Анотація Можна бути керівником за покликанням, а можна – за посадовими обов'язками. Краще, щоб ці здібності співпадали. Подивитися на себе збоку, освіжити враження про себе як педагога, управлінця, орієнтуючись на потреби часу, запити навчального закладу допоможе дана добірка матеріалів.
Втілення ідей {8 A0 FC00 C-9 E54-430 C-9558-13 AD4 CBDBD65}Ефективний керівник. Звичайний керівник. Пам'ятає, що ідеї колег (чи його) не обов'язково мають бути геніальними, щоб привабити ентузіастів. Відкидає можливості зреалізувати будь-які ідеї групи ентузіастів, які позитивно впливатимуть на навчально-виховний процес
Забезпечує:{8 A0 FC00 C-9 E54-430 C-9558-13 AD4 CBDBD65}Ефективний керівник. Звичайний керівник. Наявність перспектив;рівноцінність представленості у педагогічній діяльності різних сторін життя;ступені свободи;чітке виконання функційних обов'язків, педагогічних кадрів та технічного персоналу. Чітке виконання функційних обов'язків, педагогічних кадрів та технічного персоналу.
Використана література:1. Абетка завуча/Упоряд. М. Голубенко – К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2003.-(Бібліотека «Шкільного світу»). – 41 -45с.2. Методична робота в школі: теоретичні засади; система роботи; досвід /укл. Григораш В. В. – Х.: Вид. група «Основа»,2009.- (Серія «Адміністратору школи»).- 6 – 12с.3. Практика управління закладом освіти №05(70)травень, 2012. – 1с.