Контрольна робота з теми "Романтизм"

Про матеріал
Матеріал створений для перевірки навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури та відповідає чинній програмі.
Перегляд файлу

Романтизм (9 клас)

Предметні компетентності

Знання

І. Тести. Виберіть 14 запитань та дайте відповідь (7 б)

1. Назва збірки Г. Гейне «Книга пісень» свідчить про зв'язок з: 

 а)античністю;                                                                              б) народною творчістю; 

 в)міфологією народів світу;                                                       г)біблійними оповідями.

 

2. Назвіть провідний мотив вірша «Коли розлучаються двоє…»:  

а) думка про смерть;                                                                  б) печаль розлуки; 

в) пошук шляху до Бога;                                                             г) гріховне почуття.

 

3. Природа в «Книзі пісень» Гейне постає: 

 а) у реальному зображенні;                              б) у фантастично-містичному зображенні; 

 в) одухотвореною силою почуттів ліричного героя;     г) руйнівною стихією.

 

4. «Книга пісень» Г. Гейне належить до течії романтизму:

 а) народно-фольклорної;                                                       б )гротесково-фантастичної; 

 в) байронівської;                                                                     г) вальтер-скоттівської.

 

5. Яка тема є провідною в ліриці Байрона:

а )зображення краси природи рідного краю;   б) нерозділеного кохання та пошуків щастя;

в) «світової скорботи» та втечі від дійсності;      

г) філософських роздумів над сенсом буття?

 

6. Що таке «байронічний герой»: 

а) художній образ, створений Байроном;                 б)ліричний герой, тотожний Байрону;

в) образ самотнього бунтаря, який розчарувався в житті й страждає;

г) образ героя, котрий вбачає сенс життя в служінні літературі й мистецтву?

 

7. До якого літературного жанру належить «Мазепа» Байрона:

 а) ліро-епічна поема;                                                    б) трагедія;

 в) роман у віршах;                                                        г) філософсько-драматична поема?

 

8. Байрон зображає головного героя в поемі «Мазепа» як: 

 а)історичну постать;                                                         б)романтичного героя;

 в) улюбленого героя фольклорних творів; 

 г) героя, який не має жодного зв’язку з історичними подіями.

 

9.  Яка пов’язані між собою в поемі образи Мазепи та України: 

а) протиставлені один одному;                

б) тісно пов’язані між собою, доповнюють один одного; 

в) розвиваються незалежно один від одного;                 г) підпорядковуються один одному?

 

10. Хто розповідає про незвичайний випадок, який трапився з Мазепою:

а) автор;                            б) Мазепа;                       в) Карл ХІІ;                        г) козаки?

 

11. Куди несе дикий кінь Мазепу:

а) з України в Швецію;                                                                       б) з Швеції в Україну;   

 в) з Польщі в Україну;                                                                        г) з України в Польщу?

 

12. Причиною написання «Собору Паризької Богоматері» стало прагнення автора:

а) відтворити події Липневої революції;                           б)  уславити красу Собору;

в) зберегти історичну архітектурну пам’ятку;              г) прославити короля Франції.

 

13. Кінець та початок яких епох В.Гюго зображує в романі "Собор Паризької Богоматері":

а) кінець Середньовіччя та початок Відродження:

б) кінець античності та початок Середньовіччя;

в) кінець Просвітництва та початок романтизму;

г) кінець феодолізму та початок капіталізму?

 

14. Який з персонажів заради кохання вбиває свого єдиного друга: 

а) Квазімодо;               б) П'єр Гренгуар;           в) Феб де Шатопер;              г) Клод Фролло?

 

15. «…є німим свідком»  усього, що відбувається в романі:

а) Париж;                  б) король Франції;           в) Собор;                                г) читач.

 

16. Який  образ став уособленням пробудження свідомості темних народних мас:

 а) Квазімодо;                                                                     б) П’єр Гренгуар;

 в) Жак Коппеноль;                                                            г) Клод Фролло?

 

17. Про кого з героїв сказано: «Він був душею Собору»:

 а) Квазімодо;                                                                     б) П’єр Гренгуар;

 в) Жак Коппеноль;                                                            г) Клод Фролло?

 

18. Композиційним стрижнем твору «Собор Паризької Богоматері» є:

 а) Палац правосуддя;                                                      б) Собор;

 в) Гревський майдан;                                                      г) Двір Чудес.

 

19. Справжнє ім’я Есмеральди:

а) Пакетта;                       б) Амалія;                в) Гудула;                           г) Агнеса.

 

Діяльність

ІІ. Установіть відповідність (3 б)

20. Установіть відповідність між письменниками-романтиками та національними літературами:

  1. Е.Т.А. Гофман, Г. Гейне                      А) англійська

  2. В.Скотт, Дж. Байрон                        Б)французька

  3. Жорж Санд, В.Гюго                           В) італійська

                                                                    Г) німецька

 

21. Установіть відповідність між жанрами літератури та літературними творами:

а) історичний роман;                         1. «Книга пісень» Г. Гейне        

б) ліро-епічна поема;                         2. «Собор Паризької Богоматері» В. Гюго

в) вірші;                                             3. «Мазепа» Дж. Байрона

 

22. Установіть відповідність між героями та авторами: 

 а) Дж. Байрон                                 1. Гудула

б) В. Гюго                                        2. Лорелей

в) Г. Гейне                                      3. Тереза

 

 

 

Ключові компетентності

ІІІ. Виконайте одне із завдань на вибір (2 б)

23. Кого із поетів – романтиків чи героїв, на вашу думку, можна охарактеризувати словами:

  - Дж. Байрона: «З вогнем  в очах і серцем крижаним»;

  - А. Міцкевича: «Безсмертя чую я, його творити можу»;

  - В. Гюго: «Часто той, хто є мурашкою в матеріальному світі, стає гігантом у світі моральному»;

 - «Є серця, в яких кохання не живе»

Аргументуйте свою відповідь.

                                                                   

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Ковбасенко Ю.І., Ковбасенко Л.В.)
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
1075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку