презентація до уроку географії для 9 класу
Тема: ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА ЯК СКЛАДОВА ПЕК УКРАЇНИ, ЇЇ ЗНАЧЕННЯ.
Мета: Дати поняття про електроенергетику як складову ПЕК України, її значення, охарактеризувати основні типи електростанцій та найважливіші ЛЕП, розкрити використання традиційних і нових способів одержання енергії , дати поняття про екологічні проблеми електроенергетики, охарактеризувати енергосистему України; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати, продовжити розвиток в учнів уваги, пам'яті, мислення; вчити економно споживати електроенергію; продовжити екологічне та профорієнтаційне виховання учнів, розпочате на попередніх уроках; виховувати в учнів почуття господаря своєї родини, країни та раціональне ставлення до використання електроенергії вдома, у школі та на майбутній роботі ; формувати ключові та предметні компетентності учнів.
Зміни ландшафту. Щоб зменшити такий тип впливу, ВЕС рекомендують розміщувати в промислово освоєних районах. - Ретельний вибір місця спорудження з урахуванням шляхів переміщення, місць гніздування, зимівлі птахів; - Наземне відлякування птахів (біоакустичні, ультразвукові, піротехнічні, механічні, лазерні, візуальні методи);
Чому в Україні мало використовують енергію Сонця? - Висока вартість перетвореної сонячної енергії, яка доки не може конкурувати за ціною з традиційними її джерелами, а також довгий термін окупності самого устаткування. - Низька інформованість громадськості про технології сонячної енергії і можливості її використання в українських умовах. - Відсутність реальної державної підтримки сектора поновлюваної енергетики у вигляді пільг і субсидій, а також спеціальних кредитів.