Фізична культура Тема Футбол 6 клас

Про матеріал
Сприяти вихованню в учнів потреи у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобоми гри у футбол.
Перегляд файлу

Урок: Фізична культура

Тема: Футбол

Тип уроку: навчально-тренувальний

Клас: 6

Мета: сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобоми гри у футбол.

Завдання:

1. Повторити різновиди ведення, передач та зупинки м’яча.

2. Продовжити вдосконалення техніки удару по м'ячу внутрішньою стороною ступні в ускладнених умовах та із різних вихідних положень.

3. Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації та точності рухів учнів.

Інвентар: футбольні м’ячі , 4-5 напівнакачаних м’ячів, ворота, фішки, гімнастичні лави, дидактичний матеріал, таблиці для реєстрації оцінок, олівці.

Місце проведення: спортивний зал

І. Підготовча частина (11-12 хв)

1. Організований перехід до місця занять в одну колону.

Вчитель: - Лунав дзвінок?

Діти: - Лунав дзвінок!

Вчитель: - Тож кроком руш всі на урок! футбол вивчатимемо всі разом ми на уроці фізкультури?... - Удосконалим наші м'язи, Технічні дії відпрацюєм?... - Фізкульт-привіт, фізкульт-ура?...

 - Отож, до праці, дітвора. Черговий, рапорт здать пора!.

2. Шикування, рапорт чергового.

Привітання. Вчитель: – «Здрастуйте, юні футболісти!» Повідомлення завдань уроку. У шеренгу. Звернути увагу учнів на важливість під час двосторонньої гри у футбол у будь яких ігрових ситуаціях уміти влучно передати м’яч

3. Перевірка домашнього завдання. Опитування учнів.

Вчитель: – Чому футбол називають королем спорту?

 – Назвати Батьківщину футболу. – Назвати кращі команди світу.

 – Назвати видатних українських футболістів Відмічати правильні відповіді у визначений вчителем спосіб

4. Учитель: – До уроку всі готові?..  А сьогодні всі здорові?...

Замір ЧСС через кожні 5 хв.

 Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.

5. Організуючі вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом тощо 30 сек Звернути увагу на чітке й одночасне виконання організуючих вправ

6. Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

Ходьба: - звичайна; - на носках; - на п'ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні; - випадами з поворотом тулуба в однойменну сторону; - в присіді. 10 м 10 м 10 м 10 м 10 м 10 м 10 м В обхід залу. Темп середній. Руки вгору. Руки за голову Руки на пояс. Спину тримати рівно

7. Комплекс стрибків у присіді лівим, правим боком, спиною вперед. Дистанція – 2 кроки

8. Спортивна ходьба з переходом в біг. 10 м Поступово прискорювати темп руху

9. Біг та його різновиди: звичайний, приставними кроками, спиною вперед, «протиходом», «змійкою», із зміною напрямку. Дистанція – 2-3 кроки.

10. Прискорення із зміною напряму за зоровим орієнтиром. 2х15 м Менш підготовлені учні бігають довільним темпом

11. Вправи на відновлення дихання. Темп виконання повільний

12. Повільна ходьба. Перешикування за орієнтирами, першим номерам взяти м'ячі. У дві колони через середину залу. Дистанція 2-3 м.

13. Комплекс ЗРВ з м'ячами в парах. а) в. п. – спиною один до одного, м'яч вгору. 1 – випад лівою, прогнутись; 2 – в.п. 3-4 – те саме з правої ноги. б) в. п. – те ж, м'яч внизу. Бокова передача м'яча. в) в. п. – те саме. Бокова передача м’яча «вісімкою». г) в. п. – те саме. Передачі м’яча знизу вгору та зверху вниз. д) в. п. – стоячи спиною один до одного, м'яч затиснутий на рівні поперека. Присідання з м'ячем.

є) ходьба на місці 3-4 хв. 4-6 р 6-8 р 6-8 р 6-8 р 6-8 р 36 стрибків . Стежити за чіткістю виконання Ступні з місця не зрушувати

ІІ. Основна частина (24 хв)

1. Передачі м'яча внутрішньою стороною ступні крізь умовні ворота: · із зупинкою м'яча підошвою; · в один дотик; виконати передачу, зробити стрибки туди-назад через гімнастичну лаву і знову виконати передачу; · передачі одночасно двома м'ячами Відстань до 5 м. При ударі стопа розвертається назовні, п'ята під час зупинки повинна бути нижча за носок. Стежити за правильною постановкою ступні.

2. Гра «М'яч – ведучому». Виконується в чотирьох колонах: дівчата на одній половині, хлопці на іншій. За 4-5 м від колони – ведучий. Зробивши передачу ведучому, побігти в кінець своєї колони 4 хв Змагальний метод

3. Вимірювання ЧСС . Зробити висновки.

4. Різновиди ведення м'яча: · довільне ведення з зупинкою м’яча, наступивши на нього за сигналом в ходьбі, під час бігу. Після зупинки виконати передачу партнеру; · фігурне ведення «вісімкою».

5. Удари по нерухомому м'ячу внутрішньою частиною ступні на точність: а) по воротах (з орієнтуванням на оцінювання, 5 спроб – залікові) (хлопці); б) гра «Збий кеглі» (дівчата) На двоє воріт. На воротах – дзвіночки. 4-3-2-1 влучання.

6. Презентація «Зірки футболу». Розповідь вчителя. Наші предки, так як і ви дуже полюбляли гру у футбол, вони у свій вільний час грали в цю спортивну гру. б)Футбольна естафета . « Від міста до міста»: • ведення футбольного м’яча з наступним обведенням «своєї» фішки. Короткі виступи учнів.

ІІІ. Заключна частина (3-4 хв)

1. Шикування в дві шеренги, обличчям один до одного. 30 сек

2. Вправа на утримання рівноваги (балансу)

 Стоячи один напроти одного на одній нозі, взятись за руки. За сигналом намагатись вивести з рівноваги партнера

3. Шикування в одну шеренгу на швидкість 20 сек

4. Підбиття підсумків уроку 30 сек Відзначити кращих

5. Вимірювання ЧСС 30 сек. Визначити ступінь відновлення

6. Домашнє завдання: жонглювання м'ячем та вправи, вивчені на уроках

 7. Прощання і організований вихід із залу

 

docx
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку