Екзотерміні та ендотермічні реакції. Термохімічні рівняння. Навчальні проекти.

Про матеріал
Квест-урок, це оволодіння новим матеріалом, а саме "Екзо- та ендотермічними реакціями. Термохімічні рівняння", у формі гри.
Перегляд файлу

Методичний практикум (квест-урок)

Тема. Екзотермічні та ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння. Навчальні проекти.

Мета:

закріпити знання про хімічні реакції на прикладі екзо- та ендотермічних реакцій та термохімічних рівнянь.

розвити навики складання термохімічних рівнянь.

самооцінювання своїх здібностей

Формування компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціальнотрудову, колективної роботи, уміння вчитись.

Методи: пояснення, коментоване читання підручника, дискусія, фронтальне опитування, робота з книгою.

Прийоми: , створення проблемної ситуації,  демонстрація, пошукові, робота з підручником, інтернетом.

Форми роботи: парна, групова, колективна, фронтальна.

Засоби: підручник, мобільний телефон, програма QR-код.

Тип уроку: оволодіння новим навчальним матеріалом.

Структурва та хід уроку

1. Організаційний етап

Сьогодні я пропоную відмовитись від уроку і запрошую вас на цікаву гру.

(учням видаються листочки, де описані правила гри. Гра поділена в ІІІ тури. І тур мотиваційна діяльність визначення проблемне питтання, Другий тур Командна робота Вивчення причин. ІІІ тур закріплення матеріалу, робота з підручником)

2. Мотиваційна діяльність (І тур)

Учасники гри, прошу назватись_______________, з якого ви класу________

Сьодні_________________(введіть дату)

Виберіть один з варіантів підійдіть до вчителя для демонстрації

1) тепла пробірка

2) холодна пробірка

(після вибору учнів проведення демонстраційного експеременту 1) нейтралізації лугу кислотою, 2) утворення розчину купрум(ІІ) сульфату)

В цій грі є особлива валюта, збери 50 аурумів, для проходження в ІІ тур. За ауруми можна обрати новий експеремент, або обіняти на дослідницький бал.

1. Визнач тип реакції побаченого досліду.(10 ау)

2. Визнач сполуки (10 ау)

3. Чи було тепло після досліду(10 ау)

4 Звідки воно утворилось(10 ау)

5. Визнач продукт реакції (10 ау)

3. Оволодіння новим матеріалом.

Для ІІ туру необхідно 40 ау. Якщо ти заробив їх продовжуй йти далі на тебе чекає скринька з скарбами, а якщо не вистачає знайди відповідь у друга, або допоможи йому.

За допомогою підручника заповни текст

Явища, які відбуваються зі зміною смаку або кольору називають ____________ ______________. Якщо реакція виділяє ___________ вона називається _________________.

Якщо поглинає  _______________ називається______________. Запис хімічного рівняння з показником ________________ називають _____________________ _________________.

Показник тепла, позначають__________ або ____________.

Всього 50 ау.

4. Закріплення нового матеріалу.

ІІІ тур Ви набрали 80 ау можете пройти далі, якщо ні скористайтесь можливістю, як після першого туру.

Ви повинні знайти друга з паралельної команди, й разом йти далі.

В цьому турі використовуючи доступні вам джерела знань, випишіть  термохімічні рівняння екзо- та ендотермічних рівнянь, по 3 з кожного, й перед вами відкриються ворота. На виході вас чекає подарунок, “Скринька скарбів.

5 Підсумок уроку

Завершення гри. Якщо ви набрали 150 ау, відкрийте скриньку, яка знаходиться у вчителля під столом. Скринька в скриньці листок з тайнописом молока, або натрій гідрооксидом. Для прочитання підпис внизу сторінки необхіднонагріти або обрискати фенолфталеїном.

Просвідчується надпис:

Найбільший скарб завжди з тобою. Хто допоміг тобі дійти до фінішу.

6. Домашнє завдання

Параграф відповідно до теми. Навчальний проект “Екзотермічні реакції на службі людству”

docx
Додав(-ла)
Петраш Микола
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку