Використання електронних завдань у навчальному процесі - це спроба запропонувати один із шляхів, що дозволяють інтенсифікувати навчальний процес, підняти інтерес школярів до вивчення предмета, підвищити темп уроку, збільшити обсяг самостійної роботи. Такі завдання можна використовувати для дистанційного навчання учнів.
Такі завдання сприяють формуванню навичок самостійної роботи учнів.
При такій роботі вчитель є організатором всього уроку і консультантом.
Застосування учителем на уроках географії електронних тестових завдань поряд з традиційними способами навчання дозволяє:
• забезпечити навчальний процес можливістю використання різних форм навчальної роботи;
• підвищити якість навчання, посилити навчальну самостійність учнів;
• забезпечити можливість диференціації та індивідуалізації навчання;
• підвищити інтенсивність і ефективність уроків географії за рахунок наочності і варіативності викладу навчального матеріалу, посилення інтерактивності навчальних завдань;
• створити умови для того, щоб учні набули досвіду спілкування з комп'ютером як з сучасним інструментом для роботи.
Завдання зроблені за допомогою "Hot Potatoes" - "Горяча картопля" - програма, що надає викладачам можливість самостійно створювати інтерактивні завдання і тести для контролю і самоконтролю учнів без знання мов програмування.
За допомогою програми можна створити 10 типів вправ і тестів з різних дисциплін з використанням текстової, графічної , аудіо-та відеоінформації .
Особливістю цієї програми є те , що створені завдання зберігаються в стандартному форматі веб -сторінки: для їх використання учням необхідний лише веб- браузер.
Програма широко використовується в усьому світі для створення завдань при вивченні будь-яких дисциплін .