Прізвище та імʼя_________________________ Дата___________Клас_____
Діагностувальна робота з математики № 4
«Додавання та віднімання у межах 1000»
1 варіант
Знову підкорюємо вершини!
У 7 менших пакетів насипали 14кг цукерок. В один більший пакет уміщується на 1кг більше, ніж у менший. Скільки потрібно більших пакетів, щоб насипати 12кг цукерок?
260 + 6 * 9 = 532 – 463 + 748 = 379 + 576 - 780=
24дм – 1м 43см = 2год 30хв + 22хв =
Самооцінювання. Зафарбуй кружечок відповідним кольором:
зеленим – було легко виконувати завдання;
жовтим – була потрібна допомога вчителя або однокласників;
червоним – було важко виконувати завдання.
Прізвище та імʼя_________________________ Дата___________Клас_____
Діагностувальна робота з математики № 4
«Додавання та віднімання у межах 1000»
2 варіант
Знову підкорюємо вершини!
У 8 менших пакетів насипали 16кг цукерок. В один більший пакет уміщується на 1кг більше, ніж у менший. Скільки потрібно більших пакетів, щоб насипати 15кг цукерок?
240 + 7 * 8 = 543 + 234 - 123 = 734 - 479 + 312=
26дм – 2м 30см = 4год 20хв + 35хв =
Самооцінювання. Зафарбуй кружечок відповідним кольором:
зеленим – було легко виконувати завдання;
жовтим – була потрібна допомога вчителя або однокласників;
червоним – було важко виконувати завдання.
Бланк оцінювання діагностувальної роботи з математики № 4 |
|||||||||||
Вид перевірки |
ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ 1000 |
Дата: |
|||||||||
№ |
Прізвище та імʼя учня |
Очікувані результати навчання/№ завдання |
Характеристика результатів навчання у свідоцтві досягнень |
||||||||
Рівень результату навчання (П,С, Д, В) |
|||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|