Мета екологічного виховання і освіти: орієнтована на формування екологічної свідомості особистості; готовність відповідально ставитися до довкілля; виховання екологічно усвідомленої поведінки, знань, прав і обов'язків громадян.
виховання екологічно усвідомленої поведінки, знань, прав і обов'язків громадян орієнтована на формування екологічної свідомості особистості готовність відповідально ставитися до довкілля
Номер слайду 3
Прояв екологічної культури у довкіллі Здатність особистості приймати рішення і діяти Вплив на стан довкілля Здатність приймати рішення усвідомлюючи наслідки для довкілля Відповідальне вирішення життєвих ситуації
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕОРЕТИЧНІ: УЧАСНИКИ ПРОЄКТУ РОЗГЛЯНУТЬ ПОНЯТТЯ «КЛІМАТ», «КЛІМАТИЧНІ РЕСУРСИ», «СТИХІЙНІ ПРИРОДНІ ЯВИЩА», «ГЛОБАЛЬНЕ ПОТЕПЛІННЯ», «ПАРНИКОВИЙ ЕФЕКТ», «АНТРОПОГЕННІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ»; ПРИГАДАЮТЬ ПРАВИЛА ВЕДЕННЯ ДИСКУСІЇ; ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО НАСЛІДКИ ВПЛИВУ АНТРОПОГЕННИХ ФАКТОРІВ НА ЕКОЛОГІЧНУ СИТУАЦІЮ НА ПЛАНЕТІ; РОЗГЛЯНУТЬ НАЙБІЛЬШІ ЗАГРОЗИ, ЯКІ ЗАВДАЮТЬ ШКОДИ ПРИРОДІ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ; РОЗГЛЯНУТЬ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ ТА ЗБІЛЬШЕННЯ КІЛЬКОСТІ СТИХІЙНИХ ЛИХ І КАТАКЛІЗМІВ. ПРАКТИЧНІ: УЧНІ ПРОДОВЖАТЬ РОЗВИВАТИ НАВИЧКИ РОБОТИ В КОМАНДІ, КРИТИЧНЕ, ЛОГІЧНЕ ТА КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ; САМОСТІЙНО ШУКАТИМУТЬ НЕОБХІДНУ ІНФОРМАЦІЮ ТА ОПРАЦЬОВУВАТИМУТЬ ЇЇ; ОТРИМАЮТЬ ДОСВІД КОМАНДНОЇ РОБОТИ; ПОПРАКТИКУЮТЬСЯ У ВЕДЕННІ ДИСКУСІЙ ТА ВІДСТОЮВАННІ ВЛАСНОЇ ТОЧКИ ЗОРУ; ЗАКРІПЛЯТЬ ЗНАННЯ ПРО ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ. ПІЗНАВАЛЬНІ: СФОРМУЮТЬ УЯВЛЕННЯ ПРО ЕКОЛОГІЧНУ СИТУАЦІЮ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ; ДІЗНАЮТЬСЯ, ЯКІ ЧИННИКИ ВПЛИВАЮТЬ НА ПОГІРШЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СИТУАЦІЇ ТА ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ КОНТРОЛЬ ЗА ЕКОЛОГІЧНОЮ СИТУАЦІЄЮ НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ; ФОРМУВАТИМУТЬ ЕКОЛОГІЧНУ СВІДОМІСТЬ ЯК СТИЛЬ ЖИТТЯ ТА ПОВЕДІНКИ.
Номер слайду 8
НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ГЕОГРАФІЯ (11 КЛАС): КЛІМАТ. КЛІМАТОТВОРНІ ЧИННИКИ. СТИХІЙНІ АТМОСФЕРНІ ЯВИЩА, ЇХ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ЗАСОБИ ПРОТИДІЇ. КЛІМАТИЧНІ ЗМІНИ НА ПЛАНЕТІ. ЕКОЛОГІЯ (11 КЛАС): ЕКОЛОГІЧНО ДОПУСТИМИЙ РИЗИК. СТАНДАРТИ ЯКОСТІ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО РИЗИКУ. ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ НА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. ОСНОВНІ АНТРОПОГЕННІ ФАКТОРИ. ВПЛИВ АНТРОПОГЕННИХ ФАКТОРІВ. ХІМІЯ (7 КЛАС): КИСЕНЬ. ПОВІТРЯ, ЙОГО СКЛАД. ОКСИГЕН. ПРОБЛЕМА ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ ТА ШЛЯХИ ЇЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ. ПРОБЛЕМА ЧИСТОГО ПОВІТРЯ. ЗАСТОСУВАННЯ ТА БІОЛОГІЧНА РОЛЬ КИСНЮ. ФІЗИКА (10 КЛАС): МОЛЕКУЛЯРНА ФІЗИКА. ЕКОНОМІКА (11 КЛАС): ЗМІСТ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ЯВИЩ ТА ПРОЦЕСІВ. ФАКТОРИ ВИРОБНИЦТВА. ВПЛИВ ВИРОБНИЦТВА НА ДОВКІЛЛЯ. ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ (11 КЛАС): ОСНОВНІ ЗАСОБИ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. ОСНОВИ РЯТУВАЛЬНИХ ТА ІНШИХ НЕВІДКЛАДНИХ РОБІТ.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Екологічні проекти Стіннівки Всеукраїнський конкурс “В об’єктиві натураліста” Свята, вікторини, брейн-ринги Всеукраїнський екологічний тиждень “День довкілля” Факультативи екологічного спрямування Екологічні спецкурси Інтегровані уроки Екологічні акції Екологічний двомісячник “Зелена весна” Екологічні суботники Екологіні конференції Уроки екологічного виховання
Номер слайду 12
Здатна до екологічної поведінки
Екологічно освічена
Пропагує здоровий спосіб життя
Соціально активна
Відповідальна
Толерантна
Ініціативна
Доброзичлива
Сучасна
Цілеспрямована
Номер слайду 13
Ділові екологічні ігри; предметні проекти; наукові конференції; навчання за програмами екологічної освіти; навчальна екологічна тропа; екологічні акції, виставки; природоохоронні акції; екологічні олімпіади; день здоров'я; тижні чистоти та порядку; бесіди на екологічну тематику Форми роботи