Фізична культура
№
|
Тема уроку |
Компетентності
|
Дата |
Примітки |
|
ОВ. «Фізичне виховання в Запорізькій Січі. Олімпійські чемпіони України. Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму». Загальнорозвивальні вправи на місці. Рухливі ігри |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
ОВ. Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження (швидкість та тривалість). Основні прийоми самоконтролю. Роль фізичних вправ, спрямованих на формування правильної постави, характеристика послідовності їх виконання та запобіганні плоскостопості, захворювань очей. Загальнорозвивальні вправи на місці. Рухливі ігри, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. Правила рухливих ігор та безпека на уроках фізичної культури і під час самостійних занять фізичними вправами. Загальнорозвивальні вправи на місці. Рухливі ігри, естафети. |
Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати |
|
|
|
Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Повторення елементів акробатики. Рухлива гра , естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Вдосконалення елементів акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
Організаційні вправи. ТМЗ. Загальнорозвивальні вправи в русі. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Закріплення елементів акробатики. Рухлива гра, естафети.
|
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення: положення тіла у просторі: упори та сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). ЗФП.: Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення: положення тіла у просторі: упори та сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення: положення тіла у просторі: упори та сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення положеннь тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі лежачи). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення положеннь тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі лежачи). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення положеннь тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі лежачи). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ЗРВ в русі. Повторення положень тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя
Співпраця з іншими для досягнення спільної мети
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення положень тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення положень тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення: виси (підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата) в різний спосіб. ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення: виси (підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата) в різний спосіб. ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети.
|
Готовність брати відповідальність за власні рішення.
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення: виси (підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата) в різний спосіб. ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторити: елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалити: елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети.
|
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріпити: елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторити: елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріпити: елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалити: елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ: Правила безпеки під час занять на стадіоні. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення правил бігу на довги дистанції. Біг в чергуванні з ходьбою до 500 м. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
|
|
|
|
ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення правил бігу на довги дистанції. Біг в чергуванні з ходьбою до 700 м. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення правил бігу на довги дистанції. Біг в чергуванні з ходьбою до 1000 м. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети.
|
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення правил бігу з перешкодами. Біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м). ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення правил бігу з перешкодами. Біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м). ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення правил бігу з перешкодами. Біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м). ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення танцювальних кроків «Галоп». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ.ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків «Галоп». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріпленнятанцювальних кроків «Галоп». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
Співпраця з іншими для досягнення спільної мети
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП: вправи на координаційній дробинв. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення танцювальних кроків: кроки з притупуванням. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків: кроки з притупуванням. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення танцювальних кроків: кроки з притупуванням. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення танцювальних кроків: «вірвечка», «вихилясник», «припадання». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків: «вірвечка», «вихилясник», «припадання». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення танцювальних кроків: «вірвечка», «вихилясник», «припадання». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення вправи - лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення вправи - лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення вправи - лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення вправи - лазіння по гімнастичній стінці різними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети.
|
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення вправи - лазіння по гімнастичній стінці різними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення вправи - лазіння по гімнастичній стінці різними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення вправи - перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення вправи - перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
ОВ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП: вправи на координацію рухів. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення лижної ходи — одночасний безкроковий, поперемінний, двокроковий хід. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «напівплугом». ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення лижної ходи — одночасний безкроковий, поперемінний, двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «напівплугом». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя
Співпраця з іншими для досягнення спільної мети
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення лижної ходи — одночасний безкроковий, поперемінний, двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «напівплугом». ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення стрибкових вправ: вистрибування із положення присіду. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети.
|
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.
Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення стрибкових вправ: вистрибування із положення присіду. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення стрибкових вправ: вистрибування із положення присіду. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. Правила безпеки на заняттях із застосуванням м'ячів. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення передачі набивного м’яча із різних вихідних положень. ЗФП. Ведення м'яча на місці двома руками. Рухлива гра, естафети. |
Співпраця з іншими для досягнення спільної мети
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя.
Організація власного навчального середовища |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдоскалення передачі набивного м’яча із різних вихідних положень. ЗФП. Ведення м'яча на місці двома руками. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення передачі набивного м’яча із різних вихідних положень. ЗФП. Ведення м'яча на місці двома руками. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. Різновиди ходьби та бігу. Вивчення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному або двох колінах. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
ОВ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному або двох колінах. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному або двох колінах. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя
Співпраця з іншими для досягнення спільної мети
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети.
|
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети.
|
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці. Співпраця з іншими для досягнення спільної мети
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи з великим м'ячем:елементи малюкболу (утримання м'яча, кидки м’ча у вертикальну та горизонтальну ціль, кидки м’яча через сітку. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи з великим м'ячем:елементи малюкболу (утримання м'яча, кидки м’ча у вертикальну та горизонтальну ціль, кидки м’яча через сітку. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи з великим м'ячем:елементи малюкболу (утримання м'яча, кидки м’ча у вертикальну та горизонтальну ціль, кидки м’яча через сітку. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ: правила безпеки під час занять стрибками. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
|
|
|
|
ОВ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети.
|
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи стрибкиі у довжину з місця. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи стрибкиі у довжину з місця. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи стрибкиі у довжину з місця. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
Співпраця з іншими для досягнення спільної мети
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи - стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи - стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи - стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Ігри |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення вправ на відчуття правильної постави та вправ для запобігання плоскостопості. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ЗРВ в русі. Вдосконалення вправ на відчуття правильної постави та вправ для запобігання плоскостопості. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення вправ на відчуття правильної постави та вправ для запобігання плоскостопості. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). ЗФП: вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)) |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Вправи для правильної постави. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухливі ігри |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
Співпраця з іншими для досягнення спільної мети
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра, естафети.
|
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Ігри |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
|
ОВ. ЗРВ в русі. Рухлива гра, естафети. Вправи з м’ячем |
|
|