Фестиваль дитячої творчості "Французька Весна. Музика - мова душі"

Про матеріал
Мета фестивалю дитячої творчості виховувати інтерес і повагу до країни, мова якої вивчається, до її культури; виховання культури спілкування, розширення кругозору учнів, розвиток творчих здібностей учнів.
Перегляд файлу

Сценарій міського фестивалю дитячої творчості

«Французька Весна. Музика – мова душі»

Учитель французької мови

Ліцею № 35 імені Валентина Шеймана

Краматорської міської ради Донецької області

Куликова Тетяна Олександрівна

 

LE PRINTEMS FRANÇAIS

Мета: виховувати інтерес і повагу до країни, мова якої вивчається, до її культури; виховання культури спілкування, розширення кругозору учнів, розвиток творчих здібностей учнів.

 

Ведучий 1: Bonjour, mesdames et messieurs!

Ведучий 2: Bonjour, mes amis! Filles et garçons!

Ведучий 1: Nous sommes ravies de vous voir ici.

Ведучий 3: Nous nous sommes réunis à l'occasion du festival LE PRINTEMS FRANÇAIS.

Ведучий 2: Je passe  la parole au professeur de français de  l’école numéro ______

                     _________________________________________

(Вітання учасників фестивалю)

Вступне слово: Bonjour Mesdames et Messieurs! Bonjour mes amis!

Вітаємо вас, пані та панове, учні та вчителі! Прихід весни - уже свято, бо вона яскравими сонячними променями проникає в наші будинки і серця. Сьогодні Французька Весна відкриває свої обійми для проведення «Фестивалю дитячої творчості» у нашому місті _________________.

Ласкаво запрошуємо усіх бажаючих на фестиваль творчих здібностей. Учні різних шкіл нашого міста підготували святкову програму, в якій розкриють усі свої таланти, а глядачі матимуть можливість відкрити для себе щось нове про Францію, про її культуру, творчість письменників, композиторів і музикантів.

Мы знаем, что Франция – это нарциссы,

Каштаны, лаванда и розовый сад,

Что сыра сортов здесь, наверное, триста,

Улитки, шампанское и виноград.

Мы знаем, что Франция – это «Конкорды»

И поезд, летящий по рельсам стрелой.

Мы знаем, что Франция – это рекорды

В альпийских вершинах и пене морской.

Мы знаем, что Франция – это артисты:

Пиаф, Азнавур, Форестье и Дассен,

Сорбонна, студенты, Нотр-Дам, букинисты,

Мир сказок и грёз, Ренуар и Пуссен.

Знакомо любому великое имя:

Вольтер и Дидро, Робеспьер и Марат.

Франция и Украина – так далеки мы,

Но нет для сближенья ни стен, ни преград.

Немає перешкод для початку нашого фестивалю! Nous commençons notre festival.

Відкриває наш фестиваль чарівна пара танцюристів.

Танець

Ведучий 1:  Aujourd'hui nous réunissons ici, qui aiment et s'intéressent à la langue française et la culture française et veulent révéler leur créativité. Et dans cette salle, on éclairera pas une étoile, mais une constellation de «talent».

Ведучий 2:  У цій залі зібралися всі, хто любить і цікавиться французькою мовою і культурою цієї країни,  хто хоче розкрити свої творчі можливості. Сьогодні на цій сцені запалає не одна зірка, а ціле сузір'я «Талантів».

Ведучий 3: На сцену запрошуються юні музиканти, які виконають уривок з твору Мішеля Леграна «Журба».

                                      Виступ учнів (піаніно і скрипка)

Ведучий 1: La musique de tous les types d'arts affecte plus directement la perception de la personne, «infecte les émotions».  C’est le langage de l'âme.

Ведучий 2: Музика – це один із видів мистецтв, який найбільше впливає на сприйняття людини, «заряджає» її живими емоціями. Це - мова душі.

Ведучий 3: Учні ЗОШ № ___ представлять нашій увазі інтерпретацію пісні Патрісії Каас «Mon mec à moi».

Пісня

Ведучий 1: Enfance - est le moment le plus insouciant et heureux. Chaque adulte, même pour un instant, rêve pour revenir à ce monde merveilleux de la bonneté et de miracles.

Ведучий 2: Дитинство - це найбезтурботніший і щасливий час. Кожен дорослий мріє, хоч на мить повернутися у цей дивовижний світ добра і чудес.

Ведучий 3: Послухайте, як звучать вірші для дітей французьких авторів у виконанні учениць ЗОШ № ___.

Декламування вірша Мориса Карема

Ведучий 1: Chacun de nous a un cadeau spécial, une étincelle de joie - notre talent!

Ведучий 2: У кожного з нас є особливий дар, іскра радості - наш талант!

Ведучий 3: Ми запрошуємо на сцену юну танцівницю. Вона, з допомогою мови танцю,  познайомить нас із творчістю французької співачки і актриси Едіт Піаф.

Танець

Ведучий 1: La langue française est  harmonieuse, elle est douce à l΄oreille , elle se prête à  exprimer les nuances les plus fines de l΄esprit et du cœur.

Ведучий 2: Культура Франції багатогранна і гармонійна. Це, в першу чергу, відображається через мову.

Ведучий 3: Подорож Францією нам представлять учениці ЗОШ № ____.

Виступ учениць, презентація «Подорож Францією»

 Ведучий 1: La musique - c'est un reflet de la réalité dans les émotions humaines et des idées.

Ведучий 2: Музика - це відображення дійсності в емоціях та ідеях людини.

Ведучий 3: Наступна наша учасниця, учениця ЗОШ ____, виконає музичний твір на флейті.

Виступ

Ведучий 1: Créativité ... est ensemble, fonction organique de la nature humaine ... Elle est inséparable de l'homme et fait de lui son ensemble.

Ведучий 2: Творчість ... це цілісна, органічна властивість людської природи ... Вона невіддільна від людини і становить з нею одне ціле.

Ведучий 3: Із чарівними мелодіями французьких пісень нас познайомить юна співачка, учениця ЗОШ № ___. Вона виконає пісню ZAZ «La pluie».

Пісня

Ведучий 1: Richesse de l'âme humaine est une identification absolue des talents créatifs de l'homme.

Ведучий 2: Багатство людської душі є абсолютним виявленням творчих здібностей людини.

Ведучий 3: Уривок із поеми О.С. Пушкіна «Євгеній Онєгін» в обробці Анрі Труая прочитає нам учениця ЗОШ № ____.

Декламування уривка

Ведучий 1: Talent - est la croyance en vous-même, en votre pouvoir ...

Ведучий 2: Талант - це віра в себе, у свою силу ...

Ведучий 3: Ми запрошуємо на сцену учениць ЗОШ № ___, які виконають пісню Елен Росс «La terre».

Пісня

Ведучий 1: Chaque enfant a des talents et des capacités. Les enfants sont naturellement curieux et désireux d'explorer le monde. Je vais continuer la définition des enfants: créatifs, libres, et le plus important - intelligents!

Ведучий 2: У кожної дитини є свої здібності і таланти. Діти від природи допитливі і сповнені бажання вивчати світ. Я продовжу творче визначення дітей: креативні, вільні і, найголовніше, - розумні!

Ведучий 3: Зустрічайте! На сцені креативні і вільні у своїй творчості учні ЗОШ № ___.

Груповий танець

Ведучий 1: Сréé leurs chefs-d'œuvres , le petit créateur fait les premiers pas vers le haut rang de Maître . Donc, il comprend la culture de son peuple, son pays et le pays dont la langue que vous apprenez

Ведучий 2: Створюючи свої шедеври, маленький творець робить перші кроки до високого звання Майстер. Так він пізнає культуру свого народу, своєї країни і країни, яку вивчає.

Ведучий 3: Наша наступна учасниця є володаркою чудових вокальних даних, учениця ЗОШ № ___. Вона представить нашій увазі інтерпретацію пісні «Elle» групи Melissa M.

Пісня

Ведучий 2: А зараз ми запрошуємо на сцену ученицю ЗОШ № ___, яка виконає на гітарі музичний твір «Морські хвилі».

Виконання музичного твору під гитару

Ведучий 1: La vie de chaque enfant est remplie principalement par la créativité. Tout le monde ici se sent le Créateur:  pense , invente , fantasme.

Ведучий 2: А ще кожна дитина - діяч! І її життя наповнене, перш за все, творчістю. Кожен може відчути себе творцем, бо придумує, винаходить, фантазує, вигадує, інтерпретує.

Ведучий 3: Ми запрошуємо на сцену ученицю ЗОШ № ___, яка виконає на піаніно музичний твір «Буду чекати тебе».

Музичний виступ  (піаніно)

Ведучий 1: La chanson est un art de musique verbale.

Ведучий 2: Пісня - музично-словесне мистецтво.

Ведучий 3: І зараз нас порадують своїм виступом учениці ЗОШ № ____. Вони виконають пісню Zaz «Je veux».

Пісня

Ведучий 1: Capacité de la créativité est un grand cadeau de la nature; minute créativité est un grand acte sacré.

Ведучий 2: Здатність творити - це великий дар природи; хвилина творчості є хвилиною великого священнодійства.

Ведучий 3: До Вашої уваги представляємо прекрасний вальс у виконанні учнів ЗОШ № ____.

Вальс

Ведучий 1: Les élèves et leurs professeurs,  unis par leur amour pour le francais ont organisé  cette fête  pour vous, nos amis. 

Ведучий  2:  Учні та їхні вчителі, яких об`єднує любов до французької мови, організували це свято для усіх присутніх.

Ведучий 3: А зараз, дорогі глядачі, ми пропонуємо вам взяти участь у вікторині.

Вікторина для любителів Франції

1. Назвіть найбільші річки Франції. (Лaypa, Рона, Сена, Гаронна.)

2. Найвища точка Франції. (Гора Монблан.)

3. Назвіть кількість департаментів Франції. (96.)

4. Назвіть французьку провінцію - батьківщину популярного героя роману Олександра Дюма. (Гасконь.)

5. Французька провінція - батьківщина знаменитого у всьому світі вина. (Шампань.)

6. Назвіть старовинну національну емблему Франції. (Гальський півень.)

7. Перерахуйте кольори державного прапора Франції. (Синій, білий, червоний.)

8. Про що свідчить напис на державній емблемі Франції? ("Свобода рівність братство".)

9. Найбільший порт Франції. (Марсель.)

10. Головна вулиця Парижа. (Єлісейські поля.)

11. Головний католицький храм Парижа. (Нотр-Дам де Парі або собор Паризької Богоматері.)

12. Які французькі товари завоювали всесвітнє визнання? (Вина та косметика.)

13. Яку продукцію випускають заводи фірми «Рено»? (Автомобілі.)

14. Хто з французьких письменників створив образ маленького парижанина-революціонера Гавроша? (Віктор Гюго.)

15. Як називався апарат для демонстрації рухомих фотографій братів Люм'єр? (Кінематограф.)

16. Назвіть автора слів «Марсельєзи». (Руже де Ліль.)

17. Яке явище природи відкрили французькі вчені П'єр і Марія Кюрі? (Радіоактивність.)

18. Вивченню чого присвятив своє життя французький професор Луї Пастер? (Вивченню мікроорганізмів.)

19. Яких пасажирів (тварини) вперше підняла над землею повітряна куля братів Монгольф'єр? (Качку, півня, вівцю.)

20. Коли була винайдена фотографія? (Датою винаходу фотографії вважають 1839 рік).

21. Яка видатна людина була проголошена імператором Франції в 1804 році? (Наполеон).

22. Хто автор книги "Маленький принц"? (Фр. письменник Антуан де Сент-Екзюпері).

23. Яка французька співачка виконує пісні в стилі блюз? (Патрісія Каас).

        24. Хто з французів винайшов вакцину проти сказу? (Луї Пастер).

25. Які французькі косметичні бренди відомі в усьому світі? (Крістіан Діор, Ів-Сен Лоран, Ів Роше і ін).

Ведучий 1: Дякую, дорогі глядачі, за активну участь у вікторині.

Ведучий 2: Для нагородження грамотами «Фестивалю дитячої творчості Французька Весна. Музика – мова душі» в рамках проведення Французької весни ми просимо піднятися на сцену методиста міського методичного кабінету ___________________ та керівника міського методичного обєднанння учителя французької мови _______________.

Avant tout je voudrais remercier l'administration de l'école numéro ____ de l'accueil chaud et cordial, tous les professeurs de la langue française pour le développement des capacités créatrices des élèves.

Перш за все, я хотіла б подякувати директору і адміністрації школи ___ за теплий і привітний прийом, усім вчителям французької мови за розвиток творчих здібностей своїх учнів.

Усі наші учасники, безсумнівно, талановиті. А спілкування з обдарованою людиною робить трішки талановитішим і кожного з нас. І, може бути, саме сьогодні ви зробили для себе відкриття: яка чудова людина поряд зі мною, а я і не знав!

 Apprenez la langue française!!! Вивчайте французьку мову !!!

Французька мова - це витонченість стилю і мелодійність інтонацій. Французька мова - це мова закоханих і великих поетів. Це мова з неповторним шармом, яка поєднує в собі стиль, чарівність і культуру. Вчіться по-французьки ... говорити, думати і жити!

Ведучий 3: Ми також запрошуємо на сцену всіх учасників фестивалю (учні піднімаються на сцену, їх нагороджують грамотами).

Матеріал підготовлено з використанням інтернет-ресурсів: http://ped-kopilka.com.ua/vneklasnaja-rabota/vneklasnye-meroprijatija/scenarii-konkursnoi-programy-dlja-starsheklasnikov-po-teme-francija/page-3.html

https://naurok.com.ua/urok-franciya---kra-na-muzey-fantastichna-divovizhna-kra-na-41745.html

 

1