Інтегрований урок з фізичної культури і ЯДС в 2 класі НУШ (Намисто Аріель)
Тема: Інструктаж з БЖД. Вправи для розвитку фізичних якостей. Рухливі ігри та естафети із застосуванням стрибкових вправ. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Завдання уроку:
освітні:
Пояснення основних правил безпеки під час рухливих ігор, та роботі з м`ячем;
Вивчення основних технічних елементів рухливих ігор, та вправ з м`ячем.
виховні:
- Виховання активності, уважності і колективізму;
оздоровчі:
- Зміцнення здоров'я;
- Розвиток спритності, координації, швидкості, гнучкості
Очікувані результати:
- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учительки з використанням різних предметів та без них 2ФІО 1-1. 1-1;
- грає в рухливі ігри, бере участь в естафетах/2 ФІО 2-1.3-1;
- застосовує рухливі ігри для розвитку фізичних якостей та під час навчання, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності 2 ФІО 2-1.3-2;
- дотримується безпечної поведінки під час ігор та розваг 2ФІО 2-3.2-1;
- співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор та естафет 2 ФІО 2-3.1-2;
-програючи, тисне руку супротивникові та дякує за гру 2ФІО 2-3.3-5.
Місце проведення: спортивний зал
Обладнання : скакалки, м’ячі, кульки, обручі, кільця для стрибків
Час проведення: 40 хвилин
Хід уроку
Зміст уроку
І.Підготовча частина. 1.Шикування учнів в шеренгу по одному. 2.Привітання, повідомлення завдань уроку.
Його не вичерпать нікому, І не засипати піском, На ньому не зробити стежку, Щоби пройти пішком. Воно безкрає, синє, І хвилі б’ють об край, Переливаючись на сонці, Як справжній дивограй. ( Море)
3.Повороти на місці. 4.Повільний біг у рівномірному темпі. 5.Поперемінний біг із стрибками. 6. Комплекс загальнорозвиваючих вправ ранкової гімнастики. ІІ.Основна частина. 1.Вчитель:Сьогодні у нас з вами незвичайний і радісний день. Для того, щоб дізнатися, хто сьогодні буде на нашому святі, вам потрібно відгадати загадку! Загадка Він з морських глибин з’явився до нас Він – гордий цар морів та океанів! Він любить тих хто по морських хвилях прагне вдалину до мрії, в інші країни, скажіть як його зовуть? Але щоб побачити морського царя, нам треба з вами потрапити на морське дно у його царство, то ж .. ви готові до морської подорожі?(так) Встаємо. Приготувалися. Та поплили морськими хвилями. Відеоролик«Підводний світ для дітей» (з’являється Нептун) Нептун: Гордий я морів повелитель, риб та дельфінів цар! Мій палац на дні морському, весь засипаний морськими скарбами. А гостям я завжди радий, тим паче, що сьогодні велике свято. Вітаю вас, дітки! Бажаю вам теплого моря, чистої водиці та попутного вітру!. Тільки ви не бачили моєї донечки, Аріель, від учора десь поділася?!(виходить засмучена Аріель)А ось ти де. Донечко моя, у нас гості. Ти плачеш? Чому? Що трапилося? Тебе хтось образив, так ти тільки скажи, я все королівство морське переверну догори дригом, знайду того, хто тебе образив й звелю покарати його. Аріель: Не треба, таточку нікого шукати. Ніхто мене не образив. Нептун: Тоді чому ти така засмучена. Подивися скільки в нашім царстві гостей, може вони тебе розвеселять. Аріель: Ах, таточку. Мені навіть соромно зізнатися. Чи вибачиш ти мене? Нептун: та кажи вже швидше, що сталося? Аріель: Ах, таточку. Не стримала я свого слова. Пам’ятаєш те дороге намисто, яке ти мені подарував на день народження. Так ось. Ниточка тонесенька розірвалася і всі намистинки розсипалися по морському дну. Як їх тепер усі до купи зібрати,що робити? Нептун: Не плач, моя рідненька. Чим зможу допоможу, та й гостей у нас сьогодні багато. Дітки, ви ж нам допоможете знайти намисто Аріель? (так) Ну то почнемо! Увага! Увага! Оголошую на все морське царство мій наказ! Аж до сходу сонця, аж поки вітер над хвилями не вщухне усі гості та жителі дна морського шукатимуть намисто моєї любої дочки Аріель! Вчитель: Допоможемо разом зібрати намистинки для Аріель. 1 завдання. Гра« Риба в морі» Вчитель – голова риби, учні – хребет і хвіст. Які вправи показує вчитель, учні в русі пливуть і повторюють. 2 завдання. Гра «Трикутник, квадрат, коло» 3 завдання «Рухливі естафети» 4 завдання «Вправи з рівноваги» 5 завдання Рухлива гра із застосуванням стрибкових вправ « Злови рибку» ( стрибки зі скакалкою)
ІІІ.Заключна частина. 1.Вправи на розслаблення і рівновагу ( вправи точкового масажу) 2.Підсумок уроку. 3. Організоване повернення учнів в клас.
|
Дозування
5-7 хв.
2-3 хв.
4-6 хв.
20-25 хв.
До 2 хв.
До 5 хв.
|
Основні методичні вказівки
Перевірити спортивну форму, самопочуття учнів, підбадьорити їх. Нагадати правила поведінки та правила зі збереження життєдіяльності під час виконання фізичних вправ.
Слідкувати за правильною поставою.
Темп повільний
Слідкувати за правильністю виконання фізичних вправ.
Активувати увагу учнів.
Завдання прикріплені на хвилях (намистинки)
Правила техніки безпеки при рухливих іграх
|
Робота з ООП
Вправи на ортопедичному килимку(асистент вчителя) Вправи з м’ячем (асистент вчителя) |