Тема уроку. Фізичні властивості оксидів та їх використання
Очікувані результати |
- дає визначення поняття оксиди; - називає класи неорганічних сполук; оксиди за сучасною науковою українською номенклатурою; - характеризує поняття фізичні властивості оксидів; - наводить приклади використання оксидів. |
Інструктивна картка до уроку
1. |
Запиши у робочому зошиті з хімії тему уроку.
Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся про:
|
|
2. |
А Опрацюй зміст параграфу 29 на с. с.153-156 підручника з хімії (автор Григорович О.В.). |
|
Б Опрацюй презентацію (слайди 8-12) |
|
|
3. |
На основі опрацьованого теоретичного матеріалу (параграфа підручника, презентації) склади у зошиті конспект у вигляді опорної схеми, наведеної нижче.
|
Опорна схема до уроку
4. |
Для закріплення (осмислення) матеріалу виконай: А завдання в підручнику № 2,3 на с.156 (контрольні запитання) |
|
Б завдання з інтернет-сервісу за покликанням. |
||
Відповіді на завдання з підручника надішли в вигляді фото вчителю. |
||
5. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли їх в чат Microsoft Office вчителю. |
Опорна схема до уроку