2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

Економічна гра з інформатики. Ексель.

Про матеріал

•узагальнення знань і практичних вмінь з теми «Електронні таблиці»;

•демонстрація міжпредметних зв'язків;

•розвиток пам'яті, уваги, цілеспрямованості, вміння аналізувати поставлену мету;

•розвиток почуття колективізму, відповідальності;

•підвищення інтересу до вивчення інформатики, стимулювання пізна­вальної діяльності учнів.

Перегляд файлу

Монітори з рідинно-кристалічною матрицею TFT 19"

26874

Монітор 18,5" TFT ACER G196HQLb я200,10000:1, 5ms, 160/160

1034грн,25

13816

Монітор 19" TFТ Samsung 943N Sil(я300,800:1,5мс,160/160, 3:4

1449грн,00

27065

Монітор 21,5" TFТ Samsung S22C300B LED я200,Mega,5мс,90/65

1714грн,02

28045

Монітор 23" TFT LG IPS23EA53VQ-LEDя250.5млн :1,5мс,178/178

1936грн,62

27823

Монітор 24" TFT ACER S240HLBiD LED 5Ms DVI, HDMI

1801грн,17

23520

Монітор 24" TFT ViewSonic VG2436WM-LED(я300,к1000,5мс170/160

2005грн,50

22783

Монітор 25" TFT LG M2550D-PZ LED(я250,к5млн:1,5ms,176/170)TV

3586грн,28

20232

Монітор 25.5" TFT Asus VW266H(я300,к20000:1,2ms,170/160)

3634грн,16

26171

Монітор 27" TFT LG M2755D-PZ IPS LED я250,5ms,178/178TV

4189грн,19

   Пpоцесори

 

22494

CPU Intel Celeron Dual Core E3400 S775 2,6 GHz/1mb/ 800 tray

478грн,17

14782

CPU Intel Core2 Duo E8600 3,33G/6Mb/1333 FSB BOX

2515грн,59

13915

CPU Intel Core2 Quad Q9300 2,5GHz /6MB/FSB 1333/BOX

2131грн,50

   Материнські плати

23123

MB MiniITX Asus AT4NM10T-I At D425,2DDR3,4Sata,Lan,COM

708грн,65

20241

MB MiniITX GIGABYTE GA-D525TUD+At525,2DDR3,Sata,Lan,LPT,COM

926грн,21

22828

MB MiniITX S 1155 MSI H61I-E35 (B3) 2xDDR3,1xPCI-E,VGA-HDMI

694грн,37

   Пам'ять оперативна, USB-Flash, Flash карти пам'яті

2226

DIMM  512 Mb SDRAM PC 133

259грн,56

7392

DIMM DDR 256 Mb SDRAM PC 400  NCP

91грн,88

7437

DIMM DDR 1024 Mb SDRAM PC 400 Hynix

236грн,25

Flash пам'ять USB, USB 2.0, 3.0(портативна зовнішня пам'ять)

20862

FLASH DRIVE  USB 4Gb USB 2.0 Тranscend TS4GJF500

63грн,32

21791

FLASH DRIVE  USB 8Gb USB 2.0 Corsair Voyager (CMFUSBMINI)

128грн,63

24975

FLASH DRIVE  USВ 16Gb USB 2.0 GoodDrive Sport Football

134грн,93

16879

FLASH DRIVE  USВ 32Gb USB 2.0 Kingston DTIG3

208грн,74

25370

FLASH DRIVE  USВ 64Gb USB 2.0 Transcend TS64GJF350

382грн,10

2615

FLASH DRIVE  USВ128Gb USB 2.0 Transcend TS128GJF600

1224грн,51

26639

FLASH DRIVE  USВ128Gb USB 3.0 Transcend TS128GJF760

1290грн,87

   Bінчестери (жорсткі диски)

1975

HDD 250,0 Gb 7200rpm WD IDE 8Mb  WD2500AAJB гар.1місяць

623грн,70

7047

HDD 320,0 Gb 7200rpm WD  IDE 8Mb

883грн,58

15913

HDD 500,0 Gb 7200rpm WD  IDE 16Mb

1328грн,25

25442

HDD 1024 Gb 7200rpm Seagate Serial ATA III 64Mb ST1000VX000

773грн,43

27328

HDD 2 Tb (2000 Gb) 7200rpm WD Serial ATAIII 64Mb RedWD20EFRX

1133грн,06

27241

HDD 3 Tb 5900rpm Seagate Serial ATA III 64Mb  ST3000VM002

1424грн,12

26547

HDD 4 Tb 7200rpm HGST Serial ATA III 64Mb 0S03356

2173грн,50

 DVD-ROM (читають матриці CDR/RW, DVDR/RW)

18212

DVD-ROM 18х/48х SONY DDU1681S-R1 Sata Black

152грн,25

27071

DVD±RW/CD-RW ASUS DRW-24F1ST-Sata BLACK

227грн,01

   Відеокарти, TV-тюнери, розгалужувачі

26492

Video PCIE GeForce GT630 1024Mb/128b/D5 Inno3D ,VGA/DVI/HD

727грн,65

27959

Video PCIE GeForce GT630 2048Mb/128b/D3 Inno3D ,VGA/DVI/HD

652грн,58

25620

Video PCIE GeForce GT630 4096Mb/128b/D3 Inno3D ,VGA/DVI/HD

835грн,49

   Кoрпуса, блоки живлення

16545

Блок живлення 600W АТX 20+4pin,

451грн,29

25017

Блок живлення 650W ATX SeaSonic SS-650HT F3

1075грн,94

25753

Блок живлення 750W АТX Chieftec,24pin CTG-750C

887грн,57

 Мeрежеві карти LAN, адаптери WiFi, адаптери мережі зв'язку

 

 

 

23439

Mережева карта  Asus NX1101 10/100/1000Mbps PCI

110грн,99

9819

Mережева карта  D-Link DFE-520ТX 10/100Mbps, UTP

53грн,13

11232

Mережева карта  Gembird NIC-R1 (Realtek 8139С) 10/100 PCI

42грн,53

Aдаптери WiFi,  PCI

25130

Адаптер ASUS PCE-N15 300Mbps Wi-Fi PCIe

239грн,19

WEB камери

13439

Web cam, A4 Tech PK-130MJ 640x480-0.3Mp/1280x1024-1.3M/Мшлем

214грн,94

24252

Web cam, A4 Tech PK-635M 640x480-0.3Mp/800x600-1.3Mp/мк

122грн,64

26303

Web cam, A4 Tech PK-920H HD 4608 х 3456-16Mp/1920x1080-2Mp

271грн,11

11932

Web cam, A4 Tech PK-935 Глобус 320x240-0.1Mp/640x480-0.3M/МК

141грн,86

Колонки

27251

Колонки дерев'янні Sanyoo WS-3130 S15W+2x7W

343грн,04

20723

Колонки дерев'янні Sven MS-310 S22W+2x7W

381грн,99

21590

Колонки пластикові Gembird SPK901 15W+2x8W

389грн,45

 Клавіатура

26991

Клавіатура мультимедійна Gembird KB-9627LU-RUA,з підсв,USB

175грн,56

Mиші

9946

Mouse, оптика, DIGITAL BLUE-СТОПА,USB светящаяся

89грн,36

9985

Mouse, оптика, DIGITAL GREEN-футб.мяч,USB светящаяся

85грн,05

19356

Mouse, оптика, MD213, Flowers, 1000dp, USB

80грн,85

Килимки

21785

Килимок  EVO Blue Fish

13грн,34

21786

Килимок  EVO Strawberry

13грн,34

25837

Килимок  EVO Zebra

11грн,87

  Джерела безперебійного живлення , фільтри, стабілізатори

18354

UPS  Powercom IMD 425AP (255W/8min/AVR/защита тел,сеть,LCD)

628грн,64

26702

Стабилизатор  Powercom TCA-1200 VA (600Ватт/176-264 В )

216грн,51

26705

Стабилизатор  Powercom TCA-3000 VA (1500Ватт/176-264 В )

452грн,87

  Струменеві принтери

22873

Пр.стр. Canon Pixma ix6540(9600,A3,ESAT:11,3/8,8ppm

2827грн,44

27091

Пр.стр. Epson L300 Фабрика печати

1839грн,92

13251

Пр.стр. НP Photosmart 7463 4800х1200dpi, A4, ВТ,SD/MMС

1753грн,50

17090

Пр.стр. портативний Canon Pixma Mini260(9600x2400,20/20,IrDA

1367грн,00

 Лазерні принтери монохромні

26824

Пр.лаз.  Canon LBP 6020 (2400х600dpi,18p/min,USB)

1305грн,36

24666

Пр.лаз.  Canon LBP 6020 Black(2400х600dpi,18p/min,USB)

1305грн,36

11747

Пр.лаз. НP Laser Jet 3005d(1200,33p/m,IEEE 1284, USB 2.0)2ст

5649грн,00

 

 

 Лазерні принтери кольорові

21283

Пр.лаз. SamsungCLP-325 (600x2400dpi, 16/bl, 4/ц, 64M)+каб

1985грн,45

Багатофункціональні пристрої (МФУ)  струменеві

27398

МФУ Canon Pixma MG2440 cтр.пр.+копір+сканер A4

635грн,04

25414

МФУ Canon Pixma MG6240 cтр.пр.+копір+сканер A4фото WiFi

2130грн,98

23446

МФУ Canon Pixma MX410 cтр.пр.+копір+сканер+факс+WiFi

1278грн,59

Багатофункціональні пристрої (МФУ) лазерні

20788

МФУ Canon MF4410 лаз.пр.+цифр.копір+цифр.сканер A4

2286грн,90

20147

МФУ Canon MF4430 лаз.пр.+цифр.копір+цифр.сканер A4

2484грн,41

27067

МФУ Canon MF4730 лаз.пр.+цифр.копір+цифр.сканер A4

2330грн,37

 ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

19367

Office 2010 Home and Business BOX рус (T5D-00412)

1957грн,41

27502

Windows 8.1 WN7-00938 32--Bit/64-bit Rus box 1pk

1638грн,95

22365

Антивірус Eset NOD32 Antivirus 6 2U12m/20m(box)

453грн,60

 

Перегляд файлу

 

 

 

Тема: «Інформаційно-економічна гра»

Мета:

  •     узагальнення знань і практичних вмінь з теми «Електронні таблиці»;
  •     демонстрація міжпредметних зв'язків;
  •     розвиток пам'яті, уваги, цілеспрямованості, вміння аналізувати поставлену мету;
  •     розвиток почуття колективізму, відповідальності;
  •     підвищення інтересу до вивчення інформатики, стимулювання пізна­вальної діяльності учнів.

 

Тип заняття: практична робота.

 

Програми та обладнання:  персональні комп'ютери, ОС Windows; табличний процесор MS Excel; мультимедійне обладнання (бажано); презентація з основними етапами уроку та за­вданнями; роздавальний матеріал.

 

Очікувані результати: застосовувати отримані знання з інформатики  в практичній діяльності для вибору опти­мальних рішень; володіти навичками створення таблиць, виконання розрахунків в ЕТ.

 

Девіз гри:  «Знати –це означає насамперед уміти  користуватися знаннями»

                                                                                               В.О.Сухомлинський

Хід заняття

 

І. Мотивація навчальної діяльності.

Слово вчителя:

Інформатика як наука порівняно з іншими науками, ще дуже молода, їй трохи більше, ніж 50 років. Для науки — це не вік. Але вона вже утвер­дилась у нашому житті й у багатьох галузях діяльності людини.

Скажіть, де знайшла своє використання інформатика:

  •     біологія; • хімія; • математика;
  •     військові науки; • економіка.

І сьогодні ми лише ще раз у цьому переконаємося. Сьогоднішній урок пройде у формі ділової гри. І зараз ми з вами змоделюємо роботу фірм, які мають можли­вість значно підвищити ефективність праці своїх співробітників за рахунок використання комп'ютерних технологій.

Ви повинні організувати комп'ютерну фірму і дати їй назву.

  • Оформити візитну картку директора фірми у MS Excel .
  • Виконати замовлення для покупця — підготувати прайс-лист та рахунок на покупку комп'ютера.
  • Обчислити кредит на покупку комп'ютера
  • Нарахувати заробітну платню своїм працівникам у MS Excel.
  • Прокоментувати і продемонструвати отримані результати.

 

Отже приступимо до роботи.

Ознайомимося з обов'язками, які мають виконувати співробіт­ники фірм. Учні отримують відповідні завдання.

Секретар — створення візитної картки.

Аналітик ринку. Малюнки можуть бути не роздруко­вані на папері, а подані у файлі на комп'ютері.

 Менеджер з продажу.

Представник банку. Гравці-представники банку сіда­ють за комп'ютери і починають розраховувати кредити.

Бухгалтер. Гравці-бухгалтери в цей час повинні роз­рахувати заробітну платню працівникам фірми в Excel відповідно до завдання.

Учасникам видається штатний розклад: хто яку посаду обіймає, з вказівкою посадового окладу. Усі виконані роботи учасники повинні зберігати так, як вказано в завдан­нях. Інакше подальша демонстрація виконаних робіт буде не­можлива.

 

Завданням кожної фірми представити покупцю прайс-лист, за допомогою якого вони зможуть підібрати комплектуючі комп’ютера.

 

Виконання завдання оцінюється за такими критеріями:

  •    правильність виконання розрахунків;
  • правильне оформлення документа, дотримання всіх вимог, записаних у завданні;
  • уміння вкластися у відведений час при вирішенні зав­дання;
  • уміння коментувати і грамотно пояснювати виконані за­вдання й отримані результати.

За порушення дисципліни стягуються штрафи (знімаються бали):

  •    кожне зауваження ведучого або експерта 1 бал;
  •    недотримання правил гри 2 бали;
  •    грубе порушення — до 5 балів.

 

Завдання для менеджера з продаж:

№п/п

Назва пристрою

Кількість

Ціна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для Аналітика ринку:

На робочому  столі є папка із зображеннями, прошу скласти таблицю,  яка буде складатися з назви пристрою та зображення .

Зображення

Назва пристрою комп'ютера

Ціна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для секретаря:

Створити візитку вашої фірми у ЕТ.

 

Завдання для представника банку:

Наші клієнти хочуть взяти  гроші в кредит на 6 і 12 місяців відповідно. Сума кредиту залежить від суми покупки. Прошу порахувати щомісячні виплати, якщо відсоткова ставка 14%  і 18%.

 

Сума кредиту

 

Відсоток

 

Термін виплати

 

Відсоток у грн.

 

Щомісячна виплата

 

Виплата за рік

 

Переплата

 

 

Завдання для Бухгалтера.

В обов’язки бухгалтера входить нарахування заробітної плати працівників фірми. Завдання повинно бути виконане у вигляді таблиці у ЕТ.

 

Робочі дні

24

Нараховано

Утримано

Видати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище ім'я

Посада

Стаж

Оклад

Днів

Зароблено

Премія

Вислуга

Всього

Аванс

Податок

Пенсійний фонд

Профспілка

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отримавши всі потрібні дані фірми звітують про свою роботу.

 

Підсумок:

Підсумок заняття.

  1. У середовищі якої програми ви сьогодні працювали?
  2. Які функції ви використовували для реалізації завдань.

Ми впевнились у тому, що інформатика тісно пов'язана із різними сферами діяльності людини, на прикладі нашого уроку — у діловодстві, комерційній діяльності, бухгалтерській справі.

Я вдячна всім співробітникам фірми за спільну творчу роботу, яку оцінюю таким чином.... (Учитель оцінює роботу всього класу та індивідуально.)

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

ДОГОВІР БЕЗПРОЦЕНТНОЇ ПОЗИКИ

N _____

 

м. _____________

"___" ____________ 20__ р.

 

______________________________________________________________________

________________________________________________ (далі - "Позикодавець")

                   (назва підприємства установи, організації)

в особі _______________________________________________________________,

(посада, П. І. Б.)

який діє на підставі ____________________________________, з однієї сторони, і ________________________________________________ (далі - "Позичальник")

                    (назва підприємства, установи, організації)

в особі _______________________________________________________________,

(посада, П. І. Б.)

який діє на підставі ____________________________________, з іншої сторони,

уклали цей договір позики (далі - Договір) про наступне:

 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. За цим Договором Позикодавець передає у власність Позичальнику грошові кошти у розмірі, встановленому Договором, а Позичальник зобов'язується повернути їх Позикодавцю.

 

2. СУМА ПОЗИКИ ТА ПРОЦЕНТИ

2.1. Сума позики за Договором становить _______________(________) грн.

2.2. За цим Договором проценти за надання позики не нараховуються та не сплачуються.

 

3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОЗИКИ

3.1. Позикодавець перераховує суму позики в безготівковому порядку на поточний рахунок Позичальника.

3.2. Днем надання позики вважається день зарахування суми позики  на поточний рахунок Позичальника.

 

4. СТРОК ПОВЕРНЕННЯ ПОЗИКИ

4.1. Строк повернення позики становить __________________ календарних _______________________________ з моменту надання суми позики.

                  (днів, місяців, років)

 

5. ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ СУМИ ПОЗИКИ

5.1. Позичальник зобов'язаний повернути суму позики (або неповернену її частину в разі дострокового погашення частини позики) в останній день строку, встановленого в п. 4.1 цього Договору.

5.2. Сума позики підлягає поверненню шляхом її перерахування на поточний рахунок Позикодавця.

5.3. Днем повернення позики (її частини) вважається день зарахування суми позики (її частини) на поточний рахунок Позикодавця.

5.4. У будь-який момент суму позики (її частину) може бути достроково повернено Позичальником у порядку, передбаченому п. 5.2 Договору.

 

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОЗИЧАЛЬНИКА

6.1. При простроченні повернення позики (її частини) Позичальник сплачує штраф у розмірі ___ % від неповерненої суми позики.

6.2. При простроченні повернення позики (її частини) Позичальник додатково до штрафу, передбаченого пп. 6.1 Договору, сплачує проценти в розмірі ___ % річних від неповерненої суми за весь строк прострочення.

6.2.1. У випадку, передбаченому пп. 6.2 цього Договору, Позичальник зобов'язаний повернути суму позики (її неповернену частину в разі дострокового повернення частини позики), збільшену з урахуванням індексу інфляції за весь строк прострочення.

 

7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ

7.1. Цей Договір набуває чинності з моменту надання Позикодавцем суми позики Позичальнику та діє до повного виконання Позичальником своїх зобов'язань за Договором.

7.2. Строк повернення позики, установлений в пп. 4.1, може бути продовжено за погодженням сторін, що оформляється додатковою угодою до Договору.

7.3. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням Договору та не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України.

7.4. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.

7.5. Позикодавець _______________ статус платника податку на прибуток

                                                            (має, не має)

на загальних підставах.

 

8. РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН

 

Позикодавець

 

Позичальник

_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_____________ / _________________/

       (підпис)

М. П.

 

_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_____________ / _________________/

       (підпис)

М. П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

узагальнення знань і практичних вмінь з теми «Електронні таблиці»; демонстрація міжпредметних зв'язків; розвиток пам'яті, уваги, цілеспрямованості, вміння аналізувати поставлену мету; розвиток почуття колективізму, відповідальності; підвищення інтересу до вивчення інформатики, стимулювання пізнавальної діяльності учнів.

Номер слайду 3

”Знати –це означає насамперед уміти  користуватися знаннями” В.О.Сухомлинський

Номер слайду 4

Виконання завдання оцінюється за такими критеріями: правильність виконання розрахунків; правильне оформлення документа, дотримання всіх вимог, записаних у завданні; уміння вкластися у відведений час при вирішенні завдання; уміння коментувати і грамотно пояснювати виконані завдання й отримані результати. За порушення дисципліни стягуються штрафи (знімаються бали): кожне зауваження ведучого або експерта — 1 бал; недотримання правил гри — 2 бали; грубе порушення — до 5 балів.

Номер слайду 5

Завдання для менеджера з продаж та аналітика ринку: № Зображення Назва пристрою К-сть Ціна Завдання для представника банку Сума кредиту Відсоток Термін виплати Відсоток у грн. Щомісячна виплата Виплата за рік Переплата Завдання для бухгалтера

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Перегляд файлу

Системи опрацювання табличних величин

(урок-ділова гра)

Мета уроку:

  •     узагальнення знань і практичних вмінь з теми «Електронні таблиці»;
  •     демонстрація міжпредметних зв'язків;
  •     розвиток пам'яті, уваги, цілеспрямованості, вміння аналізувати поставлену мету;
  •     розвиток почуття колективізму, відповідальності;
  •     підвищення інтересу до вивчення інформатики, стимулювання пізна­вальної діяльності учнів.

Основні етапи уроку

  1. Організаційний.
  2.   Постановка мети й завдань.
  3. Актуалізація знань, умінь та навичок учнів.
  4.   Практична робота.
  5. Підбиття підсумків.

Хід уроку

 

Учитель: Інформатика як наука порівняно з іншими науками, ще дуже молода, їй трохи більше, ніж 50 років. Для науки — це не вік. Але вона вже утвер­дилась у нашому житті й у багатьох галузях діяльності людини.

Скажіть, де знайшла своє використання інформатика:

  •     біологія; • хімія; • математика;
  •     військові науки; • економіка.

 

І сьогодні ми лише ще раз у цьому переконаємося. Сьогоднішній урок пройде у формі ділової гри. Ми будемо представляти торгівельну фірму «Плюс».

Як і в будь-якій іншій установі, в нашій фірмі має бути хоча б три відділи:

 

  1.  Відділ кадрів. Саме зі спілкування з працівниками відділу кадрів починається робота нового спеціаліста фірми. Таким чином, до обов'язків відділу кадрів нашій фірмі входить:
  •     створення контракту, який укладає фірма з найнятим працівником;
  •     опис асортименту продукції, що продається (прайс-лист);
  •     надання інформаційних повідомлень рекламної продукції.
  1.  Відділ бухгалтерського обліку . До обов'язків цього відділу входить:
  •                   Організація обліку фінансово-господарської діяльності
  •                   Нарахування та виплати в установлені строки заробітної плати, а також своєчасне нарахування та перерахування податків, внесків та інших обов’язкових платежів.
  •                   Складання податкової, фінансової та статистичної звітності
  1.   Відділ маркетингу. (Маркетинг (від англійського слова: маркет - ринок) - подає собою систему організації і збуту продукції, орієнтовану на задоволення потреб покупців і одержання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку)

До обов'язків цього відділу входить:

 

  •     визначити щоденний прибуток фірми протягом тижня ;
  •     зробити порівняльний аналіз продукції, що продається, за кількістю таблиці та діаграми);
  •     зробити порівняльний аналіз продукції, що продається, з прибут­ком.

 

Крім того, на фірмі повинен працювати системний адміністратор, який контролюватиме роботу всіх відділів. Обов'язки системного адміністратора візьму на себе я.

 

Тому, щоб стати працівниками даної фірми ви спочатку пройдете співбесіду і заповните анкету:

Усне опитування:

  • Яку прикладну програму з тих що ви знаєте можна використовувати для спрощен­ня роботи працівників цих відділів?
  • Електронні таблиці зручні тим, що дані в них розміщуються у вигляді ….. (таблиці)
  • Кожна клітинка таблиці має своє …… (ім’я)
  • Адреса клітинки складається із назви ……… (стопчика і номера рядка)
  •  Файли, в яких зберігаються ЕТ, ще називаються …… (книгами)
  •  Кожна книга в Excel складається з …….. (аркушів, листів)
  • Клітинку виділену в даний момент називають… (поточною, активною)
  •  В будь-яку клітинку ЕТ можна ввести … (числа, текст, формули)
  •  Введення формули починається із знаку … (=)

Заповнення анкети (письмове тестування учнів)

 

/Учні розподіляють ролі, одержують завдання і приступають до його виконання на комп'ютерах/ (20 хв)

 

ЗАВДАННЯ  для відділу бухгалтерського обліку

Оформити відомість погодинної оплати див. Таблиця 1.

 

Вихідні дані:

1. Плата за годину є константою (береться з окремої комірки-довідника).

2. Обчислити суму нарахованих грошей за відпрацьовану кількість годин.

3. Премія становить 10 % від нарахованих грошей.

4.  Загальна сума обчислюється за форму­лою:  

«Сума» = «Нарахована» + «Премія».

5. Прибутковий податок обчислюється так:

   якщо «Сума» < 100, то прибутковий по­даток дорівнює 0;

   якщо «Сума» > 100, то прибутковий по­даток дорівнює 10 % від загальної суми нара­хованих грошей.

6. Платежі до пенсійного фонду СТАНОВЛЯТЬ 1 % від нарахованих грошей.

7. Суму до виплати обчислюють за форму­лою:

«До виплати» =  «Сума» — «Прибутковий»— «Пенсійний».

8. Підрахувати підсумкову суму за полями: «Нарахована», «Премія», «Сума», «Прибут­ковий», «Пенсійний», «До виплати».

9. Показати середнє значення, мінімальне й максимальне за полем «До виплати».

Вказівка:

1.  Поле «Прибутковий» обчислити в такий спосіб:

   На панелі інструментів клікнути по піктограмі майстра функцій . З'явиться діа­логове вікно, у якому в категорії «Логічні» виб­рати функцію ЯКЩО й натиснути кнопку ОК.

   Заповнюючи у вікні майстра функцій поля «Логічні вирази», «Значення якщо істи­на», «Значення якщо хиба», сформуйте функ­цію й натисніть кнопку ОК.

Наприклад:  =ЯКЩО(32>=100;С2*0.1 ;0)

2.  Для обчислення значень «середнє», «мінімум», «максимум» за допомогою майст­ра функцій у категорії «Статистичні» виберіть відповідно функції СРЗНАЧ, МИН, МАКС.

3.  Щоб встановити підсумок за полями «Нараховано», «Премія», «Сума», «Прибутковий», «Пенсійний», «До виплати»:

    виділіть комірку для введення формули.

    клікніть кнопку Автосуммирование на панелі інструментів; з'явиться формула, що запропонує підсумувати дані з комірок у зазна­ченому інтервалі; якщо інтервал відповідає ви­могам, натиснути Enter; якщо інтервал не відповідає вимогам, змінити у формулі адреси комірок (табл. 1).

Обчислення погодинної оплати

Таблиця 1

Плата за год (грн)

 

 

Нараховано

Премія

 Сума

 

 

Прибутковий

 

 

Пенсійний

 

 

До виплати

20

 

Прізвище

К-сть

 год

Іванов

60

 

 

 

 

 

 

Петров

56

 

 

 

 

 

 

Сидоров

65

 

 

 

 

 

 

Гаврилов

40

 

 

 

 

 

 

Денисенко

53

 

 

 

 

 

 

Петренко

62

 

 

 

 

 

 

Давидов

15

 

 

 

 

 

 

Карпенко

30

 

 

 

 

 

 

Симоненко

50

 

 

 

 

 

 

 

разом:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

середнє:

 

мінімум:

 

максимум:

 

 

 

ЗАВДАННЯ відділу кадрів

  1.             Перевірити тести. За результатами перевірки створити таблицю з полями: прізвище, кількість правильних відповідей, бал.
  2.             Створити папку «Відділ кадрів», в якій зберегти створений  прайс-лист Асортимент продукції (за зразком).

ЗАВДАННЯ відділу маркетингу

 

Створити папку «Бухгалтерія»

(У папці «Мої документи» відкрийте файл «Бухгалтерія» (див. завдання 1))

  1. Визначити прибуток фірми за кожен день тижня та за кожну продукцію.
  2. Побудувати діаграму-аналіз виручки фірми за кількістю. Зберегти документ за вашим прізвищем у папці «Бухгалтерія».

Підсумки уроку

  1. У середовищі якої програми ви сьогодні працювали?
  2. Які функції ви використовували для реалізації завдань відділу бух­галтерії і маркетингу?

Ми впевнились у тому, що інформатика тісно пов'язана із різними сферами діяльності людини, на прикладі нашого уроку — у діловодстві, комерційній діяльності, бухгалтерській справі.

Я вдячна всім співробітникам фірми за спільну творчу роботу, яку оцінюю таким чином.... (Учитель оцінює роботу всього класу та індивідуально.)

1

 

zip
Додано
7 вересня 2018
Переглядів
555
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку