20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Електронний помічник для учнів 6-х класів (вчителя) "Творчий проект "Брелоки""

Про матеріал
Електронний помічник стане в пригоді учням для виконання творчого проекту "Брелоки ". Учителі зможуть використати матеріал для впровадження в свою практику дистанційного ("змішаного" чи "перевернутого" навчання) або використовувати у випадку відсутності учнів на уроках з тих чи інших причин. Даний проект "Брелоки" є першим для виконання у 6-му класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Брелоки

Номер слайду 2

Проект – це творча діяльність, яка дозволяє нам досягнути мети або вирішити проблему. Проект в трудовому навчанні це: - створення ідеї нового виробу; - виготовлення виробу;- оформлення документації. Під час виконання кожного проекту ми знайомимось з цікавими технологіями та будемо навчатись виконувати різноманітні технологічні операції. Повторення

Номер слайду 3

Технології -це знання та вміння, що допомагають нам виготовляти корисні речіТехнології бувають: проектування, добування ресурсів, інформаційні, побутові та інші. Повторення

Номер слайду 4

Технології проектування. Технології добування ресурсів. Технології в побуті та іншіТехнології бувають різні

Номер слайду 5

1. Ознайомся зі зразками виробів.2. З'ясуй призначення кожного виробу.3. Поміркуй, які технологічні операції було застосовано для його виготовлення. 4. Які інструменти для цього знадобилися?Ознайомлення зі зразками виробів різного призначення. Виконайте завдання та запишіть результати у зошит:

Номер слайду 6

Творчий проект складається з чотирьох важливих етапів. Перший - організаційно-підготовчий. Пошук необхідної інформації та планування роботи. Третій – технологічний. Виготовлення виробу. Другий – конструкторський. Креслення, вибір матеріалів та інструментів. Четвертий – заключний. Висновки. Повторення

Номер слайду 7

Давайте визначимо мету й завдання нашого творчого проекту- Товариш (подруга) десь поклав ключ від класної кімнати і не може знайти. Що можна подарувати йому (їй), щоб такого більше не траплялось?- Тато (мама) часто не може знайти ключі. Що можна йому (їй) подарувати, щоб такого більше не траплялось?Організаційно-підготовчий етап проекту.

Номер слайду 8

Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі та дай відповіді на запитання.1. Хто користується брелоками? Чи потрібні вони?2. З якого матеріалу можна виготовити брелок?3. Яким повинен бути мій майбутній виріб? (сформулюй декілька вимог до майбутнього виробу)«Міні-маркетингові дослідження»

Номер слайду 9

Відомості археологів запевняють нас, що прототипи сучасних брелоків з'явилися ще в Середньовіччя, коли кожен багатий житель міста показував своє високе положення в суспільстві за допомогою такого аксесуара, як довгий ланцюжок, на яку були нанизані медальйони або монетки. Згодом, на такі монетки майстри наносили індивідуально замовлені малюнки родових гербів, емблеми приналежності до певного братству або ордену, життєві девізи. Носити такі ланцюжки дозволялося не тільки чоловікам, але і жінкам. Брелок

Номер слайду 10

До середини XVIII століття цей аксесуар зазнав деяких змін, і став суто особистим предметом. Купці і представники вищого суспільства змагалися між собою в унікальність і красу своїх виробів. Брелоки робили з золота і срібла, інкрустували коштовним камінням, і пишалися ними, передаючи підростаючому поколінню. Брелок

Номер слайду 11

- Практичні. Такі брелоки потрібні, в основному, для зчіпки ключів;- Рекламні. Їх замовляють фірми для піар-акцій, в подарунок своїм співробітникам або партнерам;- Сувенірні. Зазвичай купити брелоки з дерева, кераміки або навіть текстилю можна в різних містах як пам'ятний подарунок від подорожі. Дуже привабливі брелоки з дерева ручної роботи. На відміну від металевих або пластикових, вони завжди унікальні, адже кожен шматочок натуральної деревини має свою неповторну текстуру і малюнок. Від таких брелоків йде ледь вловимий лісовий аромат, що приносить затишок в будинок. Можна розділити брелоки на:

Номер слайду 12

Вимоги до естетичного вигляду (зовнішній вигляд виробу)Вимоги до конструкції (міцність) Вимоги до якості виготовлення (відповідність розмірам, якість обробки деталей)Формулювання основних вимог до об'єкта праці:

Номер слайду 13

Домашнє завдання- дізнатись, чи є вдома брелоки. Якщо є, то уважно їх роздивитись.- обговорити з батьками обраний першим в поточному році для виготовлення виріб (брелок) на уроках трудового навчання.

Номер слайду 14

З його допомогою ми конструюємо виріб, уявляючи та вигадуючи неіснуючі образи. Головна умова – відсутність обмежень і правил. Метод проектування – фантазування

Номер слайду 15

Метод біоформ. Створення оригінальної та нової форми, яка буде запозичена з живої природи (форма, колір, конструкція).

Номер слайду 16

Брелок

Номер слайду 17

Конструкторський етап проекту. Графічне зображення складається з ліній, штрихів, точок і виконується олівцем або кульковою ручкою. Основними графічними зображеннями є кресленик та ескіз. Кресленик виконується за допомогою креслярських інструментів. На кресленику також є певні відомості, що необхідні для виготовлення виробу. Ескіз виконується від руки, без застосування креслярських інструментів, але з дотриманням пропорцій між частинами виробу (деталі).

Номер слайду 18

Щоб кресленики були зручними для зберігання і користування, їх виконують на аркушах паперу певного розміру. Розміри аркуша креслярського паперу називають форматом. Формат аркуша визначається розмірами йога сторін. Ми будемо користуватися аркушами з розмірами сторін 297x210 мм. Цей формат позначають А4.

Номер слайду 19

Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька моделей-аналогів майбутнього виробу. Саме вони і стануть твоїм «Банком даних». Формуємо банк даних. Зразки, які ти будуть у твоєму банку даних називаються моделями-аналогами. Вони подібні за призначенням до твого майбутнього виробу. Серед них ти обереш базову модель, яку використаєш для розробки власного проекту. Базова модель - це модель-аналог із банку ідей, яка найбільше відповідає вимогам. Вона є основою для вдосконалення.

Номер слайду 20

Формуємо банк даних

Номер слайду 21

Формуємо банк даних

Номер слайду 22

Формуємо банк даних

Номер слайду 23

Оглянь уважно свій банк даних та дай відповіді на запитання: Яка модель-аналог є найскладнішою для виготовлення?Яка модель-аналог є найоригінальнішою?Яка модель-аналог є найбезпечнішою у користуванні?Яка модель-аналог є найгарнішою?Після огляду моделей-аналогів зроби висновок: Я обрав базовою моделлю _____ тому, що _____________________________________________Думаю, що зможу виготовити подібний виріб за ________ уроків. Обираємо базову модель

Номер слайду 24

Для виконання креслень застосовують лінії різної товщини й начерку.

Номер слайду 25

Додаткове завдання. Заповніть таблицю, визначивши, навіщо використовують той чи інший тип ліній на кресленику.

Номер слайду 26

Деталі: Основа - 1 шт.; Кільце - 1 шт. Брелок

Номер слайду 27

Виконай необхідні для майбутнього роботи варіанти оздоблення та шаблони. Конструкторський етап проекту. Зразок

Номер слайду 28

Усе, з чого ми виготовляємо вироби називають конструкційними матеріалами. Розрізняють природні та штучні конструкційні матеріали. Наприклад: деревина, залізо, пластмаса, скло, каучук та ін. Конструкторський етап проекту. Для того щоб створити виріб необхідно мати не лише зображення цього виробу, але й відповідні знання про матеріали, з яких буде виготовлятися виріб. Для різних об’єктів добирають конструкційні матеріали з різними властивостями.

Номер слайду 29

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва матеріалу. Приблизна кількість1 Визнач, які матеріали потрібні тобі для роботи та їхню приблизну кількість. Виконай завдання

Номер слайду 30

«Склади робочу сумку майстра»Потрібно вибрати із запропонованого бланку інструменти та пристосування, які потрібні для виготовлення вашого виробу. Виконай завдання

Номер слайду 31

Виконай завдання

Номер слайду 32

Робоче місце - це ділянка майстерні з необхідним обладнанням, інструментами та матеріалами, на якій виконуються практичні роботи. Технологічний етап проекту.

Номер слайду 33

Технологічний етап проекту. Для обробки деревини в майстерні встановлюють столярні верстаки, для обробки металів - слюсарні, а для обробки різного виду матеріалів - комбіновані. Верстаки: а – столярний; б - слюсарний; в - комбінований

Номер слайду 34

Виготовляємо виріб, використовуючи необхідні технологічні операції: розмічання, різання, з’єднання, оздоблення. 1. Розмічання заготовок – накреслити на заготовці усі деталі. (економію матеріалів, припуски на обробку)2. Різання (правила безпечної праці)3. Шліфування (зачищання)4. Складання (з’єднання) – цвяхи або шурупи (деревина має велику товщину) або клеєм (деревина має малу товщину)5. Оздоблення (випалювання, лакування, фарбування, мозаїка, аплікація, бісер і так далі). Оздоблення полягає в нанесенні на поверхню виробу декоративного покриття, яке поліпшує їх зовнішній вигляд та захищає від впливу навколишнього середовища. Технологічний етап проекту.

Номер слайду 35

В якій послідовності будемо виготовляти виріб?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Що робимо. Чим робимо1 Технологічний етап проекту. Оздоблення виробу обраним способом. Вирізання деталей виробу. Виявлення та усунення недоліків (за наявності). Розмічання деталей на заготовці. Зачищання та шліфування деталей. З’єднання деталей виробу.

Номер слайду 36

Технологічний етап проекту. Під час виконання технологічних операцій обов’язково потрібно дотримуватись правил безпечної роботи. До майстерні входь по дзвонику і виходь лише з дозволу учителя. Працюй лише на своєму робочому місті. На початку уроку перевір робоче місце на відсутність зайвих речей та підготуй все необхідне для уроку. Використовуй обладнання, інструменти та матеріали обережно та тільки за призначенням.

Номер слайду 37

Учнівські роботи

Номер слайду 38

Спробуйте дати відповіді на запитання: Чи отримав ти виріб, який запланував?Щоб ти змінив у виробі, якби виготовляв його ще раз?Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту?Чого я навчився під час виконання проекту?Чи є у тебе бажання виготовити ще декілька подібних виробів?Заключний етап проекту.

Номер слайду 39

Домашнє завдання. Продумати, як поширити результати проектної діяльності в мережі Інтернет.

Номер слайду 40

Рука з лобзиком має виконувати лише вертикальні рухи (вгору-вниз). Їх потрібно робити без різких ривків та старатись задіяти всю довжину пилочки. Друга рука плавно розвертає і переміщує заготовку. Зворотній рух пилочки виконуємо без натискання. Основні правила роботи ручним лобзиком. Додаткові матеріали

Номер слайду 41

Свердління – різновид різання конструкційних матеріалів. Його виконують за допомогою свердл. Для обертання свердла використовують ручні, механічні та електрифіковані інструменти. Додаткові матеріали

Номер слайду 42

Додаткові матеріали. Оздоблення полягає в нанесенні на поверхню виробу або деталі декоративного покриття, яке поліпшує їх зовнішній вигляд та захищає від впливу навколишнього середовища. Основні етапи оздоблення виробів з деревини такі:- підготовка поверхні деталі (зачищення та шліфування);- нанесення захисного декоративного покриття, яке може бути прозорим або непрозорим.

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Матеріали, використані у презентації, зібрано у вільних джерелах Інтернет. Більше інформації щодо викладання предмету у 6-му класі можна переглянути на сторінках авторського проекту «Трудове навчання», скориставшись наступним посиланням:http://trydovenavch.blogspot.com/

pptx
Додано
26 липня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку