"Електронна пошта - інструмент сучасної інформаційної компетенції освітян"

Про матеріал
Розробка становить собою інструкційну картку щодо опанування здобувачами освіти теми "Електронна пошта".
Перегляд файлу

ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА №8

 

Професія: Адміністратор

Тема: Робота з електронною поштою.

Мета:

Навчальна:

− сформувати поняття про електронну пошту, принцип її функціонування, веб-інтерфейс, веб-сервіс, реєстрацію поштової скриньки, логін, пароль;

− пояснити послідовність дій під час електронного листування;

− навчити реєструвати поштову скриньку на поштовому сервері через веб-інтерфейс, працювати з електронними повідомленнями, керувати вмістом папок поштової скриньки, створювати, редагувати й видаляти записи в адресній книзі;

− сформувати у слухачів знання щодо створення, відправлення та одержання електронного повідомлення.

− сформувати навички проведення основних операцій з електронною поштою: створення, зберігання, перегляд, відправлення та отримання електронних повідомлень.

Розвиваюча:

− розвивати пізнавальну активність і самостійність;

− розвивати увагу і спостережливість;

− розвивати активну життєву позицію, критичне, аналітичне і логічне мислення;

− розвивати вміння і навички самоконтролю та планування своєї діяльності;

− розвивати вміння грамотно висловлювати свої думки;

− розвивати вміння виділяти спільні і окремі ознаки об’єктів вивчення, порівнювати їх між собою, аналізувати, виділяти головне і робити висновки;

− розвивати вміння правильно організовувати свою фізичну і розумову працю;

− розвивати вміння і навички роботи за комп’ютером;

− розвивати вміння роботи з поштовими сервісами мережі Інтернет;

− розвивати вміння грамотно працювати з поштою через веб-інтерфейс та орієнтуватися на сторінках незнайомих веб-сервісів;

− розвивати вміння і навички дотримуватись правил охорони праці і внутрішнього розпорядку установи, підприємства, організації.

Виховна:

− виховувати повагу до праці, обраної професії, культуру праці;

− виховувати загальнолюдські цінності, дисципліну, сумлінність, відповідальність, ініціативу;

− виховувати науковий світогляд;

− виховувати інформаційну культуру.

Зміст завдання

Послідовність

виконання завдання

Обладнання,

інструменти, матеріали

пристосування

Правила безпеки

праці під час

виконання завдань

Контрольні питання

для самоперевірки

1. Повідомлення нової

інформації викладачем.

1. Слухачі вибірково конспектують основні теоретичні відомості в робочий зошит.

2. Одночасно проводиться колективне обговорення нової інформації.

Комп’ютерний клас, проектор, дошка, мультимедійна дошка, слайди презентації Power Point, мікрофон, колонки.

Інструктаж

з охорони праці

та техніки безпеки.

1. Поняття електронної пошти (E-mail).

2. Будова електронної адреси (адреси електронної пошти).

3. Основні операції з електронною поштою: створення, відправлення, прийом відповідь, пересилання.

4. Робота з поштовим клієнтом.

5. Протоколи, що використовують в мережі Internet.

6. Вкладення файлу до повідомлення.

2. Демонстрація створення електронної скриньки.

1. Слухачі слідкують за алгоритмом створення E-mail.

Порядок дій:

1. У браузері ввести адресу та вийти на сайт www.i.ua.

2. Знайти розділ Пошта та натиснути Реєстрація.

3. У формі, що зʼявиться, обрати Зареєструвати коротку поштову скриньку, вказати логін, ввести символи, зазначені на картинці, вказати пароль (двічі, для унеможливлення помилок) і натиснути Продовжити.

4. У наступній формі потрібно вказати свої індивідуальні дані, а при завершенні відмітити: «Я приймаю умови Угоди користувача» та натиснути Зареєструватися.

5. Результатом роботи повинно бути повідомлення про успішну реєстрацію.

6. Надалі для роботи необхідно в розділі Пошта просто вказати свої логін та пароль.

Комп’ютерний клас, проектор, дошка, мультимедійна дошка, слайди презентації Power Point, мікрофон, колонки.

Інструктаж

з охорони праці

та техніки безпеки.

1. Перегляд і редагування вмісту папок (Вхідні. Відправлені, Нотатки, Спам).

2. Створення та надсилання листа.

3. Прикріплення файлів до листа.

4. Перегляд отриманих листів.

б. Зберігання вмісту листів та прикріплених файлів на власному компʼютері.

6. Створення відповіді на отриманий лист.

7. Настроювання електронної скриньки.

8. Робота з адресною книгою.

3. Практичне відпрацювання: створити електронні повідомлення (також із вкладеними файлами), отримати повідомлення (також розкрити вкладені файли, зберегти на ПК у зазначеній папці), зробити розсилання електронного повідомлення кільком адресатам.

1. Створіть новий документ у текстовому процесорі Microsoft Word.

2. Зареєструйте поштову скриньку на одному із популярних веб-сервісів. Для всіх пунктів реєстрації створіть скріншоти та збережіть їх у текстовому документі.

3. Увійдіть до веб- інтерфейсу своєї поштової скриньки.

4. Дослідіть роботу веб-інтерфейсу.

5. надіслати листа на адресу вказану вчителем, у темі листа вкажіть «Практична робота»», а в листі, окрім привітання вкажіть своє прізвище та імʼя, номер групи, професію.

6. Перевірте поштову скриньку на наявність непрочитаних листів.

7. Відкрийте та прочитайте лист від викладача. Скріншот відкритого листа збережіть в текстовому документі,

8. Коректно завершіть роботу з поштовим веб-сервісом та закрийте браузер.

9. Збережіть текстовий документ у власній папці під назвою «Електрона пошта Прізвище.doc.».

Компʼютери для слухачів, підключені до мережі Internet

Інструктаж

з охорони праці

та техніки безпеки.

1. Що таке електронна пошта?

2. Які способи доступу до електронної пошти ви знаєте?

3. Що таке веб-інтерфейс?

4. Який вигляд має електронна поштова адреса? Наведіть приклади.

5. Назвіть найпопулярніші безкоштовні поштові сервіси.

6. Чим відрізняється електронна пошта віл інших служб доставки повідомлень?

7. Назвіть переваги електронної пошти над звичайною.

9.Де розміщується електронна скринька?

5. Показати виконану роботу

викладачу.

Про результати успішного виконання роботи викладач дізнається за листами, що надійдуть на скриньку.

Кожному слухачу викладач надсилає лист-відповідь.

 

 

 

5. Домашнє завдання.

1. Вивчити

та доопрацювати

конспект лекцій.

2. Дізнатися та обмінятись адресами електронних поштових скриньок між слухачами, розіслати один одному повідомлення з розкладом занять (вкладений файл).

 

 

 

 

 

Викладач                                                                Н.В. Мошенська

docx
Додано
29 липня
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку