Синій птах. Одного разу синій птах зненацька влітає у вікно вашої кімнати й потрапляє в пастку. Щось у цьому заблукалому птасі приваблює вас, і ви вирішуєте залишити його в себе. Але, на ваш подив, наступного дня птах змінює колір із синього на жовтий! Цей дуже незвичайний птах змінює кольори щоночі — на ранок третього дня він яскраво-червоний, а на четвертий день стає зовсім чорним. Якого кольору птах, коли ви прокидаєтеся на п’ятий день?
Вітрила Корабель – це символ надії, символ змін і чогось нового. Не секрет, що на уроці ми дізнаємося щось нове. Подивіться на екран й оберіть корабель, на якому Ви хочете подорожувати на сьогоднішньому уроці. І нехай цей корабель понесе Вас незвіданими просторами української мови. Я впевнена, що якого б корабля Ви не вибрали, під якими б вітрилами не попливли, Вас обов’язково чекатиме на уроці успіх.
Розмалюй хмарку. Блакитний – сумлінний, спокійний. Зелений – самостійний, наполегливий. Червоний – доброзичливий, впевнений. Жовтий – активний, веселий. Фіолетовий – неспокійний, емоційно напружений. Коричневий – чутливий, розслаблений. Чорний – мовчазний, ворожий. Сірий – пасивний, байдужий.
Кошик Добрий день! Саме добрий, адже якщо є щось, що може Вам завадити працювати на уроці або псує настрій, давайте запишемо це на аркуші паперу. А тепер візьміть ці аркуші, зімніть їх і викиньте ось у цей кошик. Ми викинули увесь негатив, який може заважати нам працювати. Тепер неодмінно Ви отримаєте гарний результат.
Скарбничка досягнень. Ця гра допоможе підвищити самооцінку і повірити в себе та власні сили. Вам знадобиться будь-яка банка або коробка, яку можна прикрасити на власний розсуд. А також невеличкі клаптики паперу. Коли повертаєтесь додому, згадайте і напишіть на листочку якесь своє досягнення за день.
Скарбничка досягнень . До скарбнички корисно звертатися, коли вам здається, що нічого не виходить і зневіряєтесь у власних силах. У такий період нагадайте собі, що ви вже багато чого досягли і вмієте долати труднощі. Наприклад: "Виразно прочитала вірш у школі", "Допомогла мамі прибирати у квартирі" тощо. Ці записки складайте до скарбнички досягнень.
Дерево Розглянете дерево. Ви бачите на ньому і поряд з ним безліч чоловічків. У кожного з них – різний настрій і вони займають різне положення. Візьміть червоний фломастер і обведіть того чоловічка, що нагадує вам себе, схожий на вас, має такий же настрій як у вас. Ми перевіримо, наскільки ви уважні.
Вибір позицій № 1, 3, 6, 7 характеризує установку на подолання перешкод;№ 2, 19, 18, 11, 12 – товариськість, дружню підтримку;№ 4 – стійкість положення (бажання домагатися успіхів, не переборюючи труднощі);№ 5 – стомлюваність, загальна слабість, невеликий запас сил, сором’язливість;№ 9 – мотивація на розваги,№ 13, 21 – відстороненість, замкнутість, тривожність;№ 8 – характеризує відстороненість від навчального процесу, відхід у себе;№ 10, 15 – комфортний стан, нормальна адаптація;№ 14 – кризовий стан, “падіння в прірву”.№ 20 часто вибирають як перспективу учні з завищеною самооцінкою й установкою на лідерство.