14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

Про матеріал
Цілі:  навчальна: навчити надіслати лист вчителеві/вчительці та однокласникам/однокласницям; ознайомити з засобами захисту власного облікового запису;  розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;  виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація. Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.
Перегляд файлу

Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

Цілі:

  • навчальна: навчити надіслати лист вчителеві/вчительці та однокласникам/однокласницям; ознайомити з засобами захисту власного облікового запису;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

Не менш цікавими та вражаючими є служби Інтернету, що забезпечують спілкування людей між собою. Завдяки їм ми можемо не лише миттєво обмінюватися повідомленнями з людьми, які знаходяться на великих відстанях від нас, а й бачити цих людей, розмовляти з ними.

Потреба людини в швидкому та надійному отриманні повідомлень сприяла розвитку різноманітних засобів для забезпечення цього процесу. За останні роки із цією метою почали використовувати канали супутникового зв’язку та комп’ютерні мережі, телефонний зв’язок став мобільним, традиційне листування витісняється електронним.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Фізкультхвилинка

Хто старався — притомився. Я прошу, щоб він підвівся. 

З рук струсили слабкість й втому, побілили стіни дому, 

Постругали ми дошки, забивали в них цвяшки. 

Фарбували ми підлогу, брудні руки в нас від того, 

Їх ми добре вимиваєм, і за парти всі сідаєм.

VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя.

3) Вправи для очей.

Роботу нашу знов кидаймо,

Подалі погляд направляймо.

Роздивившись те, що далі,

Знов поглянем на деталі.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Гра «Ланцюжок»

Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.

1. Що нового сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Що сподобалось на уроці, а що ні?

4. Чи виникали труднощі?

docx
До підручника
Інформатика 4 клас (Морзе Н. В. та ін.)
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку