Емоційне налаштування на урок

Про матеріал
Матеріал дає поняття ранковим зустрічам, формулює їх цілі, розкриває всі компоненти. Ви дізнаєтесь, чому вчаться учні на ранкових зустрічах. Ознайомитесь з основними якостями, які формуються в учнів завдяки практиці проведення ранкових зустрічей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Емоційне налаштування на урок

Номер слайду 2

Синій птах. Одного разу синій птах зненацька влітає у вікно вашої кімнати й потрапляє в пастку. Щось у цьому заблукалому птасі приваблює вас, і ви вирішуєте залишити його в себе. Але, на ваш подив, наступного дня птах змінює колір із синього на жовтий! Цей дуже незвичайний птах змінює кольори щоночі — на ранок третього дня він яскраво-червоний, а на четвертий день стає зовсім чорним. Якого кольору птах, коли ви прокидаєтеся на п’ятий день?

Номер слайду 3

Птах не міняє кольори, він залишається чорним? Птах повертається до свого початкового синього кольору? Птах стає білим? Птах стає золотим?Намалюйте

Номер слайду 4

Ті, хто намалював птаха чорним, сприймають життя песимістично і схильні вважати, що, якщо ситуація одного разу погіршилася, то вона вже ніколи знову не нормалізується.

Номер слайду 5

Ті, хто намалювали птаха синім, практичні оптимісти, які вірять у те, що життя — це суміш гарного й поганого. Такі люди сприймають неприємності спокійно й дозволяють життю тривати без зайвого занепокоєння і стресу.

Номер слайду 6

Ті, хто намалювали птаха білим, під тиском поводяться спокійно й рішуче. Вони не витрачають час на хвилювання й нерішучість, навіть коли ситуація розвивається не на їх користь.

Номер слайду 7

Тих, хто намалював птаха золотим, можна описати словом «безстрашний». Однак потрібно пам’ятати, що межа між безстрашністю й безрозсудністю дуже тонка.

Номер слайду 8

Сила голосу. Прочитайте тексти, міняючи залежно від змісту силу голосу: Була тиша, тиша, тиша. Раптом гуркотом грому змінилася вона! І ось вже дощик тихенько — ти чуєш? — Закрапав, закрапав, закрапав по даху. Напевно, зараз барабанити він стане. Вже барабанить! Вже барабанить.

Номер слайду 9

Вітрила Корабель – це символ надії, символ змін і чогось нового. Не секрет, що на уроці ми дізнаємося щось нове. Подивіться на екран й оберіть корабель, на якому Ви хочете подорожувати на сьогоднішньому уроці. І нехай цей корабель понесе Вас незвіданими просторами української мови. Я впевнена, що якого б корабля Ви не вибрали, під якими б вітрилами не попливли, Вас обов’язково чекатиме на уроці успіх.

Номер слайду 10

М’якого приземлення. Багато людей мріють стрибнути з парашутом. Звичайно, не кожна людина здатна на такий стрибок. Але давайте уявимо, що ви зараз летите з парашутом. До землі ще далеко, ви її бачите, як на долоні. То що ж ви бачите внизу?

Номер слайду 11

М’якого приземлення. Поляну з квітами. (Ви – оптиміст. У навколишньому бачите тільки прекрасне).

Номер слайду 12

М’якого приземлення. Гори, великі камені.(Ви здатні на необґрунтовані переживання).

Номер слайду 13

М’якого приземлення. Хижаків, які вже чекають на вас.(Ви – людина-борець, із гідністю зустрічаєте будь-яку небезпеку).

Номер слайду 14

М’якого приземлення. Повільну річку. (Ви спокійні й урівноважені).

Номер слайду 15

Троянда Троянда – це символ кохання, везіння, гарного настрою. Подивіться на ці троянди. Виберіть собі ту, яка Вам найбільше сподобалась, а я спрогнозую наскільки Ви готові до уроку.

Номер слайду 16

Троянда Ви готові працювати. Думаю, що труднощів не буде. Ви не зовсім упевнені в своїх силах. Але думаю, що все буде добре. Ви відчуваєте в собі впевненість, бажання наполегливо працювати

Номер слайду 17

Кольорова мішень. Влучіть у мішень. Поставте крапку у тому колі, колір якого Вам найбільше сподобався. Я впевнена, що цей колір принесе Вам удачу на сьогоднішньому уроці.

Номер слайду 18

Розмалюй хмарку. Уявіть себе чарівниками і розмалюйте хмарку таким кольором, який вам зараз найбільше до вподоби.

Номер слайду 19

Розмалюй хмарку. Блакитний – сумлінний, спокійний. Зелений – самостійний, наполегливий. Червоний – доброзичливий, впевнений. Жовтий – активний, веселий. Фіолетовий – неспокійний, емоційно напружений. Коричневий – чутливий, розслаблений. Чорний – мовчазний, ворожий. Сірий – пасивний, байдужий.

Номер слайду 20

Смайлик Оберіть смайлик, який показує ваш стан. У мене все добре. Я зможу. Я впораюсь. Я зрозумію. Я виконаю. Я вивчуrrrrrr

Номер слайду 21

Кошик Добрий день! Саме добрий, адже якщо є щось, що може Вам завадити працювати на уроці або псує настрій, давайте запишемо це на аркуші паперу. А тепер візьміть ці аркуші, зімніть їх і викиньте ось у цей кошик. Ми викинули увесь негатив, який може заважати нам працювати. Тепер неодмінно Ви отримаєте гарний результат.

Номер слайду 22

Посмішка У народі існує думка: якщо посміхнутися перехожому – він усміхнеться у відповідь; якщо посміхнутися небу – розійдуться хмари і засвітить сонце;якщо посміхнутися Всесвіту – трапиться щось казкове. Тож давайте посміхнемося один одному, щоб нас чекав успіх на уроці.

Номер слайду 23

Скарбничка досягнень. Ця гра допоможе підвищити самооцінку і повірити в себе та власні сили. Вам знадобиться будь-яка банка або коробка, яку можна прикрасити на власний розсуд. А також невеличкі клаптики паперу. Коли повертаєтесь додому, згадайте і напишіть на листочку якесь своє досягнення за день.

Номер слайду 24

Скарбничка досягнень . До скарбнички корисно звертатися, коли вам здається, що нічого не виходить і зневіряєтесь у власних силах. У такий період нагадайте собі, що ви вже багато чого досягли і вмієте долати труднощі. Наприклад: "Виразно прочитала вірш у школі", "Допомогла мамі прибирати у квартирі" тощо. Ці записки складайте до скарбнички досягнень.

Номер слайду 25

Вправи на розвиток мозку. Використовуйте неробочу руку. Зачісуйте чи чистіть зуби слабкою рукою. Правші використовують ліву, лівші - праву. Це активує моторну кору в протилежній півкулі, що ефективно позначиться на працездатності.

Номер слайду 26

Парасольки Щось задощило. Виберіть парасольку, під якою б Ви заховалися від дощу, а я зроблю Вам прогноз на сьогоднішній урок.

Номер слайду 27

Парасольки Зелена: Ви – наполегливі; сьогодні на уроці досягнете гарного результату. Рожева: Ви – енергійні і сьогодні будете в центрі уваги. Синя: Ви – врівноважені. Сьогодні на уроці гарно опануєте матеріал. Жовта: Ви – дослідник, будете наполегливо працювати.

Номер слайду 28

Дерево Розглянете дерево. Ви бачите на ньому і поряд з ним безліч чоловічків. У кожного з них – різний настрій і вони займають різне положення. Візьміть червоний фломастер і обведіть того чоловічка, що нагадує вам себе, схожий на вас, має такий же настрій як у вас. Ми перевіримо, наскільки ви уважні.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Вибір позицій № 1, 3, 6, 7 характеризує установку на подолання перешкод;№ 2, 19, 18, 11, 12 – товариськість, дружню підтримку;№ 4 – стійкість положення (бажання домагатися успіхів, не переборюючи труднощі);№ 5 – стомлюваність, загальна слабість, невеликий запас сил, сором’язливість;№ 9 – мотивація на розваги,№ 13, 21 – відстороненість, замкнутість, тривожність;№ 8 – характеризує відстороненість від навчального процесу, відхід у себе;№ 10, 15 – комфортний стан, нормальна адаптація;№ 14 – кризовий стан, “падіння в прірву”.№ 20 часто вибирають як перспективу учні з завищеною самооцінкою й установкою на лідерство.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Орєхова Надія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
24 квітня 2024
Переглядів
1412
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку