Електронний супровід до уроку "Літературне читання" 4 клас по темі:"Підсумковий урок за розділом "Із скарбниці усної народної творчості"" за підручником О.Я. Савченко

Про матеріал

Цей урок дає змогу узагальнити і систематизувати знання учнів за опрацьованим розділом, вчити порівнювати та співставляти прочитані твори; Розвивати творчі здібності, вміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; залучати учнів до взаємодії, до прийняття спільних рішень, удосконалювати навички правильного, виразного читання вголос;сприяти формуванню соціальної, особистісної
компетентності; розвивати критичне мислення, усне мовлення, уяву, пам'ять; виховувати інтерес до усної народної творчості; формувати почуття любові до українського народу, рідного краю.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок № 15 От і знов дзвінок лунає, Мелодійно і срібно дзвенить. Він до класу дітей скликає, Щоб успішно вас знову вчить.

Номер слайду 2

«Слухняний язичок» 1. Усмішка Утримувати кілька секунд губи в усмішці, не показуючи зубів. 2. Трубочка Зімкнути губи і витягнути їх уперед. 3. Годинник Відкрити рот і кінчиком язика рухати між кутами рота.

Номер слайду 3

В групах виразно читають вірш Галини Кирпи «Мова моя». У фінал конкурсу обирають найкращого читця.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

1.Галина Кирпа порівнює мову із а) ластівкою; б) журавлем; в) лебедем. 2. Що просила зробити сина мати із народної усмішки «Син та мати»? а) накопати картоплі; б) наварити каші; в) стовкти жита.

Номер слайду 6

3. На честь кого було названо місто Сміла? а) на честь жінки – богині; б) на честь жінки – воїна; в) на честь жінки – козачки. 4. Чиєю дочкою була Маруся? а) бідного брата; б) багатого брата; в) пана. 5. Хто є збирачем народних усмішок? а) Володимир Даль; б) Борис Грінченко 6. Чим чоловік почастував вовка? а) хлібом; б) м'ясом; в) рибою. Відповіді: 1а; 2 в; 3 в; 4 а; 5 б; 6 а.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

«…Що смачний хліб, то смачний. Та скільки ж коло нього походити треба!» (Вовк. «Без труда нема плода».) «…Я бачу, що добро, зроблене комусь, сторицею повертається». (Лев. «У пригоді».) «Що ви за лицарі, що не можете витурити якихось зайд, що прийшли на землю, политу кров'ю і потом…». (Жінка – козачка. «Місто Сміла»)

Номер слайду 9

«…Ви лоша прив'яжіть, а матерів повипрягайте та й пустіть…». (Маруся. «Мудра дівчина».) «…Ой, мамо, дуже спина заболіла!» (Син. «Син та мати») В. Даль Б. Грінченко «Чий пам'ятник?»

Номер слайду 10

Робота в групах «Мудра дівчина» Казка «У пригоді» Притча «Місто Сміла» Легенда «У нашого діда капелюх не по –капелюхівськи» Скоромовка «Хліб – сіль їж, а правду ріж» Прислів'я «Чорна корова весь світ поборола» Загадка «Пригадайте жанр твору»

Номер слайду 11

Гра «Продовж прислів'я» З ручаїв – ріки, а з книжок… (знання). Розум без книги, як птах… (без крил). Книга не пряник, а дітей… (до себе манить). І від малої мурашки може бути… (велика користь).

Номер слайду 12

На сонці тепло, а біля… (матері добре). Птах радіє весні, а дитя - … (матері). Милуйся калиною, коли цвіте, а дитиною… (коли росте). Всяк правду знає, та не всяк… (про неї дбає). Заздрощі добра… ( не навчать). Хліб – сіль їж, а… ( правду ріж).

Номер слайду 13

Бути активним мислити Урок навчив мене Творчо працювати Бути толерантним Влучно і правильно відповідати Працювати швидко Думати Бути уважним

Номер слайду 14

Відповідати на запитання (ст. 23)

Номер слайду 15

Всі, дітки, молодці, Гарно працювали. Але дзвоник пролунав Він мені і вам сказав, Що урок вже час кінчати. Треба йти відпочивати.

ppt
Додано
30 квітня 2018
Переглядів
2954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку