Фінанси підприємства. Робочий зошит

Про матеріал
Робочий зошит для проведення практичних занять з навчальної дисципліни "Фінанси підприєхмства" студентам спеціальності 072
Перегляд файлу

Мета заняття: сформувати у студентів практичні навички по визначенню джерел формування складових власного капіталу підприємства та уміння читати форму №4 фінансової звітності «Власний капітал»

 

 Після вивчення теми студент повинен знати:

Ø поняття власного капіталу та його значення для фінансового стабільності суб’єкта господарювання

Ø зміст складових власного капіталу

Ø порядок відображення змін складових власного капіталу.

Ø документи фінансової звітності, які відображають дані про розмір власного капіталу та зміни в його складі

 вміти:

Ø визначати зміст основних складових власного капіталу

 

Навчально-методичне забезпечення:

1. Інструкційна картка, форма № 4 «Звіт про власний капітал».

 

Підготовка до роботи: повторення теоретичного матеріалу з питань:

1.   Назвіть складові власного капіталу

2.   Вкажіть зміст зареєстрованого капіталу

3.   Які особливості формування резервного капіталу.

  

Завдання 1

За наведеними господарськими операціями (таблиця 1) визначити вид капіталу, за яким відбулись зміни в результаті проведеної господарської операції. Приклад наведено по господарській операції №1, в таблиці 1.

 Таблиця 1.1 Протягом звітного періоду на підприємстві здійснено такі господарські операції.

№ з/п

 

Зміст господарська операції

 

 

Вид капіталу

Сума

 

 

Збільшення

Зменшення

(тис. грн.)

1.

Отримано безоплатно комп'ютер

Додатковий капітал

 

6500

2.

Проведено дооцінку автомобіля

 

 

5000

3.

Проведено дооцінку зносу по автомобілю

 

 

1200

4.

Нараховані дивіденди за рахунок резервного капіталу

 

 

15000

5.

Відображено прибуток звітного періоду

 

 

232243

6.

Нараховані дивіденди за рахунок прибутку

 

 

23234

7.

Проведено відрахування від прибутку до резервного капіталу

 

 

209109

8.

Виділена сума засновнику, який виходить із підприємства

 

 

30000

9.

Направлення сум додаткового капіталу до резервного капіталу

 

 

12500

10.

Зараховані на поточний рахунок внески, які перевищують розмір статутного капіталу

 

 

22000

11.

Отримано безоплатно комп'ютерну програму

 

 

3000

12.

Оприбутковано будівельні матеріали, які внесені засновником в сумі, що перевищує розмір статутного капіталу

 

 

50400

 

Завдання 2. За наведеними господарськими операціями (таблиця 1) відобразити зміни у складових власного капіталу, використовуючи форму№4 «Звіт про власний капітал».

Приклад у звіті наведено по господарській операції №1(колонка 5 рядок 4240).

Розрахувати залишок на кінець року.

Додаткові статті, у Звіті про власний капітал, виділено жовтим кольором.

Зверніть увагу!!!від’ємні суми (зменшення капіталу) відображаються у звіті в дужках. (зменшення капіталу) відображаються у звіті в дужках.

 

КО

ДИ

 

 

01

 

 

 

Дата (рік, місяць, число)

Підприємство _____________________________________ за

                                                           (найменування)                                                 ЄДРПОУ

 

 

Звіт про власний капітал за _________________ 20___ р.

  

1801005

              Форма № 4                                                                      Код        за

ДКУД

 

Стаття

Код рядка

Зареєстрований капітал

Капітал у

дооцінках

Додатковий капітал

Резервний капітал

Нерозподілений

прибуток

(непокритий збиток)

Неоплачений капітал

Вилучений капітал

Всього

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Залишок на початок року

4000

3043729

-

1568035

21457

556800

 

 

 

Коригування:

Зміна облікової

політики

 4005

 

 

 

 

 

 

 

 

Виправлення помилок

4010

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші зміни

4090

 

 

 

 

 

 

 

 

Скоригований

4095

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стаття

Код рядка

Зареєстрований капітал

Капітал у

дооцінках

Додатковий капітал

Резервний капітал

Нерозподілений

прибуток

(непокритий збиток)

Неоплачений капітал

Вилучений капітал

Всього

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

залишок напочаток року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чистий               прибуток

(збиток) за звітний період

 

 4100

 

 

 

 

 

 

 

 

Інший сукупний дохід за звітний

період

 

 4110

 

 

 

 

 

 

 

 

Дооцінка (уцінка)

необоротних активів

 4111

 

 

 

 

 

 

 

 

Дооцінка             (уцінка) фінансових інструментів

 4112

 

 

 

 

 

 

 

 

Накопичені                   курсові

різниці

 4113

 

 

 

 

 

 

 

 

Частка іншого сукупного доходу асоційованих і

спільних підприємств

 4114

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інший   сукупний

дохід

 4116

 

 

 

 

 

 

 

 

Розподіл прибутку:

Виплати              власникам

(дивіденди)

 4200

 

 

 

 

 

 

 

 

Спрямування

прибутку        до зареєстрованого капіталу

 

4205

 

 

 

 

 

 

 

 

Відрахування    до

резервного капіталу

 

4210

 

 

 

 

 

 

 

 

Сума чистого прибутку, належна до бюджету відповідно до законодавства

 4215

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сума чистого прибутку на створення СЦФ

4220

 

  

 

 

 

 

 

 

 

Стаття

Код рядка

Зареєстрований капітал

Капітал у

дооцінках

Додатковий капітал

Резервний капітал

Нерозподілений

прибуток

(непокритий збиток)

Неоплачений капітал

Вилучений капітал

Всього

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Сума чистого прибутку на матеріальне заохочення

 4225

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Внески учасників: Внески до капіталу

4240

 

 

6500

 

 

 

 

 

Погашення заборгованості             з

капіталу

 4245

 

 

 

 

 

 

 

 

Вилучення капіталу:

Викуп акцій (часток)

4260

 

 

 

 

 

 

 

 

Перепродаж                    викуп-

лених акцій (часток)

4265

 

 

 

 

 

 

 

 

Анулювання                    викуп-

ених акцій (часток)

4270

 

 

 

 

 

 

 

 

Вилучення частки в

капіталі

 

4275

 

 

 

 

 

 

 

 

Зменшення номінальної вартості акцій

4280

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші зміни в капіталі

4290

 

 

 

 

 

 

 

 

Придбання (продаж) неконтрольованої частки в дочірньому підприємстві

 4291

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом         змін у

капіталі

 

4295

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишок на кінець року

4300

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Керівник

Головний бухгалтер

 

 

 

– методом прискореного зменшення залишкової вартості; – виробничим методом.

  

Завдання 1.

Використовуючи вихідні дані з таблиці 1, визначити показники:

Ø забезпечення підприємства основними засобами;

Ø стану основних засобів;

Ø ефективності використання основних засобів.

Зробити загальний висновок про стан та ефективність використання основних засобів.

 

 

 

 

Таблиця 2.1

Вихідні дані для розрахунку показників стану та ефективності використання

необоротних активів

з/п

Показники

Сума

 (тис.грн.)

1.

Середньорічна вартість основних засобів (Фср) тис. грн.

1640

2.

Вартість виробленої продукції (Вп) тис. грн.

4 200

3.

Чисельність працівників підприємства (Ч)

75

4.

Вартість майна підприємства (М) тис. грн.

7800

5.

Сума зносу основних засобів на кінець року (Зо) тис. грн.

115

6.

Вартість заново уведених за рік основних засобів ( Фу) тис. грн.

112

7.

Вартість вибулих за звітний рік основних засобів (Фв) тис.

80

8.

грн.Балансова вартість основних засобів на кінець року(Фк) тис.  

1720

9.

грн.Балансова вартість основних засобів на початок року(Фп) тис.  

1560

10.

грн.Прибуток за звітний період (Пз)           

150000

Таблиця 2.2 Розрахунок показників стану та ефективності використання необоротних

активів

з/п

Показники

Формула розрахунку

Значення  показника

                 Показники забезпеченості підприємства основними засобами           

1.

Фондомісткість

Фср/Вп

             

2.

Фондоозброєність

Фср/Ч

             

3.

Коефіцієнт реальної вартості основних засобів у майні підприємства

(Фк-Зо)/М

             

                                       Показники стану основних засобів                                  

4.

Коефіцієнт зносу на кінець року (Кз)

Зо/Фк

             

5.

Коефіцієнт придатності основних засобів

1-Кз

             

7.

Коефіцієнт оновлення основних засобів

Фу/Фк

             

8.

Коефіцієнт вибуття

Фв/Фп

             

9.

Коефіцієнт приросту основних засобів

(Фу-Фв)/Фп

             

Показники, які характеризують ефективність використання основних засобів

10.

Фондовіддача (Ф)

Вп/Фср

             

11.

Рентабельність основних засобів на кінець року( Рф)

Пз/Фк

             

 

Завдання 2. Початкова вартість вантажного автомобіля 52 тис. грн, його ліквідаційна вартість в кінці п’ятирічного строку експлуатації – 4000 грн. На основі наведених даних необхідно визначити: вартість, яка амортизується; річну суму амортизації; річну норму амортизації; щомісячну суму амортизації.

 

1)  Методом прямолінійного списання

 

 Річна норма амортизації = _______________________________________________

Таблиця 2.3 Нарахування амортизації методом прямолінійного списання

Звітний період

Розрахунок річної суми амортизації

Сума зносу з початку

експлуатації об'єкта

Залишкова вартість об'єкта

 

Вартість що амортизується (52 000-4 000)

Очікуваний строк корисної експлуатації

Річна сума амортизації 

(р.2/р.3)

1

2

3

4

5

6

На дату придбання

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

Щомісячна сума амортизації = ________________________________________ грн.

 

2)  Методом зменшення залишкової вартості

 

 Річна норма амортизації = _____________________________________________

 

 Таблиця 2.4

Розрахунок суми амортизації  за методом зменшення залишкової вартості

Звітний період

Первісна вартість

 

 

Розрахунок річної суми амортизації

Сума зносу з початку

експлуатації об'єкта

 

 

Залишкова вартість

об'єкта

 

 

Залишкова вартість на

початок року

Норма

амортизації,

%

Річна сума амортизації

(р.2хр.3)

1

2

3

 

4

5

6

На дату придбання

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

Увага! Сума амортизаційних відрахувань за останній рік експлуатації об’єкта визначається як різниця між залишковою вартістю об’єкта на початок останнього року експлуатації та його ліквідаційною вартістю:

 

3) Методом прискореного зменшення залишкової вартості.

 

Річна норма амортизації устаткування складає = _______________________________ Таблиця 2.5 Розрахунок суми амортизації 

за методом прискореного зменшення  залишкової вартості

Звітний період

Залишкова вартість, грн.

Річна норма амортизації, %

Річна сума амортизації, грн

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

 

4)  Кумулятивним методом

 

Визначаємо кумулятивні коефіцієнти для нарахування річної суми амортизації в кінці кожного року використання об'єкта:

1-й рік: __________________     2-й рік: ________________   5-й рік: ______________

 

3-й рік: __________________      4-й рік: ________________

  Таблиця 2.6 Нарахування амортизації за кумулятивним методом

Звітний період

Вартість, що амортизується, грн.

Кумулятивний коефіцієнт

Річна сума амортизації, грн.

Накопичений знос

Залишкова вартість

(первісна вартість - сума зносу)

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

5)  Виробничим методом

 

Загальний обсяг робіт який планується виконати за 5 років – 200 000 т-км.

 

Виробнича ставка амортизації = _____________________________________________

 Таблиця 7

Нарахування амортизації за виробничим методом на перший рік експлуатації (помісячно)

Об'єкт

Первісна вартість

Ліквідаційна вартість

Вартість що

аморти-

зується, грн.

Очікуваний

обсяг

робіт, тис. т-км

Виробнича ставка

Фактичний обсяг

робіт,

тис. т-км.

(місяці)

Сума амортизації, грн.

Разом

 

VІІ

VІІІ

ІХ

VІІ

VІІІ

ІХ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета заняття: Набути практичних навичок визначення нормативу оборотних коштів та показників ефективності їх використання

 

Після вивчення теми студент повинен знати:

   поняття оборотних коштів, їх склад і структуру;

   методи визначення нормативів оборотних коштів;

   джерела формування оборотних коштів; вміти:

   визначати нормативи оборотних коштів за методом прямого розрахунку; – визначати нормативи оборотних коштів економічним методом; – визначати показники ефективності використання оборотних коштів.

 

Навчально-методичне забезпечення: Інструкційна картка, обчислювальна техніка

 

Підготовка до роботи: повторення теоретичного матеріалу з питань:

1.   Сутність, склад і структура оборотних коштів.

2.   Нормування оборотних коштів.

3.   Джерела формування оборотних коштів.

4.   Показники наявності, стану та ефективності використання оборотних коштів.

  

Завдання 1. Визначити норматив оборотних коштів на сировину і матеріали. Потреба підприємства в основних матеріалах у плановому кварталі – 26 тис. грн, час доставки матеріалів від постачальника до споживача – 4 дні, тривалість документооббігу – 2 дні, час, потрібний для розвантаження, складування матеріалів – 3 дні, середній інтервал поставки матеріалів – 40 днів.  Розвязок:

 Н = Ов ∙ N

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________  Завдання 2. Визначити норматив оборотних коштів по готовій продукції. Витрати на виробництво продукції в плановому кварталі – 430 тис. грн. Норма запасу по готовій продукції: комплектування виробів для поставки – 2 дні, упаковка продукції – 1 день, оформлення і здача документів – 1 день.

Розвязок:

Норматив оборотних коштів по готовій продукції визначається за формулою

 Н = Овп ∙ Nгп

  _________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ Завдання 3. Визначити норматив оборотних засобів по витратах майбутніх періодів. Витрати, які склалися на початок планового року – 32 тис. грн, витрати передбачені в плановому році – 18 тис. грн, витрати, що будуть включені в собівартість продукції планового року, – 40 тис. грн.

Розвязок:

Норматив оборотних коштів по витратах майбутніх періодів визначається за формулою

 Н = С0 + Вп - Вв

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Завдання 4. Визначити норматив оборотних коштів по незавершеному виробництву. Витрати випуску продукції в плановому кварталі – 950 тис. грн., тривалість виробничого циклу – 20 днів, витрати, які здійснюються на початку виробничого циклу – 520 тис. грн., вартість подальших втрат – 430 тис. грн. Розвязок:

Н = Ов ∙ Д ∙ К

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ Завдання 5. Визначити норматив оборотних коштів економічним методом. Норматив оборотних коштів на початок планового періоду становив 1000 тис. грн, зокрема виробничий – 800 тис. грн, невиробничий – 200 тис. грн. Зростання виробничої програми на плановий рік передбачено в розмірі 10% проти минулого року. У плановому році в результаті реалізації заходів для поліпшення використання оборотних коштів передбачається прискорення їх обороту на 2%. Розвязок:

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Завдання 6.Середня вартість оборотних коштів – 12 тис. грн, обсяг реалізованої продукції за рік 49 тис. грн. Визначити тривалість обороту оборотних коштів за рік, коефіцієнт оборотності, коефіцієнт завантаження оборотних коштів.

Розвязок:

Тривалість обороту визначають за формулою

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

______________________________________________________________________ Коефіцієнт оборотності визначають за формулою

  

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

Коефіцієнт завантаження визначають за формулою

  

__________________________________________________________________________

Мета заняття: Набути практичних навичок складання розрахункових документів

 

Після виконання завдань студент повинен знати:

   поняття і види грошових розрахунків;

   порядок відкриття рахунка в банку;

   порядок здійснення безготівкових розрахунків; вміти:

   складати документи на відкриття рахунка;

   складати документи для проведення безготівкових розрахунків.

 

Навчально-методичне забезпечення:

1.   Інструкційна картка

2.   Бланки розрахункових документів

3.   Обчислювальна техніка

 

Підготовка до роботи: повторення теоретичного матеріалу з питань:

1.   Сутність грошових розрахунків

2.   Розрахунки платіжними дорученнями

3.   Розрахунки платіжними вимогами-дорученнями

4.   Розрахунки чеками

5.   Розрахунки акредитивами

 

Завдання 1. Скласти заяву на відкриття рахунка і картку із зразками підписів і відбитком печатки.

3 лютого поточного року до Бородянського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» подав заяву СВК «Блиставиця»навідкриття поточного рахунка, картку із зразками підписів і відбитком печатки та інші документи. Керівник відділення Міщенко Н.П. дозволив відкрити рахунок і прийняти зразки підписів директора – Василенко Олексія  Денисовича і головного бухгалтера – Науменко Ольги Іванівни. 

Рахунок відкритий за номером 26000200380000. Сільськогосподарський виробничий кооператив «Блиставиця» (код ЄДРПОУ 25575728) знаходиться за адресою: Київськаобл.,  Бородянський р-н, с. Блиставиця, вул. Затишна,буд.1; тел. 39284.

 ПАТКБ «Приватбанк» знаходиться за адресою  Київська обл., смт Бородянка, вул. Центральна, 353 (код банку 305299). Начальник операційного відділу банку – Січкар Н.В., гол. бухгалтер – Клименко О.І.

 

Завдання 2.  Скласти платіжне доручення.

СВК «Блиставиця» придбав на ВАТ «Бориспільський комбікормовий завод» (код ЄДРПОУ 02723467) комбікорм на суму 6450 грн, в т.ч. ПДВ – 1075 грн. Комбікорм придбаний згідно з рахунком-фактурою № 135 від 10 лютого – 2017 р. Для оплати придбаного комбікорму СВК «Блиставиця» виписав 12 лютого платіжне доручення за № 118. Обслуговуюче відділення банку комбікормового заводу –  АТ «УкрСиббанк» в м. Бориспіль (код банку 320564), р/р 25026705900001.

 

Завдання 3.  Скласти платіжну вимогу-доручення.

19 березня поточного року СВК «Блиставиця» відправив на Київський м’ясокомбінат (код ЄДРПОУ 01732834) худобу на суму 17400 грн, в т.ч. ПДВ – 2900 грн., згідно з договором № 123 від 5 березня 2017 р. і виписав платіжну вимогудоручення № 287. Київський м’ясокомбінат обслуговується в ПАТ КБ «Правекс-банк» м. Київ (код банку 321983), р/р 10013200190000. Директор Київського м’ясокомбінату – Іванчук П.П., гол. бухгалтер – Самсоненко Л.П.

 

Завдання 4. Скласти розрахунковий чек.

                11       лютого       поточного       року       СВК        «Блиставиця» отримав від МП

«Будкомплект» цеглу згідно з рахунком № 924 від11 лютого 2014 р. і виписав чек на суму 8000 грн. Залишок коштів на рахунку – 200000 грн. Розрахунковий рахунок МП «Будкомплект» 260000235047701.

 

Завдання  5. Скласти заяву на акредитив.

7 квітня 2017 р. СВК «Блиставиця» подав  заяву на відкриття  покритого,  безвідкличного  акредитива  для  розрахунків з ПАТ «Рівнеазот» (код ЄДРПОУ 11276580) за добрива згідно з договором № 192 від 2 квітня. ПАТ «Рівнеазот» обслуговується в АТ «Укрексімбанк» м. Рівне (код банку 282512), р/р 21007100028010.  

Згідно  з  умовами договору постачається: аміачна селітра № 34,4% – мішок 50 кг по ціні 3450 грн/т на суму 172,5 грн; сульфат амонію № 21, S-24 – мішок 50 кг за ціною 1850 грн/т на суму 92,5 грн. Умови акредитива до виконуючого банку направляються спецзв’язком. Акредитив відкритий до 12 квітня і виконується без додаткового акцепту за рахунок коштів платника, депонованих у виконуючому банку. Для одержання коштів за акредитивом необхідно пред’явити такі документи: договір, товарно-транспортну накладну, сертифікат якості заводу-виробника.

Зразки документів для заповнення

 

 

 

 

Протягом звітного року підприємство:

– відвантажило товарів на 2400000 грн, у т. ч. ПДВ (собівартість таких товарів —

1500000 грн);

   нарахувало зарплату адміністративному персоналу на 120000 грн;

   нарахувало ЄСВ на зарплату такого персоналу на 45600 грн;

   здійснило поточний ремонт адміністративних основних засобів на суму 18000 грн;

   надало грошові позики своїм працівникам на 40000 грн;

   отримало кредит від банку на суму 500000 грн та нарахувало процентів за ним на суму 5000 грн.

Сума податку на прибуток становить 59000 грн. 

 

 

 

  

 

КОДИ

 

 

01

 

 

Дата (рік, місяць, число)

Підприємство ____________________________________________                                                                      (найменування)                                                                                                              за ЄДРПОУ

Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за __________________ 20__ р.

Форма № 2 Код за ДКУД

1801003

 

І. Фінансові результати

 

Стаття

Код рядка

За звітний період

За аналогічний період

попереднього року

1

2

3

4

Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

2000

 

 

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)

2050

(              )

(              )

Валовий:  прибуток

2090

 

 

збиток

2095

(           )

(              )

Інші операційні доходи

2120

 

 

Адміністративні витрати

2130

(              )

(              )

Витрати на збут

2150

(               )

(             )

Інші операційні витрати

2180

(             )

(               )

Фінансовий результат від операційної діяльності: 

прибуток

2190

 

 

збиток

2195

(             )

(                )

Дохід від участі в капіталі

2200

 

 

Інші фінансові доходи

2220

 

 

Інші доходи

2240

 

 

Фінансові витрати

2250

(           )

(               )

Втрати від участі в капіталі

2255

(             )

(               )

Інші витрати

2270

(             )

(                 )

Фінансовий результат до оподаткування: 

прибуток

2290

 

 

збиток

2295

(              )

(               )

 

 

ІV. Розрахунок показників прибутковості акцій

Назва статті

Код рядка

За звітний період

За аналогічний період

попереднього року

1

2

3

4

Середньорічна кількість простих акцій

2600

 

 

Скоригована середньорічна кількість простих акцій

2605

 

 

Чистий прибуток (збиток) на одну просту акцію

2610

 

 

Скоригований чистий прибуток (збиток) на одну просту акцію

2615

 

 

Дивіденди на одну просту акцію

2650

 

 

Керівник

 

 

 

Головний бухгалтер

 

Розв’язок:_________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ Мета заняття: Набути практичних навичок розрахунку окремих видів податків

 

Після вивчення теми студент повинен знати: Ø поняття податків, податкової системи;

Ø     принципи податкового законодавства;

Ø     загальнодержавні і місцеві податки та збори; вміти:

Ø     розраховувати основні податки.

 

Навчально-методичне забезпечення:

1.     Інструкційна картка.

2.     Обчислювальна техніка. 

 

Підготовка до роботи: повторення теоретичного матеріалу з питань:

1.   Сутність, призначення і функції податків.

2.   Сутність податкової системи, принципи податкового законодавства. 3. Загальнодержавні і місцеві податки та збори.

  

Завдання 1. Загальний обсяг продажу продукції лісоматеріалів у квітні становив 100000 грн (з ПДВ). У квітні було придбано основні виробничі фонди, які використовуються для виробництва готової продукції на суму 40000 грн ( з ПДВ) та придбано сировину на суму 30000 грн ( з ПДВ). Визначити суму ПДВ, яка підлягає сплаті до бюджету. Розв’язок: 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

Завдання 2. На підприємстві працівнику встановлено посадовий оклад 4000 грн. Жодних інших виплат не встановлено. Відпрацьовано всі робочі дні місяця. Ставки: єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування( ЄСВ) – 22% бази нарахування; податку на доходи фізичних осіб ( ПДФО) – 18% бази нарахування; військового збору – 1,5% бази нарахування. Визначити:

   суму ЄСВ

   суму ПДФО

   суму військового збору

 

 Розв’язок: 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________  __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

Завдання 3. Посадовий оклад працівника – 2400 грн. Відпрацьовано повний місяць. Жодних інших доплат не встановлено. З 1.01.2017 року мінімальною базою для нарахування ЄСВ та ПДФО є 3200 грн. Визначити:

   суму ЄСВ

   суму ПДФО

   суму військового збору Розв’язок: 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ Мета заняття: Набути практичних навичок розрахунку відсотків за кредит

 

Після виконання завдань студент повинен знати:

Ø     сутність позичкового процента;

Ø     порядок визначення простих відсотків;

Ø     порядок визначення складних відсотків; вміти:

Ø     визначати суму нарахованих простих відсотків;

Ø     визначати нараховані складні відсотки;

Ø     визначати прості відсотки за умови, користування кредитом неповний рік.

 

Навчально-методичне забезпечення:

1.     Інструкційна картка.

2.     Обчислювальна техніка.

  

Підготовка до роботи: повторення теоретичного матеріалу з питань:

1.   Сутність і функції кредиту.

2.   Форми і види кредиту.

3.   Порядок отримання банківського кредиту.

4.   Позичковий процент.

  

Завдання 1.  Визначити і порівняти загальну суму нарахованих відсотків за кредитом за умови нарахування простих відсотків  і  складних  відсотків.  Підприємство бере кредит  в сумі 10000 грн На 10 років під 10% річних.  Розв’язок: 

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________  Прості відсотки.

Рік

%

ставка

 

Сума кредиту

 

Сума нарахованих відсотків

1

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

2

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

3

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

4

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

5

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

6

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

7

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

8

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

9

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

10

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

 

 

 

Загальна сума нарахованих  відсотків

=

10 000 грн.

Застосовуємо  формулу          І = Р ∙ n ∙ і

__________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________  Складні відсотки

При нарахуванні складних відсотків, нараховані відсотки за рік будуть додаватися до початкової суми, і в наступний період відсоткова ставка буде застосовуватись до загальної суми.

 

Рік

%

ставка

 

Сума, до якої застосовується відсоткова ставка

 

Сума нарахованих відсотків

1

10%

ˣ

10 000 грн

=

1 000 грн

2

10%

ˣ

11 000 грн

=

1 100 грн

3

10%

ˣ

12 100 грн

=

1 210 грн

4

10%

ˣ

13 310 грн

=

1 331 грн

5

10%

ˣ

14 641 грн

=

1 464,10 грн

6

10%

ˣ

16 105,1 грн

=

1 610,51 грн

7

10%

ˣ

17 715,61 грн

=

1 771,56 грн

8

10%

ˣ

19 487,17 грн

=

1 948,72 грн

9

10%

ˣ

21 435,89 грн

=

2 143,59 грн

10

10%

ˣ

23 579,48 грн

=

2 357,95 грн

 

 

 

Загальна сума нарахованих  відсотків

=

15 937,42 грн.

 Застосовуємо  формулу                   S = P (1 + i)n

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

Завдання2. Визначити суму відсотків за кредитом і суму, належну до повернення, якщо сума кредиту становить 50 000 грн, термін – 3 місяці при ставці простих відсотків 20%.  Розв’язок: 

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Завдання 3. Визначити суму відсотків за кредитом в сумі 20000 грн під 30% на термін 50 днів.  Розв’язок: 

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

Ø інші надходження – 35 тис. грн.;

Ø на погашення позик та сплату процентів спрямувати 32 тис. грн.; Ø сплатити податки та інші обов'язкові платежі – 28 тис. грн.;

Ø інші витрати – 40 тис. грн.

 

Показники

Сума, грн

тис.

Надходження грошових коштів

 

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

Усього надходжень

 

Витрата грошових коштів

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

Усього витрат

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Провести аналіз фінансового стану підприємства за даними фінансової звітності. І. Показники оцінки майнового стану підприємства:

1)    сума господарських коштів, які є в розпорядженні підприємств;

2)    питома вага активної частини основних засобів;

3)    коефіцієнт зносу основних засобів; 4) коефіцієнт оновлення основних засобів;

5) коефіцієнт вибуття основних засобів.

           

ІІ. Показники ліквідності та платоспроможності:

1)    величина власного капіталу;

2)    маневреність грошових коштів;

3)    коефіцієнт загальної ліквідності;

4)    коефіцієнт швидкої ліквідності;

5)    коефіцієнт абсолютної ліквідності (платоспроможності).

 

ІІІ. Показники фінансової стійкості та стабільності підприємства:

1)    коефіцієнт автономії (незалежності);

2)    коефіцієнт співвідношення позикових та власних коштів; 3) коефіцієнт концентрації власного капіталу.

 ІV. Показники рентабельності підприємства:

1)    рентабельність продажу;

2)    рентабельність усього капіталу підприємства.

 

Баланс (звіт про фінансовий стан) на __________________ 20__ р.

 

1801001

Форма № 1       Код за ДКУД

 тис. грн.

Актив 

Код рядка

На початок звітного періоду 

 На       кінець звітного періоду

І. Необоротні активи Нематеріальні активи

1000

 

 

первісна вартість

1001

 

 

накопичена амортизація

1002

 

 

Незавершені капітальні інвестиції

1005

 

 

Основні засоби

1010

 

 

первісна вартість

1011

2964,9

2990,5

знос

1012

1766,2

1843

Інвестиційна нерухомість

1015

 

 

Довгострокові біологічні активи

1020

 

 

Довгострокові фінансові інвестиції: які обліковуються за методом участі в капіталі інших підприємств

 

1030

 

 

інші фінансові інвестиції

1035

 

 

Довгострокова дебіторська заборгованість

1040

 

 

Відстрочені податкові активи

1045

 

 

Інші необоротні активи

1090

 

 

Усього за розділом І

1095

1198,7

1147,5

ІІ. Оборотні активи Запаси

1100

 

2327,2

 

2783,1

Поточні біологічні активи

1110

 

 

Дебіторська заборгованість за продукцію, товари, роботи, послуги

 

1125

99,7

62,6

Дебіторська заборгованість за розрахунками:

за виданими авансами

1130

 

 

з бюджетом

1135

24,9

86,4

у тому числі з податку на прибуток

1136

 

 

Інша поточна дебіторська заборгованість

1155

5,2

16,5

Поточні фінансові інвестиції

1160

 

 

Гроші та їх еквіваленти

1165

72,8

3,4

Витрати майбутніх періодів

1170

 

 

Інші оборотні активи

1190

43,6

2,4

Усього за розділом ІІ

1195

2573,4

2954,4

ІІІ. Необоротні активи, утримувані для продажу, та групи вибуття

 

1200

 

 

Баланс

1300

3772,1

4101,9

Пасив 

Код  рядка

На початок звітного періоду 

 На       кінець звітного періоду

І. Власний капітал

Зареєстрований (пайовий) капітал

1400

 

412,3

 

412,3

Капітал у дооцінках

1405

 

 

Додатковий капітал

1410

2256,5

2352,1

Резервний капітал

1415

 

 

Нерозподілений прибуток (непокритий збиток)

1420

870,6

1285,7

Неоплачений капітал

1425

 

 

Вилучений капітал

1430

 

 

Усього за розділом І

1495

3539,4

4050,1

ІІ. Довгострокові зобов’язання і забезпечення Відстрочені податкові зобов’язання

1500

 

 

Довгострокові кредити банків

1510

 

 

Інші довгострокові зобов’язання

1515

 

 

Довгострокові забезпечення

1520

 

 

Цільове фінансування

1525

 

 

Усього за розділом ІІ

1595

 

 

ІІІ. Поточні зобов’язання і забезпечення Короткострокові кредити банків

1600

 

 

6,7

Поточна кредиторська заборгованість за:

довгостроковими зобов’язаннями

1610

 

 

товари, роботи, послуги

1615

133,3

0,5

розрахунки з бюджетом

1620

13,4

6,0

у тому числі з податку на прибуток

1621

 

 

розрахунками зі страхування

1625

21,1

6,0

розрахунками з оплати праці

1630

37,2

10,5

Поточні забезпечення

1660

 

 

Доходи майбутніх періодів

1665

 

 

Інші поточні зобов’язання

1690

27,7

22,1

Усього за розділом ІІІ

1695

232,7

51,8

IV. Зобов’язання, пов’язані з необоротними активами, утримуваними для продажу, та групами вибуття

1700

 

 

Баланс

1900

3772,1

4101,9

 

Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за __________________ 20__ р.

 

1801003

                                                                         Форма № 2                                             Код за

ДКУД

 

І. ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ

тис. грн.

Стаття

Код рядка

За        звітний

період

За  аналогічний

період

попереднього року

1

2

3

4

Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

 

2000

4781,0

3731,9

Собівартість реалізованої   продукції        (товарів,             робіт, послуг)

 

2050

(3905,0)

(3297,9)

Валовий: прибуток

2090

876,0

434,0

збиток

2095

(              )

(                  )

Інші операційні доходи

2120

514,0

205,6

Адміністративні витрати

2130

(347,0)

(288,8)

Витрати на збут

2150

(13,0)

(6,5)

Інші операційні витрати

2180

(461,0)

(252,6)

Фінансовий результат від операційної діяльності:

прибуток

 

2190

569,0

91,7

збиток

 

2195

(              )

(                  )

Дохід від участі в капіталі

 

2200

 

 

Інші фінансові доходи

 

2220

 

 

Інші доходи

 

2240

 

152,9

Фінансові витрати

 

2250

(              )

(                   )

Втрати від участі в капіталі

 

2255

(              )

(                   )

Інші витрати

 

2270

(              )

(79,4)

Фінансовий результат до оподаткування: прибуток

 

2290

569,0

165,2

збиток

 

2295

 

 

Витрати (дохід) з податку на прибуток

 

2300

(154,0)

(158,5)

Прибуток     (збиток)     від  припиненої         діяльності

після

 

 

 

оподаткування

 

2305

 

 

Чистий фінансовий результат:

прибуток

 

2350

415,0

6,7

збиток

 

2355

(              )

(                   )

 

Примітки до річної фінансової звітності ІІ. ОСНОВНІ ЗАСОБИ

тис. грн.

Групи основних засобів

Залишок        на

початок року

Надійшло

за рік

Вибуло за рік

Нараховано амортизації за рік

Залишок        на

кінець року

первісна вартість

знос

первісна вартість

первісна вартість

первісна вартість

знос

Земельні ділянки

 

 

 

 

 

 

 

 

Інвестиційна нерухомість

 

 

 

 

 

 

 

 

Капітальні витрати             на поліпшення земель

 

 

 

 

 

 

 

 

Будинки, споруди             та передавальні пристрої

2223

1234

 

 

 

38

2223

1272

Машини та

обладнання

366

237

26

5

5

25

387

257

Транспортні засоби

222

181

 

5

2

19

217

198

Інструменти, прилади, інвентар (меблі)

 

 

 

 

 

 

 

 

Тварини

 

 

 

 

 

 

 

 

Багаторічні насадження

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші основні засоби

70

30

18

3

3

9

85

36

Бібліотечні фонди

 

 

 

 

 

 

 

 

Малоцінні необоротні матеріальні активи

84

84

2

7

7

3

79

80

Тимчасові (нетитульні) споруди

 

 

 

 

 

 

 

 

Природні ресурси

 

 

 

 

 

 

 

 

Інвентарна тара

 

 

 

 

 

 

 

 

Предмети прокату

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші необоротні матеріальні активи

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

2965

1766

46

20

17

94

2991

1843

* стовбці, які не містять інформацію, не відображені

 Розв’язок: 

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ 

І. Показники оцінки майнового стану підприємства.

1.   Сума господарських коштів, які є в розпорядженні підприємств

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

2.   Питома вага активної частини основних засобів =

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

3.   Коефіцієнт зносу основних засобів  =

 __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

4.   Коефіцієнт оновлення основних засобів =

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

5.   Коефіцієнт вибуття основних засобів =

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________  ІІ. Показники ліквідності та платоспроможності:

1.   Величина власного капіталу  =  

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

2.   Маневреність грошових коштів  =

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

3.   Коефіцієнт загальної ліквідності  =

 __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

4.   Коефіцієнт швидкої ліквідності =

 __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

5.   Коефіцієнт абсолютної ліквідності (платоспроможності) =  __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________  

ІІІ. Показники фінансової стійкості та стабільності підприємства:

1.   Коефіцієнт автономії (незалежності)  =

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

2.   Коефіцієнт співвідношення позикових та власних коштів  =

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

3.   Коефіцієнт концентрації власного капіталу  =

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ ІІV.  Показники рентабельності підприємства:

1. Рентабельність продажу =

 __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________  2. Рентабельність усього капіталу підприємства =

 __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

 

Аналітична записка_______________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

 

Мета заняття: Набути практичних навичок по визначенню ймовірності банкрутства підприємства

Після виконання завдань студент повинен знати:

Ø основні   джерелами  інформації  для  проведення  аналізу, що до  ймовірності   банкрутства  підприємства – (розділ ІІІ);

Ø які фінансові фактори необхідно проаналізувати, щоб визначити що призвело до неплатоспроможності, та визначення можливості санації підприємства (розділ

ІІІ п.2); вміти:

Ø визначати ймовірність банкрутства підприємства;

Ø користуватись фінансовою звітністю для розрахунку показників, що характеризують ймовірність банкрутства підприємства.

 

Навчально-методичне забезпечення:

1.     Інструкційна картка.

2.     Документи фінансової звітності по конкретному підприємству. 3. Обчислювальна техніка.

 

Підготовка до роботи: повторення теоретичного матеріалу з питань:

1.     Що таке банкрутство

2.     Назвіть стадії фінансової кризи підприємства

3.     Які ви знаєте показники ліквідності і платоспроможності підприємства

4.     Які ви знаєте показники фінансової стійкості підприємства

 

Завдання 1.Ознайомитись з Методичними рекомендаціями щодо виявлення ознак не платоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства.  Ці  Методичні  рекомендації  розроблено з метою визначення  однозначних  підходів  під  час аналізу фінансово-господарського стану  підприємств  на  предмет виявлення  ознак неплатоспроможності

підприємства та дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства  чи доведенн я до банкрутства; своєчасного виявлення формування незадовільної структури балансу для вжиття заходів щодо запобігання банкрутству підприємств, а також виявлення резервів підвищення ефективності виробництва та відновлення платоспроможності підприємств шляхом їх санації.

 Методичні рекомендації:

Аналізуючи ймовірності банкрутства, виокремлюють такі групи показників:

Ø фінансових результатів;

Ø ефективності використання активів і пасивів підприємства;

Ø платоспроможності та фінансової стійкості;

Ø інвестиційної активності;

Ø організаційно-структурних змін в управлінні підприємством.

Для аналізу й оцінки можливого банкрутства використовують економікоматематичні методи і моделі, експертні оцінки, які з певною точністю зазначають перспективну динаміку  параметральних  показників фінансового стану та очікувану платоспроможність.

У 1968 р. відомий вчений-економіст Е. Альтман  запропонував  дво- і  п’яти факторну  моделі, найпоширеніші у практиці діагностики ймовірності банкрутства підприємства. За  двофакторною моделлю ймовірність банкрутства (індекс Z) розраховується відповідно до значень коефіцієнтів покриття (Кп) і коефіцієнтів автономії (Ка) на підставі рівняння:

 

Z= -0,3877 – 1,0736Кп + 0,0579Ка

 

Ø Коефіцієнт автономії ( Ка) = власний капітал / валюта балансу

Ø Коефіцієнт покриття (Кп) = оборотні активи /поточні зобовязання

Ø Для підприємств, у яких значення Z =0, імовірність  банкрутства  становить 50%. 

Ø Від'ємні       значення    Z (Z   < 

0)  свідчать  про  зменшення  ймовірності  банкрутства, а додатні  > 0 — про підвищення ,  зі зростанням значень  Z.  Проте  за  цією  моделлю  допускається похибка  значень  =  + 0,65.  Щоб  досягнути точнішої оцінки ймовірності  банкрутства,   використовують   п'ятифакторну  модель, за якою індекс Z розраховують так:

 

 

Залежно від значень індексу Z визначають ступінь можливого банкрутства (табл.10.1).

Таблиця 10.1. Оцінка ймовірності банкрутства за значеннями індексу Z

Значення індексу Z

Ймовірність банкрутства

1,8 і менше

Дуже висока

Від 1,81 до 2,7

Висока

Від 2,71 до 2,9

Існує ймовірність

Від 3,0 і вище

Дуже низька

 

  

Завдання 2. Оцініть ймовірність банкрутства на основі моделей Альтмана (табл.10.2)

 Таблиця 10.2

Розрахунок ймовірності банкрутства підприємства на основі моделей Альтманатис. грн

Показники

2015 рік

2016 рік

2017 рік

1.      

Власний капітал (Вк)

4424

4125

4856

2.      

Валюта балансу (Вб)

6523

5654

6859

3.      

Оборотні активи (Оа)

3348

3215

3954

4.      

Поточні зобов’язання (Пз)

919

513

845

5.      

Власні оборотні кошти( Вок)

2228

1846

2367

6.      

Нерозподілений прибуток (Нп)

256

368

263

7.      

Чистий прибуток (Чп)

717

1489

1825

8.      

Ринкова вартість власного капіталу (Вкр)

5421

4523

5648

9.      

Залучений капітал (Зк)

210

105

320

10.   

Виручка від реалізації продукції (Вр)

3750

4962

5384

11.   

Розрахункові величини

 

 

12.   

Ка (Вк/Вб)

  

  

  

13.   

Кп (Оа/Пз)

  

  

  

14.   

Z=-0,3877 – 1,0736Кп + 0,0579Ка

 

 

 

15.   

Ймовірність банкрутства за двофакторною моделлю

  

 

 

16.   

К1 (Вок/Вк)

  

  

  

17.   

К2 (Нп/Вб)

  

  

  

18.   

К3 (Чп/Вб)

  

  

  

19.   

К4 (Вкр/Зк)

  

  

  

20.   

К5 (Вр/Вб)

  

  

  

21.   

Z=1,2˟К1+1,4˟К2+0,33˟К3+0,6˟К4+0,999˟К5

 

 

 

22.   

Ймовірність      банкрутства      за       пятифакторною

моделлю (табл.10.1)

  

  

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
16 січня 2020
Переглядів
3473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку