фцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцвфцфцвфцв

Про матеріал
цвфцвфввцфвцфцвфцвфцвфцвфцвффцвфвфцвфцвфцвффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффффф
Перегляд файлу

1

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ХАРКІВСКЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ Г.С. СКОВОРОДИ

 

 

 

Сєдих Кирила Вікторовича
 

 

студент IIIкурсу, 31 групи
факультету фізичного виховання і спорту

 

ЗВІТ


про проходження організаційно-виховної літньої педагогічної практики у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку

 

Дитячий оздоровчий табір "Морська хвиля"

Миколаївська область, Березанський район, с. Рибаківка, 1.

 

У період зміни ( з 01.06.2019 року по 30.06.2019 року )





 




 

Харків 2019

 

Зміст
 

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО МІСЦЕ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ…………………………………………………………….. 3

1.1. Короткі відомості про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку ……………………………………………………………………………3
1.2. Склад дітей у ДЛОЦ…………………………………………………………………..…3
1.3. Педагогічний склад……………………………………………….....4
1.4. Тривалість моєї роботи……………………………………………4
РОЗДІЛ 2. ВІДОМОСТІ ПРО ЗАГІН………………………………………………………………..…..4
2.1. Склад загону………………………………………………………...4

2.2. Управління загону………………………………………………..…4
2.3. Міжособистісна структура загону……………………………....5
2.4. Процеси утворення колективу………………………………….....5
2.5. Конфліктні ситуації між дітьми………………………………....5
РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ………………………………………………….……….6
3.1. Стосунки у педагогічному колективі…………………………….6
3.2. Організаторський компонент………………………..…………..6
3.3. Організація діяльності дітей……………………………….……7
3.4. Взаємини з вихованцями…………………………………………..7
РОЗДІЛ 4. САМООЦІНКА ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДО ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИХОВНОЇ ЛІТНЬОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ДЛОЦ……………………………………………………………....…..7

4.1. Корисність курсу «Основи педагогічної майстерності» інструктивно-методичних занять з підготовки до організаційно-виховної літньої практики у ДОТ……………………………………………………………..………7
4.2. Сподівання і очікування від організаційно-виховної літньої педагогічної практики………………………………………………………........…8
4.3. Труднощі, шо виникали під час роботи в таборі………………8
ВИСНОВКИ…………………………………………..…………...…9
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………….…….…..…10
 

 

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО МІСЦЕ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ


1.1. Короткі відомості про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку

          Проведіть важливу складову цілорічного тренувального процесу - тренувальні збори - в «Морський хвилі»!

          Саме тут, далеко від галасливого міста, юні спортсмени посилено готуються до важливих змагань, оздоровлюються, відпочивають на свіжому повітрі, знаходять нових друзів з інших спортивних клубів. Зміна обстановки позитивно позначається на емоційному стані хлопців, що підвищує бажання тренуватися і сприяє вдосконаленню техніки.

          Дитячий табір на море дарує унікальну можливість використовувати оздоровчі сили природи для зміцнення здоров'я і відшліфовування спортивної майстерності. Фізичні вправи на свіжому повітрі, на піску або у воді додадуть захопливості і різноманітності в організацію тренувального процесу.

          Активний відпочинок, розвиваючі заходи, хороша екологія, здорове харчування і правильний режим дня - надійний трамплін для досягнення високих спортивних результатів!
1.2. Склад дітей у ДЛОЦ.

       На день заїзду в таборі було 578 дітей, серед яких більшість прибула в табір у якості збора. Всі діти були розподілені по вісімнадцяти загонам. Кількість осіб в загонах коливалась від 10 до 29 осіб.

1.3. Педагогічний склад

В таборі знаходяться:
1. Адміністрація табору

2. Директор табору
3. Заступник директора
4. Четверо лікарів
5. Два організатори  виховних заходів

6. Старший вихователь
7. Два охоронці
Вік педагогічного складу від 19 до 43 років.
      Педагогічна рада збиралась по обіді та у вечорі. Нам пояснювали і роз’яснювали обов’язки вихователя та вожатих. Розповідали як діяти при різноманітних випадках та запобігти непередбачуваних ситуацій.

1.4. Тривалість моєї роботи

        Моя робота тривала в період з 01.06.2019 по 30.06.2019 р., виконував обовязки рятувальника у перщій зміні, та вожатого у другій.    

 

                                     РОЗДІЛ 2. ВІДОМОСТІ ПРО ЗАГІН
2.1. Склад загону

   На день заїзду в загоні перебувало 16 дітей(10 хлопчиків та 6 дівчаток). Середній вік – 13-14 років. Увесь загін займався карате.

2.2. Управління загоном

     У колективі переважали демократичні основи відносин, тобто ми намагались організувати колективну діяльність, при якій забезпечували активну, рівноправну участь усіх членів загону.
 

2.3. Міжособистісна структура загону

       Наш загін носив назву «Селезень». Командир загону –Іванов Артем, вже з першого дня він показував свої лідерські можливості, було видно що він буде добрим помічником вожатих, але інколи й він порушував дисципліну, за що був ледве не посунений зі свого поста командира, вибачившись Артем старався контролювати свої емоції.Порушення дисципліни призводило до розмови з заступником директора табору. На тренуваннях, поруч з тренером діти поводилися максимально дисципліновано.
 

2.5. Конфліктні ситуації між дітьми
      Через те що всі діти різні, хтось більш активний та позитивний, а хтось навпаки більш закритий та спокійний в одній кімнаті не поладили хлопці. Сушков Владислав почав бешкетувати та це не сподобалось спокійному Даниловичу Данилу, їх довелось розселити по різним кімнатам. На другий день три дівчинки добре потоваришували, а так як у кімнаті три спальних місця ми з вожатою з дозволу старшого педагогічного колективу поселили їх разом. Не обійшлось й без подальших порушень поведінки з боку хлопців та навіть двох дівчат, неодноразово отримувавши зауваження Семен, Борис, Катя і Даша були поведені на розмову з заступником директора, після якої вони вели себе краще.

 

                            РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
3.1. Стосунки у педагогічному колективі

    Адміністрація табору (директор Сущенко Т.П., та старший педагог –Пастух І.А.) до всіх ставились дружно і з розумінням усіх проблем. Вожаті всі були товариські, бо деякі працювали у цьому таборі вже не в перший рік і знали один одного. Спочатку важко було дотриматись режиму сну через те що діти ще не звикли до нічного сну о одинадцятій годині та ранньому підйомі о восьмій годині ранку. Після того як усі прокинулись ми йшли на ранкову зарядку яку проводили плавруки. До 8.00 діти прибирали кімнати та приймали водні процедури. У 8.45-9:30 ми снідали. Потім були тренування. У 13:00 ми йшли на обід після якого одразу починалась тиха година яка буда до 15.00. Після отримання сил від тихої години діти йшли на друге тренування. Після вечері (18.45) дітей чекали розважальні заходи, в яких брали участь вожаті та рятувальники. Далі дискотека на якій майже усі сили діти віддавали танцюючи під улюблені хіти, деякі грали у теніс під наглядом вожатих. О десятій годині вечора закінчувалась дискотека для загонів й вони шли відпочивати, а один вожаті йшли на вечірній збір та планування роботи на наступний день.
    
3.2. Організаторський компонент
Гігієна. Все діти до сніданку виконували гігієнічні процедури. Перед і після моря всі завжди приймали душ. Взаємодія з дітьми була 24 години на день, навіть після відбою ми мали ходити по кімнатах провіряти чи всі діти сплять.  Були й такі що бігали у сусідні кімнати до своїх тепер нових друзів, але мало у кого виходило це зробити й залишився непомітним.

3.3. Організація діяльності дітей
Кращим заходом на мою думку був похід на мис. Два загони, вожаті та один плав рук йшли на мис з якого відкривався неповторний вид на залив та пляж. Цей захід найсильніше вражував дітей.
3.4. Взаємини з вихованцями
З дітьми конфліктувати мені не довелось , вони зразу знайшли зі мною спільну мову, особливо хлопці, які цікавились моєю думкою щодо футбольного світу та любили питати різні питання щодо спорту. Діти нас поважали та звертались на «Ви».  У вільний час заходили до кімнат та розмовляли з дітьми , щоб бути у курсі усього життя в загоні, дітям подобалось коли ми заходили до них у гості в кімнату, вони пригощали нас солодощами, що свідчить про любов та повагу.

 

 РОЗДІЛ 4. САМООЦІНКА ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДО ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИХОВНОЇ ЛІТНЬОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ДЛОЦ

4.1. Корисність курсу «Основи педагогічної майстерності» інструктивно-методичних занять з підготовки до організаційно-виховної літньої практики у ДОТ.
Я вважаю, що був гарно теоретично і практично підготовлений до проходження організаційно-виховної літньої педагогічної практики. Спецкурс тривав цікаво, досвід від наших педагогів передався теоретично, а ми його відтворили у роботі з дітьми.

4.2. Сподівання і очікування від організаційно-виховної літньої педагогічної практики

   Практикою я задоволений, бо це найкращій спосіб відтворити свої педагогічні навички. Сподівався зустрітися з непідконтрольними дітьми з якими у нас не буде спільних інтересів, а провів час з дуже організованою групою розуміючих дітей, які відкриті для розмови, та мають не аби яку допитливість.
4.3. Труднощі, що виникли під час роботи в таборі

Труднощі виникли на самому початку, коли мені малодосвідченому було важко  займати весь день дітей. 
















 

ВИСНОВОК
Робота вожатого - це спосіб саморозвитку і самопізнання. Вона допомагає розкритися і стати щирою з людьми, придбати навички, вміння, які стануть незамінними в подальшому житті. За час перебування у таборі я навчвся долати труднощі і плідно працювати. Під час роботи я розвинув у собі багато різних якостей. Я не тільки розважав дітей за їх час перебування у таборі, а й на мої плечі лягла відповідальність за життя і здоров'я дітей, за виховання у них гарних якостей, комунікативних навичок, пізнання та розкриття у собі чогось нового. Я навчився працювати з молодшими школярами, розуміти їх інтереси та звички. Діти у цьому віці дуже емоційні, томі кожний потребує окремої уваги. Організація діяльності та емоційна сфера дітей дуже гнучка: молодші школярі легко відволікаються, не здатні до тривалого зосередження, збудливі, емоційні. Безумовний авторитет дорослого поступово втрачається, все більше значення для дитини - починають набувати однолітки, зростає роль дитячого співтовариства. Тому я щосили намагався втримати свій авторитет серед дітей та надавати їм допомогу у складних для них ситуаціях. Мені дуже сподобалось як діти реагували на мої зауваження, вони прислуховувались до моїх слів та вказівок. Взагалі роль викладача чи вожатого на даному етапі формування особистості має велику роль. Саме від нас вони чують про хороше та погане, та різницю між ним. Саме ми закладаємо у них хороші та погані якості. Саме ми присоромлюємо у разі поганого вчинку. Належний рівень уваги до дітей я бачила також з боку батьків, що є дуже важливим. Мене спочатку дуже порадував саме склад сімей. Майже всі сім’ї повні, з достатнім рівнем.


 







СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Організаційно- виховна практика студентів у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку: методичні рекомендації студентам-практикантам/[уклад. Балацинова А.Д.; заг. Ред.. Золотухіна С.Т.].- Харків: ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2014. – 50 с.


2. Олійник Н.Я. Підготовка майбутніх вчителів до виховної роботи в дитячих оздоровчих таборах: автореф. дис., канд.. пед. Наук.- Хмельницький, 2013. – 20 с.