19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.

Про матеріал
Цілі:  навчальна: навчити здійснювати навчальну діяльність в Інтернеті за підтримкою та під контролем педагогів у закритому захищеному середовищі в тому числі й разом з іншими учнями/ученицями;  розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;  виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація. Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.
Перегляд файлу

Урок 17. Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.

Цілі:

  • навчальна: навчити здійснювати навчальну діяльність в Інтернеті за підтримкою та під контролем педагогів у закритому захищеному середовищі в тому числі й разом з іншими учнями/ученицями;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

— Чи доводилось вам шукати пояснення конкретного слова (терміну, поняття)? Перекладати текст?

— Отже, зазвичай, ми користуємось відповідною літературою (словниками, енциклопедіями).

— А якщо її немає в бібліотеці? Правильно, в пригоді може стати Інтернет.

— Ви всі здогадались, що тема нашого уроку пов’язана з електронними словниками, енциклопедіями та програми-перекладачами.

Як їх знайти і як з ними працювати, ви дізнаєтесь під час вивчення теми уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Фізкультхвилинка

Хмарка сонечко закрила, слізки дрібнії зронила.

Ми ті слізки позбираєм, у травиці пошукаєм.

Пострибаєм, як зайчата, політаєм, як пташата,

Потанцюємо ще трішки, розімнемо руки, ніжки.

Всі веселі, от чудово! За роботу сіли знову!

VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя.

3) Вправи для очей.

Роботу нашу знов кидаймо,

Подалі погляд направляймо.

Роздивившись те, що далі,

Знов поглянем на деталі.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Гра «Ланцюжок»

— Уявіть таку ситуацію. Друг порадив вам нову комп’ютерну гру та написав посилання на сайт, де її можна скачати. Опишіть, що ви зробите, щоб ознайомитися з новою грою.

Продовжте речення.

— На уроці я дізнався…

— Тепер я вмію…

— Але мені не сподобалось…

docx
До підручника
Інформатика 4 клас (Морзе Н. В. та ін.)
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку