Ефектні та ефективні уроки історичної та мистецької галузі.

Про матеріал
Опис особистого досвіду роботи в умовах дистанційного та змішаного навчання
Перегляд файлу

Ефектні та ефективні уроки історичної та мистецької галузі

Раціональні зерна педагогічного досвіду під час дистанційного навчання. ( про раціональне Можна свій Гуглклас розказати)

Маючи певний досвід роботи у форматі дистанційного навчання , та , як людина, що в силу своїх індивідуальних та професійних особливостей відслідковує причинно-наслідкові зв’язки, класифікує результати та аналізує досвід (свій та колег), можу відверто заявити: будь-які технології, форми та методи є ефектними та ефективними , якщо вони використовуються системно. Якщо вчитель розуміє з якою метою використовує певну форму роботи чи прийом, зазвичай він досягає мети.

  Якою ж є моя мета? Опанувати весь фактичний матеріал неможливо, та і потреби в цьому немає. Але треба намагатись, створити разом з дитиною розуміння такого  каркасу, такого фундаменту історичної науки, який одночасно буде і інструментом для вивчення нового матеріалу навіть після завершення навчання в школі. Головне, щоб діти відчули динаміку розвитку людського суспільства, зрозуміли всю велич можливостей та красу людської думки. Оцінили промахи та невдачі та зуміли пишатись досвідом предків.

Звичайно,  очне навчання є більш звичним, потребує більшого впливу з боку вчителя: інколи завдяки зацікавленню, інколи завдяки «примусу». Воно має свої переваги, такі як:  зоровий контакт та фізична присутність, менша кількість відволікаючих факторів, можна швидше реагувати на запитання та уточнення, можна безпосередньо відчути засвоюваність матеріалу.

 Але і онлайн навчання  має свої переваги : навчання можливе у індивідуальному темпі кожного учня, у вільному доступі навігаційна карта в Гугл-класі для всього курсу, і в учня і у вчителя є можливість оперативно переглянути записи за будь-який урок.

Важливою перевагою для вчителя є також можливість підвищувати свою кваліфікацію самостійно, за своїми вподпобаннями , без обов’язкової вказівки зверху тощо. Можу порекомендувати колегам ресурс, який зараз використовую я-  https://hryoutest.in.ua/

Спецкурс передбачає розв’язання таких завдань:

-Визначення особливостей навчального процесу      під час воєнних дій;

-Встановити особливості нормативно-правового забезпечення навчального процесу в умовах воєнного стану;

-Зрозуміти етіологію стресу та його вплив на навчальний процес;

-Вміти визначати прояви стресу у дитини;

-Опанувати інструменти психологічної підтримки внутрішньо переміщених учнів;

-Розвинути навички неформальної взаємодії з учнями;

-Навчитися використовувати платформи дистанційного навчання;

-Налагодити співробітництво школи і родини у період воєнного часу.

Серед решти мене зацікавив модуль, який обіцяв покращити «Навички неформальної взаємодії з учнями»  https://hryoutest.in.ua/lessons/urok-6

 

 

 

 Тут я дізналась про такий цікавий інструмент для руханок у процесі навчання ( чи для релаксу або для неформальної зустрічі) , як « Танцювальна вечірка», яку можна створити на сайті  https://studio.code.org/projects

Зазвичай цей сайт люблять більше викристовувати вчителі інформатики, але для вчителів мистецтва історії чи літератури він також годиться.

Перевага в тому, що коди для програмування  подані у вигляді доступному для «чайників». Інтерфейс та алгоритм доступні інтуїтивно.

 Я тільки почала знайомити дітей з можливостями такої «ледачої «Танцювальної вечірки», але побачила, що завдання релаксу чи неформального спілкування вона виконує дуже добре.

Ще одне. Нарешті дійшли руки до реєстрації учнівських класів на «ВШО». Це в процесі апробації. не знаю наскільки це може бути ефективним. Але бачу, що навчання  в дистанційному форматі або скоріш за все- змішаному, може продовжитись, а отже потрібно вдосконалювати вміння роботи на професійних платформах. Наприклад, якщо допустити, що частина класу приходитиме на оффлайн заняття, а частина залишатиметься вдома онлайн, то професійно записані лекції їм стануть при нагоді.

 

 

 

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку