Екологічна гра-квест «Хвора Земля»

Про матеріал

Сформувати у дітей основи екологічної культури, правильне ставлення дитини до навколишньої природи, до себе і до людей.

Квест – це ігрова пригода, під час якої учасникам потрібно виконати 12 завдань для досягнення мети.

По сигналу організатора команди шикуються. Капітани отримують стартові листи та маршрутний лист зі схемою руху команди по станціях. Діти ознайомлюються з правилами проходження маршруту.

Перегляд файлу

Снігурівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4

Снігурівської районної ради

Миколаївської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

класний керівник 7-А класу

Соколовська Тетяна Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

2017-2018 н.р.

Тема: Екологічна гра – квест «Хвора Земля»

Мета: Сформувати у дітей основи екологічної культури, правильне ставлення дитини до навколишньої природи, до себе і до людей.

 Завдання:

– освітні (учасники засвоюють нові знання і закріплюють наявні, ознайомити з глобальними проблемами забруднення планети Земля; прищепити екологічне мислення; сформувати основи екологічної культури; навчити вирішувати екологічні завдання і проблеми);

– розвиваючі (в процесі гри відбувається підвищення освітньої мотивації, розвиток творчих здібностей та індивідуальних позитивних психологічних якостей, формування дослідницьких навичок, самореалізація дітей);

– виховні (навчити дітей взаємодіяти в колективі однолітків, підвищити атмосферу згуртованості і дружби, розвивати самостійність, активність та ініціативність; формувати навички толерантності, взаємодопомоги та інші)

Форма організації заходу: квест

Хід гри

Вступне слово: Добрий день, шановні друзі! Всі ми зобов’язані своїм життям планеті – прекрасної і єдиної Землі-матері. Зеленої від лісів, синьої від океанів, жовтої від пісків. Наша планета – найбільша таємниця і диво. Вона зберігає в собі найпотаємніші загадки від зародження життя до прийдешніх доль людства.

Наука екологія вивчає наш будинок – планету. Все в нашому будинку взаємопов’язане, все залежать один від одного: якщо згасне сонце – все замерзне і покриється мороком; якщо зникнуть повітря і вода – не буде чим дихати і нічого буде пити; якщо зникнуть рослини – нічого буде їсти тваринам і людині … Тому, зберегти природу означає зберегти життя.

Правила гри:

Квест – це ігрова пригода, під час якої учасникам потрібно виконати 12 завдань для досягнення мети.

По сигналу організатора команди шикуються. Капітани отримують стартові листи та маршрутний лист зі схемою руху команди по станціях. Діти ознайомлюються з правилами проходження маршруту.

За кожну правильну відповідь на запитання нараховується 1 бал. Виконання фото завдання оцінюється в 2 бали, відео-завдання – 5 балів. Максимум: 55 балів.

Переможцем Квесту стає команда, яка виконає всі завдання максимально швидко (фіксується загальний час проходження маршруту від початку до кінця) і набере найбільшу кількість балів. Порядок виконання завдань визначається дороговказівним листом.

Назва команди_____________________________________   Клас  _________

Кількість  учасників ________  

На виконання завдань відводиться 30 хв.

  1. Сфотографуйте найменшу квітку на пришкільній ділянці. Поруч з квіткою розмістіть лінійку. Та впишіть назву квітки: ____________________________________________________________
  2. Яких дерев найбільше на території школи? Зробіть фото всієї команди на фоні такого дерева.
  3. Зробіть фото представника живої природи занесеного до Червоної  книги України. 
  4. Зніміть рекламний ролик про забруднення природи (2-3 хв.) та дайте йому назву: _________________________________________________.
  5. Запишіть 14 представників фауни Снігурівщини:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

  1. Знайдіть зайве слово з ряду «сонце, камінь, нарцис, небо, сніг» та зробіть фото, що його зображуватиме.
  2. Зробіть фото об’єкта, що є забрудни ком Землі і становить більшу частину сміття.
  3. Визначте скільки часу знадобиться, щоб розклався офісний папір. Запишіть результат __________________________________________.
  4. Підмести шкільний двір (фото).
  5. Зобразіть на фото наслідки забруднення води.
  6. Запишіть 10 лікарських рослин

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

12. Заповнити Google Форму (кабінет 202) https://goo.gl/forms/BLX03uftntjRfUz23

 

docx
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
1575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку