Екстернат. Контрольна робота
Завдання 1-12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких один правильний. Кожна правильна відповідь – 0,5б.
А вікно, вода, день
Б довіра, читати, дощовий
В наказ, водний, земний
Г книжка, гуморист, річний
А має унікальне хобі
Б дуже сміливий воїн
В наділений надприродними силами
Г багато інших персонажів
А вітер, вітерець, вітрисько
Б ноутбук, вода, саджанець
В козачка, вишневий, читанка
Г осінь, камінний, планер
А дивак, боягуз
Б люди, товариш
В юнак, брат
Г птах, герцог
А іменник має три форми числа, шість відмінків, відповідає на питання хто? що?
Б іменник ЗНО - жіночого роду, іменник какаду - чоловічого роду
В розрізняють дев'ять частин мови, шість самостійних частин мови, три службових частини мови
Г іменники листя, людство - форма числа однина, іменники біль, нежить належать до чоловічого роду
А дощі, таксі, журі
Б ножиці, учениці, хлопці
В окуляри, рефері, іграшки
Г метро, ворота, колібрі
А легким (характером) — чоловічий рід, однина, орудний відмінок, тверда група
Б високого (рівня)— середній рід, однина, давальний відмінок, тверда група
В сильній (зливі)— жіночий рід, однина, родовий відмінок, тверда група
Г мужньому (серцю) — середній рід, однина, місцевий відмінок, м'яка група
А найменш корисний, тривожніший
Б найменш стриманіший, голосніший
В багатший, ласкавіший
Г найбільш розкішний, більш важливий
А місцевий, дорожній, прибережний
Б дубовий, лісовий, зелений
В мудрий, шкільний, батьківський
Г лисячий, кумедний, морський
Правильним варіантом послідовного заповнення пропусків є
А шестидесяти, п’ятисот, двоє
Б шістдесяти, п’ятиста, обидві
В шестидесяти, п’ятьохсот, дві
Г шістдесяти, п’ятисот, обидві
А тисяча, подвоїти, вісім
Б півтори, двоповерховий, шість
В сьомий, дванадцять, кілька
Г шістнадцять, перший, трійка
А особовий і зворотний
Б особовий
В відносний
Г особовий і вказівний
А Перепишіть правильно текст, розставте розділові знаки (3б.)
Б Зробіть морфологічний розбір виділених слів (3б.)
Журавель від..авна був одним із най/улюбленіших птахів в У(у)країні. Колись його називали в..селиком. Люди вірили що саме ця назва віді/б..єтьс(ц)я на їхній долі. Мабут.. простежили не/аби/яку здатність журавля ро..ганяти тугу і навіть брати її на себе.
І в пісні і в легенді і в жит..і доля не/раз єднала людину і ц..ого красивого сірого птаха із чорним тім..ям і червоною ознакою на потилиці. Він с..мволізував любов до отчого краю якої не/вбити ні/якими ро..луками. Його в..ажали віщ..ном радості й весни за приємний голос що линув із під/небес..я. Не /випадково мабут.. пристрій для витягуван..я води з криниць назвали журавлем. Українці в..ажали кр..ниці св..ятим місцем і воду з них могли брати не будь/хто а лише св..ящен..і птахи.