Екологічний тренінг «Ми врятуємо красу, а краса врятує світ»

Про матеріал

Екологічний тренінг «Ми врятуємо красу, а краса врятує світ »

Васщировітатинам сталанагода

На тренінгу юнихлюбителівприроди.

Мипіснеюславимчудовий наш край .

Назахистприродизнаскожнийготовий.

Тренінгцейкрутий,екологічний,

Місцямифантастичний,побачитиспішіть.

Узалчекаємдужих,досправинебайдужих,

А вхід,хочбезкоштовний, тавартістьє-життя!

Тренер. Для того, щоб робота наших учасників була активною іефективною пропоную дотримуватись таких правил:

1. Кожна думка має право на існування.

2. Активність всіх учасників групи.

3. Дотримання регламенту.

4. Критикувати висловлювання, а не людину.

5. Доброзичливе відношення всіх учасників.

Тренер. Якщо ви не заперечуєте, то ми приймаємо ці правила і намагатимемось їх дотримуватись.

Тренер.Запрошую Вас до „Знайомства". Кожний учасник вибере квітку, з якою він себе асоціює. І ми зберемо чудовий букет із квітів.

«Сьогодні я привітна й ніжна, як ромашка».

«Сьогодні я проста тачарівна як волошка".

«Сьогодні я півонія бажаю всім довголіття та здоров'я".

Ми всі - одна велика квітка, а кожен з нас – пелюстка цього чудового творіння природи.

Тренер.А зараз ігрова вправа «Заморочки з діжки». Пропонуємо по черзі «діставати» запитання із діжки і відповідати на них.

- В якому віці діти починають чергувати в куточку природи? (У старшому дошкільному віці)

- 3 якого віку треба починати виховувати любов та дбайливе ставлення до всього живого? (Від народження)

- Яка форма роботи з екологічного виховання проводиться з дітьми щодня? (Спостереження)

- 3 чого починається ознайомлення дітей з природним об'єктом? (З розглядання)

- Який вид ігор використовується для ознайомлення дітей з природою? (Дидактичні ігри.)

- Який вид заняття із ознайомлення з довкіллям завжди проводиться на природі? (Екскурсія)

Тренер. Вправа «Клубочок ниток»

Ви повинні висловити своє ставлення до природи. Роби як ми. « Для мене природа це джерело натхнення» обматати палець ниткою і кидає клубочок іншому, і т. д.

Для мене це проведення дозвілля

А для мене- це усвідомлення моєї відповідальності

Тренер. Отже,наші думки пов'язані в одне ціле й кожен з нас є частинкою

великої живої системи.

Тренер. Наступна наша вправа «Віночок побажань».

Давайте з вами станемо в коло, візьмемося за руки і побажаємо природі процвітання, людям — здоров'я, щастя і добра. Уявіть, як ви посилаєте свої побажання. Щось тепле розливається по ваших руках, голові, усьому тілу. Ви будете здоровими і щасливими, доки даруватимете тепло своєї душі Природі і людям!»

Ми бажаєм вам завжди

Чистого повітря і води

І сонця промені

Хай завжди ідуть сюди

Ми бажаєм щастя вам

І воно повинно прийти

Тож рук ви докладіть

І природу збережіть.

До побачення!До наступних зустрічей! Дякуємо за співпрацю.

Перегляд файлу

Екологічний тренінг «Ми врятуємо красу, а краса врятує світ »

Вас  щиро  вітати  нам стала  нагода

На тренінгу юних  любителів  природи.

Ми  піснею  славим  чудовий наш край .

На  захист  природи  з  нас  кожний  готовий.

Тренінг  цей  крутий,  екологічний,

Місцями  фантастичний,  побачити  спішіть.

У  зал  чекаєм  дужих,  до  справи  не  байдужих,

А  вхід,  хоч  безкоштовний, та  вартість  є  -  життя!

Тренер.  Для того, щоб робота наших учасників була активною і  ефективною пропоную дотримуватись таких правил:

  1.        Кожна думка має право на існування.
  2.        Активність всіх учасників групи.
  3.        Дотримання регламенту.
  4.        Критикувати висловлювання, а не людину.
  5.        Доброзичливе відношення всіх учасників.

Тренер. Якщо ви не заперечуєте, то ми приймаємо ці правила і намагатимемось їх дотримуватись.

Тренер.  Запрошую Вас до „Знайомства”. Кожний учасник вибере квітку, з якою він себе асоціює. І ми зберемо чудовий букет із квітів.

 «Сьогодні я привітна й ніжна, як ромашка».

 «Сьогодні я проста та  чарівна як волошка”.

 «Сьогодні я півонія бажаю всім довголіття та здоров’я”.

Ми всі - одна велика квітка, а кожен з нас – пелюстка цього чудового творіння природи.

Тренер.  А зараз ігрова вправа «Заморочки з діжки». Пропонуємо по черзі «діставати» запитання із діжки і відповідати на них.

        - В якому віці діти починають чергувати в куточку природи?     (У старшому дошкільному віці)

- 3 якого віку треба починати виховувати любов та дбайливе ставлення до всього живого?                   (Від народження)

- Яка форма роботи з екологічного виховання проводиться з дітьми щодня?   (Спостереження)

- 3 чого починається ознайомлення дітей з природним об'єктом?      (З розглядання)

- Який вид ігор використовується для ознайомлення дітей з природою? (Дидактичні ігри.)

- Який вид заняття із ознайомлення з довкіллям завжди проводиться на природі? (Екскурсія)

Тренер. Вправа «Клубочок ниток»

Ви повинні висловити своє ставлення до природи. Роби як ми. « Для мене природа це джерело натхнення» обматати палець ниткою  і кидає клубочок іншому, і т. д.

Для мене це проведення дозвілля

 А для мене- це усвідомлення моєї відповідальності

           Тренер. Отже,  наші думки пов’язані в одне ціле й кожен з нас є частинкою

великої живої системи.

Тренер. Наступна наша вправа «Віночок побажань». 

Давайте з вами станемо в коло, візьмемося за руки і побажаємо природі процвітання, людям — здоров'я, щастя і добра. Уявіть, як ви посилаєте свої побажання. Щось тепле розливається по ваших руках, голові, усьому тілу. Ви будете здоровими і щасливими, доки даруватимете тепло своєї душі Природі і людям!»

Ми бажаєм вам завжди

Чистого повітря і води

І сонця промені

Хай завжди ідуть сюди

Ми бажаєм щастя вам

І воно повинно прийти

Тож рук ви докладіть

І природу збережіть.

До побачення!  До наступних зустрічей! Дякуємо за співпрацю.

doc
Пов’язані теми
Екологія, Позакласні заходи
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
1209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку