Фанфіки за повістю Н. Бічуї “Шпага Славка Беркути"

Про матеріал
Фанфік (також фенфік; від англ. Fan — прихильник та fiction — художня література) — це різновид творчості умывальник популярних творів мистецтва , літературний твір, заснований на якомусь оригінальному творі (як правило, літературному чи кінематографічному), що використовує його ідеї, сюжет або персонажів. Фанфік може бути продовженням, передісторію, пародією, «альтернативним всесвітом», кросовером ("переплетінням" кількох творів) тощо. фанфік — жанр масової літератури, створеної за мотивами художнього твору фанатом цього твору для читання іншими фанатами, який не має при цьому комерційної мети.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФАНФІКИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ Фанфіки за повістю Н. Бічуї “Шпага Славка Беркути”

Номер слайду 2

ФАНФІК-ЩО ЦЕ ТАКЕ? Фанфік (також фенфік; від англ. Fan — прихильник та fiction — художня література) — це різновид творчості шанувальників популярних творів мистецтва , літературний твір, заснований на якомусь оригінальному творі (як правило, літературному чи кінематографічному), що використовує його ідеї, сюжет або персонажів. Фанфік може бути продовженням, передісторію, пародією, «альтернативним всесвітом», кросовером ("переплетінням" кількох творів) тощо. фанфік — жанр масової літератури, створеної за мотивами художнього твору фанатом цього твору для читання іншими фанатами, який не має при цьому комерційної мети.

Номер слайду 3

Як працювати з фанфіками? Види фанфіків для старшокласників: POV (англ. рoint of view — точка зору) — оповідання від першої особи, від імені одного з героїв твору-канона; RPF (англ. real person fiction — реально існуюча особа) — текст, персонажами якого є люди, які існували або існують реально: письменники, їхні сучасники та ін.; OC (від англ.оriginal сharacter- оригінальний персонаж) — текст, у якому діє персонаж, вигаданий самим фікрайтером; вписка (англ. self-insertation) — введення фікрайтером у контекст фанфіка самого себе; кросовер (текст, у якому одночасно використовують реалії декількох творів-канонів). 

Номер слайду 4

ФАНФІКИ-КІНОСЦЕНАРІЙ Завдання: 1. Написати кіносценарій за поданими кадрами із кінофільму “ Три мушкетери ” на мотив повісті “ Шпага Славка Беркути ” за правилами: ПРАВИЛАМИ СТВОРЕННЯ ФАНФІКІВ 1. Напишіть шапку, що має складатися з наступних пунктів: Автор: Перекладач(якщо є) Посилання на оригінал (які оригінальні твори використані)  Назва Жанр (якщо є): Статус: (завершений/ в процесі) Розмір: (міні/міді/максі) Опис фанфіку (сам сценарій) Головні герої фільму: Ярослав Беркута –Д’Артаньян Юлько Ващук – Кардинал Рішельє Лілі Теслюк - Констанція

Номер слайду 5

Кадри із кінофільму “ Три мушкетери “

Номер слайду 6

Власна версія закінчення Придумайте власну версію закінчення твору або продовження ситуації про зізнання Юлька (за твором Н.Бічуї “Шпага Славка Беркути")

Номер слайду 7

POV  — оповідання від імені одного з героїв твору. Запропонуйте власний варіант продовження стосунків між Лілі та Ярославом зображених у повісті Н. Бічуї “Шпага Славка Беркути” (від імені Ярослава або Лілі)

Номер слайду 8

Спробуйте створити монолог Юлька та Лопуха “Помста чи заздрість?" (Н. Бічуї “Шпага Славка Беркути ") Напишіть лист до сучасної молоді від імені героїв повісті Н. Бічуї “Шпага Славка Беркути” Розкажіть історію Стефка Вуса від його імені. Розкажіть, як могло скластися його життя, якби була жива його бабуся, чи у нього батько не вживав би алкоголь. Можливі варіанти розгортання подій у творі

Номер слайду 9

Можливі варіанти розгортання подій у творі Не завжди д Зупини сюжет Фанфіки-дебати ДОБУДУЙ ТВІР Стань співавтором З епохи в епоху Славко відмовляється від спарингу з Юльком. Що далі? Свій варіант фіналу Я-герой твору. Підступність, зрада, заздрість чи дитячі пустощі? Події відбуваються у вашій школі, ви один із хлопчиків. Подальша історія життя Стефка

Номер слайду 10

Юлько – знаменитий художник Завдання: Юлько виріс і став знаменитим художником. Уявіть, що ви працівник галереї, в якій проходить виставка картин Юлька Ващука. Ваша задача розповісти про самого художника, його картини і чому він вибрав саме зображення коней.

Номер слайду 11

Лілі – знаменита балерина. Завдання: Лілі Теслюк виросла і стала знаменитою балериною. Уявіть, що ви постановник балету “ Лускунчик “. Ваша задача розповісти про балет,про саму балерину, її успіхи та поразки, її участь в різноманітних виставах України.

Номер слайду 12

Додаток №1. Балет. Балет (італ. ballare — танцювати) — вид сценічного мистецтва, танцювальна театральна вистава, у якій музика поряд з танцем відіграє важливу роль у розвитку сюжету і створенні відповідного настрою; синтетичний вид сценічного мистецтва, в якому зміст вистави розкривається в основному засобами танцю, міміки і музики. Джерела виникнення балетного жанру закладені в народних іграх, хороводах, сюжетних танцях тощо. Танець як елемент драматичної дії досягнув високого рівня розвитку в культових і світських театралізованих видовищах Стародавнього Єгипту, Індії, Китаю, у трагедіях греків, римлян та народних дійствах середньовіччя. Балет в Україні[ред. | ред. код] Сніговий танець Пам'ятна монета НБУ присвячена українському балету В Україні використання народного танцю у драматичних виставах має давні традиції. Танці були складовою частиною народних обрядових ігор (веснянок, «Кози», «Маланки» та ін.). Класичні Б. виконувались у кріпацьких театрах 18 століття. У 19 ст. професійний танець широко культивувався в побутових операх та оперетах укр. театру («Наталка Полтавка», «Запорожець за Дунаєм», «Не ходи, Грицю…» та ін.). У 2-й половині 19 ст. в Києві відбувались окремі балетні вистави («Есмеральда» Ц. Пуні та ін.). Як самостійний жанр хореографічного мистецтва балет в Україні починає розвиватись за часів радянської влади. В 1919 в Києві був поставлений Б. «Жізель» А. Адана (балетмейстер М. Мордкін). Того ж року в театрі Державної української музичної драми в опері М. Лисенка «Утоплена» були поставлені танці русалок, а також здійснена балетна вистава, що складалася з балету «Азіаде» Гюнтеля та хореографічних етюдів (балетмейстер М. Мордкін). 1925 у Харкові поставлено балет «Корсар» А. Адана (балетмейстер М. Мойсєєв). Усі ці вистави художньо оформив А. Петрицький. Створення першого українського балету «Пан Каньовський» М. Вериківського (балетмейстер В. Литвиненко, Харків, 1930) поклало початок самобутньому українському національному балету. Одночасно ставляться Б. «Карманьйола» В. Фемеліді (балетмейстер М. Мойсеев, Одеса, 1930), «Ференджі» Б Яновського (балетмейстер П. Кретова, Харків, 1930). Творча лінія «Пана Каньовського» була продовжена в балеті «Лілея» К. Данькевича (балетмейстер Галина Березова, Київ, 1940).

Номер слайду 13

Ярослав – спелеолог Завдання: Ярослав Беркута виріс, його мрія здійснилась, він став спортсменом, спелеологом. Відвідав багато країн, вивчив багато різноманітних печер. Ваша задача від імені Славка розповісти про країни та печери, які відвідав Славко.

Номер слайду 14

Додаток №2. Печери. Фото №2. Печерна система Мамонтова – Флінт-Рідж розташована в американському штаті Кентуккі. Це найдовша мережа печер у світі, чия площа становить приблизно 52830 гектарів. На даний момент досліджена частина печер становить 630 кілометрів, і з кожним роком вона збільшується. Фото№3. Печера Жовтого Дракона (Китай) Справжнє підземне царство - так можна описати печеру Жовтого Дракона, що знаходиться в знаменитому заповіднику Чжанцзяцзе. Тут всюди встановлене підсвічування, що надає цьому місцю просто нереального вигляду. Складається враження, що ти потрапила в гості до якогось казкового персонажа. Сама печера дуже велика, з кількома рівнями, кожен з яких має своє унікальне підсвічування. На найнижчому протікає річка, якою можна спуститися на човні. Упевнені, таку подорож ти запам'ятаєш на все життя.

Номер слайду 15

Комікс на основі твору ПРАВИЛАМИ СТВОРЕННЯ ФАНФІКІВ 1. Напишіть шапку, що має складатися з наступних пунктів: Автор: Посилання на оригінал (які оригінальні твори використані)  Назва Жанр (комікс): Статус: (завершений/ в процесі) Розмір: (міні/міді/максі) Опис фанфіку (сам комікс) Картинки та направлення стрілок за бажанням можна змінювати. На основі повісті “ Шпага Славка Беркути ”

Номер слайду 16

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Зайцева Олександра Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравець Андрій
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Васильченко Ірина Віталіївна
    Неймовірна робота! Дякую, колего!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Островська Інна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лапацька Галина Тимофіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. дяуленко ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
ppt
Додано
11 квітня 2021
Переглядів
27402
Оцінка розробки
4.8 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку