Елементи STEM -освіти на уроках математики в 3 класі на тему: Досліджуємо задачі на знаходження частки.

Про матеріал
Тема: Досліджуємо задачі на знаходження частки. Мета: - узагальнити й систематизувати математичні структури складених задач на знаходження частки; - вдосконалювати вміння розв’язувати складені задачі; - актуалізувати обчислювальні навички додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд, розуміння конкретного змісту дії ділення на рівні частини; - ділення на вміщення; узагальнити й систематизувати розв’язання складених задач на ділення на вміщення (ділення на рівні частини), що містять просту задачу на знаходження суми (різниці), шляхом зіставлення задач, дослідження впливу відмінності на розв’язування задачі; - формувати навички табличного множення та ділення, вміння порівнювати математичні вирази способом логічного міркування, знаходити значення виразів зі змінною. формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння дотримувати правильної постави під час письма і читання, здатність організовувати своє робоче місце; виконувати розумові операції й практичні дії; працювати самостійно, оцінювати свою роботу; розвивати пізнавальний інтерес; комунікативної: розвивати математичне мовлення, уміння говорити чітко, висловлювати власну думку; Обладнання: телефон, ноутбук, цеглинки Lego, картки з завданнями. Хід уроку І. Організаційний момент. Психологічне налаштування. За допомогою цеглинок Lego покажіть свій настрій. II. Актуалізація знань учнів. ( Множення ) ( Задача) III. Оголошення теми і мети уроку. Сьогодні на уроці ми будемо досліджувати складені задачі на знаходження частки, змінювати умову задачі й з’ясовувати, як ця зміна вплине на розв’язання; будемо складати задачі за опорною схемою. Будьте уважні, спостерігайте за власною роботою на уроці, адже сьогодні наприкінці уроку ви повідомите про результати своїх навчальних досягнень. IV . Тренувальні вправи 1. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання https://learningapps.org/10526300 2. Математичний диктант. 1) Запишіть добуток чисел 7 і 4, обчисліть його значення. 2) Запишіть частку чисел 24 і 8, знайдіть її значення. 3) Перший множник 5, другий множник 6. Знайдіть значення добутку. 4) Ділене 64, дільник 8. Знайдіть значення частки. 5) Знайдіть невідомий множник, якщо значення добутку 45, а відомий множник 9. 6) Знайдіть невідомий дільник, якщо ділене 63, а значення частки 7. 7) Знайдіть невідоме ділене, якщо дільник 4, а значення частки 8. 8) Число 7 збільште у 3 рази. 9) Число 18 зменште у 6 разів. 10) Знайдіть, у скільки разів число 9 менше за 18. П Е Р Е В І Р К А : 28 3 30 8 5 9 32 21 3 2 Які задачі розв’язують дією ділення? Покажіть їхні опорні схеми. - Які слова - ознаки ділення цілого на рівні частини? кратного порівняння? - Якою дію знайдемо число, яке в кілька разів менше за дане? Наведіть приклади. 3. Попрацюйте з підручником (с.48 №2) https://pidruchnyk.com.ua/1512-matematyka-3-klas-skvorcova.html 4. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=zeqEkvkWu6k 5. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. https://learningapps.org/display?v=po8vq98e523 6. Перегляньте відео, та попрацюйте з підручником с. 49 №6 https://www.youtube.com/watch?v=1RUzbPiJ4OU 7. Творчі вправи. - Виготовлення геометричних фігур з цеглинок Lego. V. Підсумок уроку Кому подобається розв’язувати такі завдання? - Кому ще важко? - Хто міг би вже бути консультантом для своїх однокласників? - В подальшій роботі ми будемо застосовувати набуті знання при розв’язуванні задач на рух для розв’язування інших видів задач Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок Lego. - міг би вже бути консультантом для своїх однокласників - було зрозуміло - ще важко VІ. Домашнє завдання У підручнику с. 49 №7 виконати арифметичні дії. Джерела: 1. https://vseosvita.ua/library/demonstracijnij-material-ceglinki-lego-343310.html 2. https://www.pinterest.com/svetlanaivanovich/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B9/ 3. http://rebus1.com/ua/ 4. https://learningapps.org/10526300 5. https://pidruchnyk.com.ua/1512-matematyka-3-klas-skvorcova.html 6. https://www.youtube.com/watch?v=zeqEkvkWu6k 7. https://learningapps.org/display?v=po8vq98e523 8. https://www.youtube.com/watch?v=1RUzbPiJ4OU
Перегляд файлу

Тема:  Досліджуємо задачі на знаходження частки.

Мета: - узагальнити й систематизувати математичні структури складених задач на знаходження частки;

-         вдосконалювати вміння розв’язувати складені задачі;

-         актуалізувати обчислювальні навички додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд, розуміння конкретного змісту дії ділення на рівні частини;

-         ділення на вміщення; узагальнити й систематизувати розв’язання складених задач на ділення на вміщення (ділення на рівні частини), що містять просту задачу на знаходження суми (різниці), шляхом зіставлення задач, дослідження впливу відмінності на розв’язування задачі;

-         формувати навички табличного множення та ділення, вміння порівнювати математичні вирази способом логічного міркування, знаходити значення виразів зі змінною.

 

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння дотримувати правильної постави під час

письма і читання, здатність організовувати своє робоче місце; виконувати

розумові операції й практичні дії; працювати самостійно, оцінювати свою

роботу; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, уміння говорити чітко,

висловлювати власну думку;

Обладнання: телефон, ноутбук, цеглинки Lego, картки з завданнями.

Хід  уроку

І. Організаційний  момент.

Психологічне налаштування.

За допомогою цеглинок Lego покажіть свій настрій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Актуалізація знань учнів.

 

( Множення )

 

 

                                                                                       

    ( Задача)

 

 

III. Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо досліджувати складені задачі на знаходження частки, змінювати умову задачі й з’ясовувати, як ця зміна вплине на розв’язання; будемо складати задачі за опорною схемою.  Будьте уважні, спостерігайте за власною роботою на уроці, адже сьогодні наприкінці уроку ви повідомите про результати своїх навчальних досягнень.

IV . Тренувальні вправи

  1.  Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

https://learningapps.org/10526300

 

  1. Математичний диктант.

1) Запишіть добуток чисел 7 і 4, обчисліть його значення.

2) Запишіть частку чисел 24 і 8, знайдіть її значення.

3) Перший множник 5, другий множник 6. Знайдіть значення добутку.

4) Ділене 64, дільник 8. Знайдіть значення частки.

5) Знайдіть невідомий множник, якщо значення добутку 45, а відомий множник 9.

6) Знайдіть невідомий дільник, якщо ділене 63, а значення частки 7.

7) Знайдіть невідоме ділене, якщо дільник 4, а значення частки 8.

8) Число 7 збільште у 3 рази.

9) Число 18 зменште у 6 разів.

10) Знайдіть, у скільки разів число 9 менше за 18.

    П Е Р Е В І Р К А :

28   3   30   8   5   9   32   21   3   2  

Які задачі розв’язують дією ділення? Покажіть їхні опорні схеми.

-         Які слова - ознаки ділення цілого на рівні частини? кратного порівняння?

-         Якою дію знайдемо число, яке в кілька разів менше за дане? Наведіть приклади.

  1. Попрацюйте з підручником (с.48 №2)

https://pidruchnyk.com.ua/1512-matematyka-3-klas-skvorcova.html

  1. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=zeqEkvkWu6k  

 

  1. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання.

https://learningapps.org/display?v=po8vq98e523

 

  1.  Перегляньте відео, та попрацюйте з підручником с. 49 №6

https://www.youtube.com/watch?v=1RUzbPiJ4OU

C:\Users\Lisa\Downloads\websiteplanet-qr (1).png

 

 

 

 

 

7. Творчі вправи.

- Виготовлення геометричних фігур з цеглинок  Lego.

V.  Підсумок уроку

Кому подобається розв’язувати такі завдання?

- Кому ще важко?

- Хто міг би вже бути консультантом для своїх однокласників?

- В подальшій роботі ми будемо застосовувати набуті знання при

розв’язуванні задач на рух для розв’язування інших видів задач

Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок Lego.

-         міг би вже бути консультантом для своїх однокласників

 

 

-          було зрозуміло

 

-         ще важко

 

VІ. Домашнє завдання

У підручнику с. 49 №7 виконати арифметичні дії.

 

 

Джерела:

  1. https://vseosvita.ua/library/demonstracijnij-material-ceglinki-lego-343310.html
  2. https://www.pinterest.com/svetlanaivanovich/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B9/
  3.  http://rebus1.com/ua/
  4. https://learningapps.org/10526300
  5. https://pidruchnyk.com.ua/1512-matematyka-3-klas-skvorcova.html
  6. https://www.youtube.com/watch?v=zeqEkvkWu6k 
  7. https://learningapps.org/display?v=po8vq98e523
  8. https://www.youtube.com/watch?v=1RUzbPiJ4OU

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку