Екологічний тренінг «Ми врятуємо красу, а краса врятує світ »
Васщировітатинам сталанагода
На тренінгу юнихлюбителівприроди.
Мипіснеюславимчудовий наш край .
Назахистприродизнаскожнийготовий.
Тренінгцейкрутий,екологічний,
Місцямифантастичний,побачитиспішіть.
Узалчекаємдужих,досправинебайдужих,
А вхід,хочбезкоштовний, тавартістьє-життя!
Тренер. Для того, щоб робота наших учасників була активною іефективною пропоную дотримуватись таких правил:
1. Кожна думка має право на існування.
2. Активність всіх учасників групи.
3. Дотримання регламенту.
4. Критикувати висловлювання, а не людину.
5. Доброзичливе відношення всіх учасників.
Тренер. Якщо ви не заперечуєте, то ми приймаємо ці правила і намагатимемось їх дотримуватись.
Тренер.Запрошую Вас до „Знайомства". Кожний учасник вибере квітку, з якою він себе асоціює. І ми зберемо чудовий букет із квітів.
«Сьогодні я привітна й ніжна, як ромашка».
«Сьогодні я проста тачарівна як волошка".
«Сьогодні я півонія бажаю всім довголіття та здоров'я".
Ми всі - одна велика квітка, а кожен з нас – пелюстка цього чудового творіння природи.
Тренер.
Пропонуємо по черзі «діставати» запитання із діжки і відповідати на них.- В якому віці діти починають чергувати в куточку природи? (У старшому дошкільному віці)
- 3 якого віку треба починати виховувати любов та дбайливе ставлення до всього живого? (Від народження)
- Яка форма роботи з екологічного виховання проводиться з дітьми щодня? (Спостереження)
- 3 чого починається ознайомлення дітей з природним об'єктом? (З розглядання)
- Який вид ігор використовується для ознайомлення дітей з природою? (Дидактичні ігри.)
- Який вид заняття із ознайомлення з довкіллям завжди проводиться на природі? (Екскурсія)
Тренер. Вправа «Клубочок ниток»
Ви повинні висловити своє ставлення до природи. Роби як ми. « Для мене природа – це джерело натхнення» обматати палець ниткою і кидає клубочок іншому, і т. д.
Для мене – це проведення дозвілля
А для мене- це усвідомлення моєї відповідальності
Тренер. Отже,наші думки пов'язані в одне ціле й кожен з нас є частинкою
великої живої системи.
Тренер. Наступна наша вправа «Віночок побажань».
Давайте з вами станемо в коло, візьмемося за руки і побажаємо природі процвітання, людям — здоров'я, щастя і добра. Уявіть, як ви посилаєте свої побажання. Щось тепле розливається по ваших руках, голові, усьому тілу. Ви будете здоровими і щасливими, доки даруватимете тепло своєї душі Природі і людям!»
Ми бажаєм вам завжди Чистого повітря і води І сонця промені Хай завжди ідуть сюди | Ми бажаєм щастя вам І воно повинно прийти Тож рук ви докладіть І природу збережіть. |
До побачення!До наступних зустрічей! Дякуємо за співпрацю.
Екологічний тренінг «Ми врятуємо красу, а краса врятує світ »
Вас щиро вітати нам стала нагода
На тренінгу юних любителів природи.
Ми піснею славим чудовий наш край .
На захист природи з нас кожний готовий.
Тренінг цей крутий, екологічний,
Місцями фантастичний, побачити спішіть.
У зал чекаєм дужих, до справи не байдужих,
А вхід, хоч безкоштовний, та вартість є - життя!
Тренер. Для того, щоб робота наших учасників була активною і ефективною пропоную дотримуватись таких правил:
Тренер. Якщо ви не заперечуєте, то ми приймаємо ці правила і намагатимемось їх дотримуватись.
Тренер. Запрошую Вас до „Знайомства”. Кожний учасник вибере квітку, з якою він себе асоціює. І ми зберемо чудовий букет із квітів.
«Сьогодні я привітна й ніжна, як ромашка».
«Сьогодні я проста та чарівна як волошка”.
«Сьогодні я півонія бажаю всім довголіття та здоров’я”.
Ми всі - одна велика квітка, а кожен з нас – пелюстка цього чудового творіння природи.
Тренер. А зараз ігрова вправа «Заморочки з діжки». Пропонуємо по черзі «діставати» запитання із діжки і відповідати на них.
- В якому віці діти починають чергувати в куточку природи? (У старшому дошкільному віці)
- 3 якого віку треба починати виховувати любов та дбайливе ставлення до всього живого? (Від народження)
- Яка форма роботи з екологічного виховання проводиться з дітьми щодня? (Спостереження)
- 3 чого починається ознайомлення дітей з природним об'єктом? (З розглядання)
- Який вид ігор використовується для ознайомлення дітей з природою? (Дидактичні ігри.)
- Який вид заняття із ознайомлення з довкіллям завжди проводиться на природі? (Екскурсія)
Тренер. Вправа «Клубочок ниток»
Ви повинні висловити своє ставлення до природи. Роби як ми. « Для мене природа – це джерело натхнення» обматати палець ниткою і кидає клубочок іншому, і т. д.
Для мене – це проведення дозвілля
А для мене- це усвідомлення моєї відповідальності
Тренер. Отже, наші думки пов’язані в одне ціле й кожен з нас є частинкою
великої живої системи.
Тренер. Наступна наша вправа «Віночок побажань».
Давайте з вами станемо в коло, візьмемося за руки і побажаємо природі процвітання, людям — здоров'я, щастя і добра. Уявіть, як ви посилаєте свої побажання. Щось тепле розливається по ваших руках, голові, усьому тілу. Ви будете здоровими і щасливими, доки даруватимете тепло своєї душі Природі і людям!»
Ми бажаєм вам завжди Чистого повітря і води І сонця промені Хай завжди ідуть сюди |
Ми бажаєм щастя вам І воно повинно прийти Тож рук ви докладіть І природу збережіть. |
До побачення! До наступних зустрічей! Дякуємо за співпрацю.