Народився 16 червня 1937 р. у Нью-Йорці в родині рабина. Вивчив іврит, володів німецькою, французькою, давньогрецькою і латинською мовами. Закінчив школу (Midwood High School) в Брукліні. Навчався в Гарвардському університеті (бакалавр, 1958; магістр, 1959; доктор, 1965).´Сігал був професором грецької та латинської літератури в Гарвардському, Єльському та Принстонському університетах. Почесний співробітник Вольфсон-коледжу Оксфордського університету. Як запрошений професор читав лекції в Мюнхенському університеті, Дартмутського коледжу і Університеті Тель-Авіва.
1968 — написав сценарій до анімаційного музичного фільму «Жовтий підводний човен» (Yellow Submarine), присвяченого групі The Beatles. В кінці 1960-х років Ерік Сігал написав сценарій про романтичне кохання студента Гарварду і студентки Редкліффа, але не зміг його опублікувати, тому перетворив сценарій в повість. У 1970 році повість «Історія кохання» стала бестселером і була перекладена 33 мовами. Однойменний фільм став лідером прокату 1971 року. За сценарій фільму «Історія кохання» був удостоєний премії «Золотий глобус» (1971). У 1977 році опублікував книгу «Історію Олівера», продовження “Історії кохання”.
Сігал автор ряду наукових праць з давньої класичної комедії, перекладав комедії давньоримського комедіографа Тита Макцій Плавта (бл. 254-184 до н.е.), досліджував творчість Евріпіда. З 1975 року був одружений на Керен Маріанне Джеймс, мав двох дочок. Старша дочка – Франческа стала журналісткою і письменницею. Письменник, який страждав від хвороби Паркінсона, помер від серцевого нападу 17 січня 2010 року і був похований у Лондоні.
Бестселер (з англ. bestseller — той, що добре продається) — популярна книжка, яка потрапила до списку тих, які найбільше продаються. Масова література (або тривіальна) — один з двох потоків сучасного літературного процесу (іншим є елітарна література). Масова література — розважальна й дидактична белетристика, яка друкується великими накладами і є складовою «індустрії культури». Використовуючи стереотипи масової свідомості й популістську стратегію завоювання публіки, а також примітизувати художні відкриття «високої» літератури, такі твори передбачають спрощене, комфортне читання. Їх типові ознаки — пригодницький або звульгаризований романтичний сюжет, який має зовнішню напружену динаміку і часто щасливий фінал — «хепі-енд». До масової літератури належать бульварні, лубкові, любовні, детективні, кримінальні романи (бойовики), жанри коміксу, трилеру, фантастичні романи, фентезі.
´Жанр – кіноповість´Тема : любов та відданість, життя та смерть. Історія кохання сина мільйонера Олівера до дочки італійського емігранта Дженніфер.´Ідея: драматичність кохання, людяність. Справжнє кохання допомагає долати негаразди і дає сили наповнювати змістом і ніжністю навіть останні дні життя. Цей твір показує, що коли людина щиро кохає, для неї не має значення ні врода, ні гроші, ні статус, вона може бути просто щасливою.´Проблеми у творі “Історія одного кохання”: цінності життя, стосунків батьків і дітей, бідності й багатства, соціальної нерівностіppt_x
´Головні герої: Олівер Барретт IV, Дженніфер Кавіллері, Філ Кавіллері (батько Дженні), Олівер Баррет III (батько Олівера), Елісон Форбс Барретт — мати Олівера.´Особливості композиції: кільцева композиція: твір починається і закінчується повідомленням про смерть Дженніфер, розділи твору – це окремі епізоди-спогади Олівера. Розв’язка на початку твору, основна частина – не як познайомилися, а як прощалися (за емоційною напругою).
У творі «Історія кохання» Е. Сігала відображено особливості суспільства і молодіжної культури 1960-1970 років. Розповідь про історію кохання молодих людей сповнена трагізму і водночас іронічного підтексту. Сюжет твору визначають не лише зовнішні колізії, а й внутрішній шлях кожного з героїв, їхнє важке здобуття істини, усвідомлення сенсу буття