Фізичний QUEST для учнів 10 класу «Цікава вода».
Тема: «Фізичний квест Цікава вода »
Мета:
-навчальна: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді, підвищити мотивацію до вивчення фізики
- методична: сприяти розвитку інтелектуальних здібностей учнів; закріплення знань з пройдених тем та застосування цих знань у нестандартних ситуаціях;
- розвиваюча: розвивати увагу, кмітливість та уяву; росширювати загальний кругозір, комунікабельність, креативне мислення;
- виховна: виховувати почуття поваги до іншої людини, її вибіру й думки; виховувати дух змагання.
Методичне забезпечення: роздатковий матеріал, картки
Література:
1. В.Д. Заводянний, ВВ. Заводянний. Збірник приказок, прислів’їв, порівнянь, загадок з фізики.
Інформаційні ресурси:
http://blog.vector.education/posts/kak-pridumat-svoi-kvest-opit-komandi-kvestim
https://www.google.com.ua/search?
https://newtonew.com/school/live-quest-lesson
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ
.
А вода це справжнє диво!
Як прожити без води?
З нею ми завжди щасливі,
З нею в нас нема біди.
Є вода — ростуть рослини:
Ліс, сади, рясні поля.
Це чудово для людини
І радіє вся Земля.
Плавають в водичці діти,
Риби у воді живуть.
Розцвітають в лузі квіти.
І рясні дощі ідуть.
Кругообіг повсякчасно
На Землі вода веде.
Тож з водою всім прекрасно
І біди нема ніде!
Надія Красоткіна
Вода - основа життя не тільки для людини, але й для всієї нашої планети. Вона є основним компонентом живих організмів. А чи все ми знаємо про воду, про її властивості і її користь.
Підготовчий етап
Правила проведення квесту.
Фізичний квест «Цікава вода» Команда _________________________ |
|
|||||
Назва |
Розташування станції |
Основне завдання |
Доп. Завдання |
Відповідь |
Бали |
|
Станція «Айсберг» |
1 стіл |
2. А в якому випадку в природі вода сама піднімається вгору? |
Скласти вірш про воду. |
|
|
|
Станція «Життя» |
2 стіл |
3. Для чого моряки іноді заморожували морську воду, а потім знімали верхній шар льоду? 4.«Аква віта» це - |
Скласти кросворд про воду. |
|
|
|
Станція «Пар» |
|
5.Які властивості набуває вода з 18 по 27 січня? 6.«Вода» - мати. А «батько» - ? |
Написати шпаргалку про воду. |
|
|
|
Станція «Іній» |
4 стіл |
7.Горя не знає, а гірко плаче. Що це? 8.У природі тала вода має підвищений вміст водню, набагато м'якше звичайної води і наближається за властивостями до води живого організму. А де ще в природі в теплу пору року можна знайти аналогічну воду? І до чого тут рекомендації щоб отримати дар відуна, потрібно ходити босоніж 70 днів. |
Пантоміма Випаровування –Замерзання –Танення –Конденсація – |
|
|
|
Станція «Туман» |
5 стіл |
9. Цю воду придумали в середньовічній Італії. Вода з Кельна. Які її якості. 10.Святий Петро володів унікальною здатністю, за яку в середні віки інквізиція спалила на вогнищі не одну тисячу відьом. Що це за здатність? |
Прислів я. У воді не тоне й у вогні не горить. Що це таке? |
|
|
|
Станція «Рідина» |
6 стіл |
11.В Індії у водах річки Ганг щодня вмивається кілька мільйонів чоловік, але це не призводить до епідемій. Вода річки Ганг не псується і при 40-градусній спеці. Чому? 12.Під час Великої Вітчизняної війни одеські хірурги використовували в якості кровозамінника воду. Яку? |
Створити квітку із назвами річок України. |
|
|
|
Підраховують суму набраних балів та визначають переможця.
Першою до фінішу прибула команда ...............................
Привітаймо її оплесками.
Сьогодні ви дізнались багато нового і цікавого про воду. Кожен із нас повинен дбайливо ставитися до цього дарунка природи, раціонально використовувати водні ресурси. Наш фізичний квест наближається до кінця. Дякую всім за участь у інтелектуальному змаганні. Бажаю вам успішних квестів у майбутньому.