Емоційне налаштування на урок

Про матеріал
Матеріал дає поняття ранковим зустрічам, формулює їх цілі, розкриває всі компоненти. Ви дізнаєтесь, чому вчаться учні на ранкових зустрічах. Ознайомитесь з основними якостями, які формуються в учнів завдяки практиці проведення ранкових зустрічей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Емоційне налаштування на урок

Номер слайду 2

Синій птах. Одного разу синій птах зненацька влітає у вікно вашої кімнати й потрапляє в пастку. Щось у цьому заблукалому птасі приваблює вас, і ви вирішуєте залишити його в себе. Але, на ваш подив, наступного дня птах змінює колір із синього на жовтий! Цей дуже незвичайний птах змінює кольори щоночі — на ранок третього дня він яскраво-червоний, а на четвертий день стає зовсім чорним. Якого кольору птах, коли ви прокидаєтеся на п’ятий день?

Номер слайду 3

Птах не міняє кольори, він залишається чорним? Птах повертається до свого початкового синього кольору? Птах стає білим? Птах стає золотим?Намалюйте

Номер слайду 4

Ті, хто намалював птаха чорним, сприймають життя песимістично і схильні вважати, що, якщо ситуація одного разу погіршилася, то вона вже ніколи знову не нормалізується.

Номер слайду 5

Ті, хто намалювали птаха синім, практичні оптимісти, які вірять у те, що життя — це суміш гарного й поганого. Такі люди сприймають неприємності спокійно й дозволяють життю тривати без зайвого занепокоєння і стресу.

Номер слайду 6

Ті, хто намалювали птаха білим, під тиском поводяться спокійно й рішуче. Вони не витрачають час на хвилювання й нерішучість, навіть коли ситуація розвивається не на їх користь.

Номер слайду 7

Тих, хто намалював птаха золотим, можна описати словом «безстрашний». Однак потрібно пам’ятати, що межа між безстрашністю й безрозсудністю дуже тонка.

Номер слайду 8

Сила голосу. Прочитайте тексти, міняючи залежно від змісту силу голосу: Була тиша, тиша, тиша. Раптом гуркотом грому змінилася вона! І ось вже дощик тихенько — ти чуєш? — Закрапав, закрапав, закрапав по даху. Напевно, зараз барабанити він стане. Вже барабанить! Вже барабанить.

Номер слайду 9

Вітрила Корабель – це символ надії, символ змін і чогось нового. Не секрет, що на уроці ми дізнаємося щось нове. Подивіться на екран й оберіть корабель, на якому Ви хочете подорожувати на сьогоднішньому уроці. І нехай цей корабель понесе Вас незвіданими просторами української мови. Я впевнена, що якого б корабля Ви не вибрали, під якими б вітрилами не попливли, Вас обов’язково чекатиме на уроці успіх.

Номер слайду 10

М’якого приземлення. Багато людей мріють стрибнути з парашутом. Звичайно, не кожна людина здатна на такий стрибок. Але давайте уявимо, що ви зараз летите з парашутом. До землі ще далеко, ви її бачите, як на долоні. То що ж ви бачите внизу?

Номер слайду 11

М’якого приземлення. Поляну з квітами. (Ви – оптиміст. У навколишньому бачите тільки прекрасне).

Номер слайду 12

М’якого приземлення. Гори, великі камені.(Ви здатні на необґрунтовані переживання).

Номер слайду 13

М’якого приземлення. Хижаків, які вже чекають на вас.(Ви – людина-борець, із гідністю зустрічаєте будь-яку небезпеку).

Номер слайду 14

М’якого приземлення. Повільну річку. (Ви спокійні й урівноважені).

Номер слайду 15

Троянда Троянда – це символ кохання, везіння, гарного настрою. Подивіться на ці троянди. Виберіть собі ту, яка Вам найбільше сподобалась, а я спрогнозую наскільки Ви готові до уроку.

Номер слайду 16

Троянда Ви готові працювати. Думаю, що труднощів не буде. Ви не зовсім упевнені в своїх силах. Але думаю, що все буде добре. Ви відчуваєте в собі впевненість, бажання наполегливо працювати

Номер слайду 17

Кольорова мішень. Влучіть у мішень. Поставте крапку у тому колі, колір якого Вам найбільше сподобався. Я впевнена, що цей колір принесе Вам удачу на сьогоднішньому уроці.

Номер слайду 18

Розмалюй хмарку. Уявіть себе чарівниками і розмалюйте хмарку таким кольором, який вам зараз найбільше до вподоби.

Номер слайду 19

Розмалюй хмарку. Блакитний – сумлінний, спокійний. Зелений – самостійний, наполегливий. Червоний – доброзичливий, впевнений. Жовтий – активний, веселий. Фіолетовий – неспокійний, емоційно напружений. Коричневий – чутливий, розслаблений. Чорний – мовчазний, ворожий. Сірий – пасивний, байдужий.

Номер слайду 20

Смайлик Оберіть смайлик, який показує ваш стан. У мене все добре. Я зможу. Я впораюсь. Я зрозумію. Я виконаю. Я вивчуrrrrrr

Номер слайду 21

Кошик Добрий день! Саме добрий, адже якщо є щось, що може Вам завадити працювати на уроці або псує настрій, давайте запишемо це на аркуші паперу. А тепер візьміть ці аркуші, зімніть їх і викиньте ось у цей кошик. Ми викинули увесь негатив, який може заважати нам працювати. Тепер неодмінно Ви отримаєте гарний результат.

Номер слайду 22

Посмішка У народі існує думка: якщо посміхнутися перехожому – він усміхнеться у відповідь; якщо посміхнутися небу – розійдуться хмари і засвітить сонце;якщо посміхнутися Всесвіту – трапиться щось казкове. Тож давайте посміхнемося один одному, щоб нас чекав успіх на уроці.

Номер слайду 23

Скарбничка досягнень. Ця гра допоможе підвищити самооцінку і повірити в себе та власні сили. Вам знадобиться будь-яка банка або коробка, яку можна прикрасити на власний розсуд. А також невеличкі клаптики паперу. Коли повертаєтесь додому, згадайте і напишіть на листочку якесь своє досягнення за день.

Номер слайду 24

Скарбничка досягнень . До скарбнички корисно звертатися, коли вам здається, що нічого не виходить і зневіряєтесь у власних силах. У такий період нагадайте собі, що ви вже багато чого досягли і вмієте долати труднощі. Наприклад: "Виразно прочитала вірш у школі", "Допомогла мамі прибирати у квартирі" тощо. Ці записки складайте до скарбнички досягнень.

Номер слайду 25

Вправи на розвиток мозку. Використовуйте неробочу руку. Зачісуйте чи чистіть зуби слабкою рукою. Правші використовують ліву, лівші - праву. Це активує моторну кору в протилежній півкулі, що ефективно позначиться на працездатності.

Номер слайду 26

Парасольки Щось задощило. Виберіть парасольку, під якою б Ви заховалися від дощу, а я зроблю Вам прогноз на сьогоднішній урок.

Номер слайду 27

Парасольки Зелена: Ви – наполегливі; сьогодні на уроці досягнете гарного результату. Рожева: Ви – енергійні і сьогодні будете в центрі уваги. Синя: Ви – врівноважені. Сьогодні на уроці гарно опануєте матеріал. Жовта: Ви – дослідник, будете наполегливо працювати.

Номер слайду 28

Дерево Розглянете дерево. Ви бачите на ньому і поряд з ним безліч чоловічків. У кожного з них – різний настрій і вони займають різне положення. Візьміть червоний фломастер і обведіть того чоловічка, що нагадує вам себе, схожий на вас, має такий же настрій як у вас. Ми перевіримо, наскільки ви уважні.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Вибір позицій № 1, 3, 6, 7 характеризує установку на подолання перешкод;№ 2, 19, 18, 11, 12 – товариськість, дружню підтримку;№ 4 – стійкість положення (бажання домагатися успіхів, не переборюючи труднощі);№ 5 – стомлюваність, загальна слабість, невеликий запас сил, сором’язливість;№ 9 – мотивація на розваги,№ 13, 21 – відстороненість, замкнутість, тривожність;№ 8 – характеризує відстороненість від навчального процесу, відхід у себе;№ 10, 15 – комфортний стан, нормальна адаптація;№ 14 – кризовий стан, “падіння в прірву”.№ 20 часто вибирають як перспективу учні з завищеною самооцінкою й установкою на лідерство.

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
24 квітня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку