Одним із основних дидактичних принципів є принцип зв'язку навчання з практикою. Психологією давно встановлено, що знання тільки тоді включаються з загальну систему поглядів людини, переростають в переконання, коли вони проходять через сферу її відчуттів і переживань. Тому для формування екологічної культури я використала на практиці метод екологічного проекту.
Анотація
Одним із основних дидактичних принципів є принцип зв’язку навчання з практикою. Психологією давно встановлено, що знання тільки тоді включаються з загальну систему поглядів людини, переростають в переконання, коли вони проходять через сферу її відчуттів і переживань. Тому для формування екологічної культури я використала на практиці метод екологічного проекту.
Екологічний проект « Будь природі другом!»
Учасники проекту: учні 3-го класу Скала-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Скала-Подільської селищної ради
Керівник проекту: класовод 3-го класу Лозорко Д.І.
Мета проекту: формування особистості, яка здатна бачити і розуміти життя природи;
активно впливати на навколишній світ; привернути увагу учнів до екологічних проблем рідного краю; розвивати активну життєву позицію, прагнення до здійснення громадської діяльності.
Завдання проекту: оволодіти правилами поведінки в природі; сприяти поширенню екологічних знань про природні особливості місцевого парку; залучити учнів до природоохоронної діяльності ; виховувати екологічну культуру дітей.
Тематичний напрям діяльності: екологічний
План виконання проекту
І етап. Підготовка
Визначення теми, мети, виду проекту та його тривалості.
ІІ етап. Планування.
Розподіл дітей на творчі групи, кожна з яких отримала своє завдання.
«Природознавці» - створення інформаційної карти-плану місцевості Скала-Подільського парку.
«Видавці» - виготовлення агітаційних листівок.
«Творча майстерня» - виготовлення екологічно-інформаційних знаків.
«Садівники» - купівля саджанців.
«Історики» - співпраця з директором Скала – Подільського дитячого парку.
ІІІ етап. Реалізація проекту.
ІV етап Підсумок.
Пам’ятайте!
Усі ми зобов’язані своїм життям нашій планеті - прекрасній Землі, що стогне сьогодні від болю, благаючи про допомогу, і нажаль, залишаючись по дитячому беззахисною перед нами. Наше майбутнє залежить від кожного з нас, тому потрібно діяти сьогодні, потрібно діяти негайно!
Юні природолюби, учні 3 класу, закликають усіх берегти та захищати природу!