.ly/3 F5 KCt. RІнші додатки

Номер слайду 31

Висновки. Отже, безпосередньо в освітньому процесі додатки, які надає компанія Google, можна використовувати для:інтерактивного спілкування учасників освітнього процесу (електронна пошта); спільного використання он-лайнових додатків (календар, документи, таблиці, презентації і т.д); Google Форми дають змогу викладачеві в автоматичному режимі перевіряти правильність виконання вправ;застосовувати різні джерела інформації, постійно маючи їх «під рукою» (хмарне сховище Google Диск) і т.д.

Номер слайду 32

Використання можливостей додатків Google значно підвищує інтерес здобувачів освіти до навчання, створює умови для саморозвитку, активізує пізнавальну діяльність, сприяє формуванню інформаційної компетентності. Використовуючи додатки Google, викладачі та здобувачі освіти отримують інструменти для спільної роботи в освітньому процесі (створення різних документів, спільна проектна діяльність і т.д). Висновки

Номер слайду 33

Сьогодні хмарні сервіси є повноцінним навчальним інструментом, що дозволяє викладачеві створити власний інформаційно-освітній простір. Таким чином, формуються суб’єктні відносини між викладачами та здобувачами освіти. Використання сучасних цифрових технологій є важливою передумовою успішності освітнього процесу. Висновки

Номер слайду 34

Використані джерела1. Сервіси Google. Частина І. Створення облікового запису (акаунту) Google. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3 Da7 OXd 2. Сервіси Google. Частина ІІ. Робота з Google Диском. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3 H6 BZB43. Google Meet:підключення, налаштування та принцип роботи. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3oe. UCKy4. Інструкція по роботі з Google-таблицями. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3 F5 KCt. R5. Як створити Google Форму з тестом? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3 D7k0bp6. Як створити Google (Гугл) документ тa працювати з ним. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3w. Ajc. Ju7. Романів Т. В. Персональний інформаційно-освітній простір сучасного вчителя. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://bit.ly/30byx. UQ

Номер слайду 35

Дякую за увагу.

pptx
Додано
22 червня 2022
Переглядів
2450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку