Урок 17. Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.
— Чи доводилось вам шукати пояснення конкретного слова (терміну, поняття)? Перекладати текст?
— Отже, зазвичай, ми користуємось відповідною літературою (словниками, енциклопедіями).
— А якщо її немає в бібліотеці? Правильно, в пригоді може стати Інтернет.
— Ви всі здогадались, що тема нашого уроку пов’язана з електронними словниками, енциклопедіями та програми-перекладачами.
Як їх знайти і як з ними працювати, ви дізнаєтесь під час вивчення теми уроку.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Фізкультхвилинка
Хмарка сонечко закрила, слізки дрібнії зронила.
Ми ті слізки позбираєм, у травиці пошукаєм.
Пострибаєм, як зайчата, політаєм, як пташата,
Потанцюємо ще трішки, розімнемо руки, ніжки.
Всі веселі, от чудово! За роботу сіли знову!
VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота за комп’ютером
2)Інструктаж учителя.
3) Вправи для очей.
Роботу нашу знов кидаймо,
Подалі погляд направляймо.
Роздивившись те, що далі,
Знов поглянем на деталі.
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Гра «Ланцюжок»
— Уявіть таку ситуацію. Друг порадив вам нову комп’ютерну гру та написав посилання на сайт, де її можна скачати. Опишіть, що ви зробите, щоб ознайомитися з новою грою.
Продовжте речення.
— На уроці я дізнався…
— Тепер я вмію…
— Але мені не сподобалось…