Фактчекінг на уроках математики

Про матеріал
Бути математиком – це не просто розвязувати числові задачі й виводити формули. Бути математиком – значить мислити нестандартно, формулювати правильні питання, а головне піддавати сумнівам припущення, які призводять до лжевисновків. Саме поняття фактчекінг пов’язує математику з медіаграмотністю. Я хочу показати, що на уроках математики ми не лише повторюємо та закріплюємо основні поняття теми, а й досліджуємомо різні способи сприйняття інформації, навчаємося критично мислити, використаємо улюблені ґаджети для навчання. Наприклад при вивчені теми «Паралельність і перпендикулярність прямих» учні навчилися сприймати інформацію за допомогою дотику, але зробили висновок, що найчастіше це робота зору (вони на дотик з завязаними очима давали відповідь на питання: чи паралельні мотузки) Розглядаючи картинки вони на практиці перівіряли чи паралельні прямі, що на них зображені спочатку за допомогою окоміру, а потім за допомогою лінійки Такий ефект називається зоровою ілюзією. Він часто використовується у архітектурі та мистецтві. Тому учням були запропоновані деякі найвідоміші приклади використання зорової ілюзії, з якими вони могли ознайомитися відсканувавши QR-код та перейшовши за відповідним посиланням. А потім протягом 5 хвилин, учні готувати коротку доповідь по одержаній інформації. Отже, елементи медіосвіти можно застосовувати майже на кожному уроці. Завдяки групі з медіаграмотності, у процесі навчання математики доцільно використовувати такі завданяя, які допомогають навчитися аналізувати, критично мислити та надають можливість у майбутньому житті не загубитися в інформаційному потоці та навчать відбирати корисну та правдиву інформацію.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Визначте чи паралельні прямі (смуги), які зображені на картинках А тепер перевірте за допомогою лінійки. Такий ефект називається зоровою ілюзією. Він часто використовується у архітектурі та мистецтві. Про деякі найвідоміші приклади використання зорової ілюзії ви можете дізнатися відсканувавши QR-код та перейшовши за відповідним посиланням.

Номер слайду 3

Будинок з оптичними ілюзіями. Незвичайний монумент Нельсону Манделла. Трикутник Пенроуза

pptx
Додав(-ла)
Єфімова Марія
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку