Календарно-тематичне планування 9 клас (змішані групи)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з трудового навчання 9 клас (для дівчат і хлопців)
Перегляд файлу

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з трудового навчання 9 клас

(змішані групи)

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу

 

Розділ І. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Знаннєвий компонент

 

Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів.

Розуміє біоніку як науку про створення механізмів, пристроїв, технічних об'єктів чи технологій, ідея яких запозичена із живої природи. 

Називає основні стилі одягу. Знає і називає види одягу.

 

Діяльнісний компонент

Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Застосовує елементи біоніки у процесі створення форми виробу.

Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів.Розраховує орієнтовний бюджет проекту.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.

Виготовляє виріб. Створює композицію для оздоблення виробу. Оздоблює виріб.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Читає та виконує кресленик деталей виробу та технічний рисунок.

Виконує проєкт зі створення власного стилю в одязі.

Уміє добирати одяг відповідно до особливостей своєї фігури, поєднувати види одягу тощо. 

Добирає краватки та зав’язує їх різними способи.

 

Ціннісний компонент

 

Усвідомлює доцільність застосування методів проектування для вирішення завдань.

Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу  у залежності від вибору конструкційних матеріалів.

Обґрунтовує власні судження щодо галузей застосування конструкційних матеріалів.

Оцінює результати власної діяльності.

Усвідомлює важливість вторинної переробки сировини.

Усвідомлює значення стандартів у процесі створення графічної документації.

Усвідомлює власний стиль в одязі

 

9 клас Матриця

 

Розділ 1. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування              

Разом

Об’єкт проектної діяльності

Проект 1. Вироби в етнічному стилі

Проект 2. Корисні речі для інтер’єру помешкання

Проект 3. Вироби для власних потреб

Проект 4. Нове життя старим речам

Проект 5. «Мій власний стиль»

 

Основна технологія

Технологія виготовлення виробів з бісеру

Технологія виготовлення вишитих виробів

Технологія ручної обробки деревини

Технологія виготовлення штучних квітів

Технологія проектування власного стилю

 

Додаткова технологія

Технологія виготовлення виробів технікою макраме

 

 

 

 

 

Кількість годин

8

7

10

8

2

35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  9   клас (1 год на тиждень)

Складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

№ з/п

Дата проведення

Тема уроку та її зміст/розділи, теми

К-сть год

Приміт ка

Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №1: Вироби в етнічному стилі

Основна технологія: Технологія виготовлення виробів з бісеру

Додаткова технологія: Технологія виготовленя виробів технікою макраме

8

 

1

 

Первинний інструктаж БЖД.  Планування роботи з виконання проєкту.

1

 

2

 

Банк ідей. Аналіз моделей-аналогів. Створення клаузури виробу.

1

 

3

 

Добір матеріалів та інструментів. Підготовка шаблонів для виготовлення виробу

1

 

4

 

Виготовлення деталей виробу в етнічному стилі.

1

 

5

 

З’єднання деталей виробу

 

 

6

 

Остаточна обробка виробу. Оздоблення виробу.

1

 

7

 

Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів

 

 

8

 

Презентація результатів роботи з виконання проєкту. Оцінювання робіт.

1

 

 

Об’єкт проєктної діяльності №2:Корисні речі для інтер’єру помешкання

Основна технологія: Технологія виготовлення вишитих виробів.

7

 

9

 

Визначення завдань проєкту. Робота з інформаційними  джерелами

1

 

10

 

 Аналіз моделей-аналогів для компонування виробу.

  Виконання ескізу виробу з його описом.

1

 

11

 

Побудова кресленика виробу та виготовлення шаблонів виробу. 

1

 

12

 

Вибір технологій обробки та оздоблення виробу.

Виготовлення деталей виробу.

1

 

13

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу.Виготовлення виробу.

1

 

14

 

 Контроль якості виробу. Розрахунок орієнтовної вар­тості витрачених матеріалів

1

 

15

 

Презентація виготовлених виробів. Оцінювання робіт. Захист проєкту.

1

 

 

 Об’єкт проектної діяльності №3: Вироби для власних потреб

Основна технологія: технологія ручної обробки деревини

10

 

16

 

Етапи проєктування. Планування роботи з виконання проєкту.

1

 

17

 

Проектування форми виробу методом фокальних об’єктів. Створення ескізного рисунка виробу.

1

 

18

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу. Добір матеріалів, інструментів.

1

 

19

 

Вибір технологій обробки та оздоблення виробу.

Виготовлення деталей виробу.

1

 

20

 

Виготовлення виробу.

1

 

21

 

Виготовлення виробу.

 

 

22

 

Оздоблення  виробу. Складання та з’єднання деталей виробу.

1

 

23

 

Остаточна обробка виробу

 

 

24

 

Контроль якості виробу. Визначення собівартості виробу.

1

 

25

 

Презентація виготовлених виробів. Оцінювання робіт. Захист проекту.

1

 

 

Об’єкт проектної діяльності №4: Нове життя старим речам

Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів

8

 

26

 

Планування роботи з виконання проєкту.

1

 

27

 

Проектування форми підставки  методом фокальних об’єктів. Створення ескізного рисунка виробу.

1

 

28

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу. Добір матеріалів, інструментів.

1

 

29

 

Розмічання деталей. Інструменти для розмічання.                                    Підготовка шаблонів для виготовлення виробу.

1

 

30

 

Виготовлення підставки для спецій, прикрас.

1

 

31

 

Виготовлення ви­робу.

1

 

32

 

Контроль якості виробу.

Визначення собівартості виробу.

1

 

33

 

Презентація виготовлених виробів. Оцінювання робіт. Захист проекту.

1

 

 

Технологія побутової діяльності та самообслуговування

 

 

Об’єкт проєктної діяльності №5: «Мій власний стиль»

Основна технологія: технології добору одягу та взуття і догляду за ними.

2

 

34

 

Основні стилі одягу. Дрес-код.

Добір одягу відповідно до особливостей фігури

 

1

 

35

 

Краватки та способи їх зав’язування. Зав’язування краваток різними способами.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 9 клас, Планування
Додано
26 березня
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку