Фізкультхвилинки, ігри на свіжому повітрі

Про матеріал
Добірка фізкультхвилинок та ігор на свіжому повітрі для початкових класів.Фізкультхвилинка має стати обов’язковим елементом кожного уроку в початковій школі (крім тих уроків, на яких сам процес навчання передбачає достатню рухливість, наприклад, уроків музики, трудового навчання, ритміки, фізичного виховання). Можна використовувати як на уроці так і на групі продовженого дня.
Перегляд файлу

 

 

  Фізкультхвилинки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІГРОВІ ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ

1. Гра «Піаніно»

Поставити всі пальці на парту і під рахунок  вчителя «раз і два» імітується гра на піаніно, пальці перебираються по порядку, починаючи від великого до мізинця.

2. Гра «Комарики»

Школярі виходять із-за парт, спочатку звуками імітують дзижчання комара, потім рухами – його політ навколо голови, рук, ніг, ловлять його оплесками. Наприклад: «Комарик над головою». Діти плещуть в долоні над головою. «Комарик біля вуха» тощо.

3. Гра «Зайчик»

Учні присідають біля своїх парт. На слова вчителя: «Сірий зайчик сів і жде, спритно вушками пряде», вихованці приклавши кисті до вух, то розгинають, то згинають їх. Потім класовод пропонує «зайчикам» ніжки погріти:

Зимно зайчику стояти,

Треба трошки  пострибати

Скік-скік, скік-скік, скік-скік.

Треба трошки пострибати,

Пострибавши відпочити.

«Зайчики» займають місце за партою.

4. Гра «Косар»

Встати з-за парт, випростатися, ноги нарізно, руки перед собою. Повертаючись ліворуч і праворуч, робити широкі рухи руками («раз» і «два»), ніби косячи траву. Дихання вільне. (Виконувати у середньому темпі 5-6 разів).

5. Гра « Будь уважним»

 ( для відпочинку м‘язів  шиї та очей)

Школярів заспокоїти, посадити рівно, запропонувати руки покласти на парту, заплющити очі і під повільний рахунок зробити кілька обертів головою: на « раз» - підборіддя торкається грудей; на « два» - голова нахиляється праворуч; на « три» - потилиця повисла над спиною; на « чотири» - голова нахиляється  ліворуч. ( Вправу виконуємо 3 – 4 рази).

Розплющити очі, подивитися  на парту і   сусіда. За командою вчителя погляд перевести на стіну, потім у вікно, знайти за вікном предмет, розташований якомога далі. Учні дають відповідь на запитання:  «Який предмет ви побачили?»

ВІРШОВАНІ ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ

 

1. Що ж, мабуть, прийшла пора

Всім нам відпочити.

Хочу на фізкультхвилинку

Усіх запросити.

Раз, два – всі присіли,

Потім вгору підлетіли.

Три, чотири – нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять, шість – всі веселі –

Летимо на каруселі!

Сім, вісім — в поїзд сіли
Ніжками затупотіли.
Дев'ять, десять — відпочили
І за парти дружно сіли.

2. Раз, два! – всі пірнають

Три, чотири! – виринають.

П’ять, шість! – на воді

Кріпнуть крильця молоді.

Сім, вісім! – повторили

І за парти тихо сіли.

 

3. Раз, два, всі присіли,

потім вгору підлетіли.

Три, чотири – нахилились,

Із струмочка гарно вмились

П’ять, шість – усі веселі,

Летимо на каруселі.

Сім, вісім – в поїзд сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев’ять, десять – відпочили –

І за парти дружно сіли.

 

4. Хто ж там, хто вже так стомився?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз,

Вгору трошки подивись.

Руки склали, як вітряк

І покрутимося так.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Будем дружно ми сідати

І до праці приступати.

 

5. Слухати ми перестали

I тепер вci дружно встали.

Будем ми відпочивати,

Нумо вправу починати:

Руки – вгору, руки – вниз

I легесенько прогнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз – присіли, другий – встали.

 

6. А тепер у нас розминка,
А тепер фізкультхвилинка.
Встали рівно біля парт,
Починаємо наш старт.
Ось зігнули так ручата
Й полетіли, мов качата.
Ніжками затупотіли,
Потім разом всі присіли.
До сонечка потяглися
І у боки так взялися.
Вправо разом нахилились,
Вліво, щоб не помилились.
Руки вниз ми опустили
Й трохи ними потрусили.
Шию трішки розім'яли
І за парти посідали.
 

7. Стали струнко, мов солдати,

Не хотілося щоб спати.

Руки вгору підняли,

Опустили й потрясли.

Наші ніженьки замліли,

Тож на раз, два, три – присіли.

Потім всі швиденько встали

І разом закрокували.

Навкруг себе покрутились

І за парти всі вмостились.

 

8. Руки в сторону та вгору —
На носочки підніміться.
Підніміть голівку вгору
Й на долоньки подивіться.
Руки в сторони розводим,
Опускаєм плавно вниз,
Присідати ми почнемо,
Добре ноги розімнемо.
Раз присіли — руки прямо.
Встали. Знову все так само.
Вправу дружно почали.
Нахил вліво — раз, два, три!

Нахил вправо — раз, два, три!
Вліво, вправо повернулись.
Ось розминці вже й кінець.
Хто ж старався — молодець!

 

9. Із-за парт ми піднялись,
Всі добряче потяглись,
Гарно спинки всі прогнули
І про втому геть забули.
Пальці всі в замок закрили
Й стисли їх мерщій щосили.
А тепер присіли — раз!
Фізкультпауза у нас.
Піднялись і пострибали,
Мов сніжинки покружляли.
Сіли рівно — і до праці.
Хай не стомлюються пальці.

10. Щоб ніколи не хворіти,
Треба вправи вам робити.
Із-за парт швиденько встали,
Спинки гарно розрівняли,
На носочки піднялись
І до сонця потяглись.
Руки разом опустили
І швидесенько присіли.
Потім встали, руки в боки,
Всі красиво робим кроки
Назад – вперед прогнулись добре.
І будем мати ми міцне здоров’я!

11. Щось стомилися сидіти,

треба встати й відпочити.

Добре вгору потягнулись

І навшпиньки піднялись.

Опустились легко вниз

І подув в обличчя бриз.

Руки в боки ми взяли –

Вліво-вправо повели.

А тепер їх опустили

І за парти тихо сіли.

12. Встали, дітки, тільки – раз.

Фізкультпауза у нас.

В першій вправі для дітей

Руки ставим до плечей.

Руки вгору почергово,

Вправу зробимо чудово!

Чітко руки піднімаєм,

Пальці вгорі розтискаєм.

Руки вже за головою,

Дивимось перед собою.

Виправляємо хребет,

Лікті зводимо вперед.

Мов метелики літаєм,

Крильця зводим, розправляєм.

Сіли ми за парти, діти,

Будем далі тему вчити.

 

13. Всі піднесли руки – раз!

На носках стоїть весь клас,

Два присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Раз! – і вгору,

Два! – і вниз,

На сусіда подивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Раз – присіли, два – піднялись.

Хай мужніє ваше тіло.

Хто старався присідати,

Може вже відпочивати.

 

14. Ми лісочком йшли, (ходьба на місці)


Грибочок знайшли,

Нагнулись, підняли, (нахиляння тулуба вперед)

У кошик поклали

І далі пішли  (ходьба на місці)

Ми лісочком йшли,

Малинку знайшли.

Дотягнулись, зірвали, (потягування)

У кошик поклали

І далі пішли  (ходьба на місці)

Ми лісочком йшли,

Горішок знайшли,

Потягнулись, дістали, (потягування)

У кошик поклали

І далі пішли(ходьба на місці)

 

15. Раз, два – дерева  (встати)

Три, чотири - вийшли звірі, (ходьба на місці)

Пять, шість - пада лист  (нагнутися)

Сім, вісім - птахи в лісі  (помахи руками, як крилами)

Дев'ять, десять - це сунички (підняти руки і голови догори)

Підняли червоні личка.

 

16.Раз, два – дерева  (встати)

Три, чотири - вийшли звірі, (ходьба на місці)

Пять, шість - пада лист  (нагнутися)

Сім, вісім - птахи в лісі  (помахи руками, як крилами)

Дев'ять, десять - це сунички (підняти руки і голови догори)

Підняли червоні личка.

 

 

17.Руки в сторони та вгору —

На носочки піднялись.

Підніми голівку вгору —

Й на долоньки подивись.

Присідати ми почнемо,

Добре ноги розімнемо.

Раз — присіли, руки прямо.

Встали — знову все так само.

Повертаємося вправно,

Все виконуємо гарно.

Вліво-вправо повернулись

І сусіду усміхнулись.

 

18. Щось не хочеться сидіти. 
Треба трохи відпочити. 
Руки вгору, руки вниз, 
На сусіда подивись. 
Руки вгору, руки в боки. 
Вище руки підійміть, 
А тепер їх відпустіть. 
Плесніть, діти, кілька раз, 
За роботу! Все гаразд.

19. Йшли ведмедики малі (кроки на місці)

Нахилились до землі (нахил, руки вниз)

Потім встали, руки в боки

І зробили три підскоки.

Потім розминали плечі  (руки до плечей, колові рухи)

Рівні спинки у малечі!

Руки вгору, опустили

І за парти дружно сіли.

 

20.Наші ручки: раз, два, три! (плескання в долоні)

Наші ніжки: раз, два, три! (притупування ногами)

На носок, на каблучок, (виконання руху " ковирялочки" обома

ногами по черзі)

Руку вліво, руку вправо: (підняти ліву руку вгору-вліво долонею

назовні; аналогічний рух правою рукою)

Ми танцюєм козачок (руки зігнуті до плечей, тулуб напівна-

хилений вперед, притупуємо ногами)

Раз - присядем, два - присядем, (присідання)

Гарний настрій - добре всім (піднятись на носки)

Покружляли, повертілись (покружляти на місці)

Й тихо всі за парти сіли.

 

21. Я малюю зайчика для вас раз! (Колові рухи руками над

головою.)

Це у нього голова два! (Руки кладуть на голову.)

Це у нього вуха догори три! (Підняти руки вгору.)

Це стирчить у нього хвостик сірий чотири! (Повертати тулуб

праворуч-ліворуч!)

Це очиці весело горять п'ять! (Приставити руки до очей,

імітуючи «бінокль».)

 

22. Повіяв теплий вітерець, (руки в сторони, змахи до грудей)

Прийшла весна, зимі кінець  (сплеск руками)

До сонця руки підійму (руки вгору, змахи)

І помашу отак йому.

Весні вклонюсь, весні вклонюсь (нахили тулуба)

І до травички доторкнусь  (присідання)

А потім встану, посміхнусь

І до роботи повернусь.

 

23. Сірий котик міцно спав, (імітація дії)

Навіть пісню не співав.

Та, нарешті, пробудився (вправи для шиї)

І довкола обдивився.

Став смачненько потягатись (потягування)

І чистенько умиватись  (масаж дрібних м'язів обличчя)

Порозчісував він вуса

Довгі-довгі, русі-русі.

Зуби й кігті нагострив (вправи для кистей рук)

Й до комірчини побрів  (ходьба на місці)

Буде мишку полювати

І добро оберігати.

Ми, як котик, відпочили,

Щоб зміцніли наші сили.

 

24. Йшов по лісу їжачок, (ходьба на місці)

В нього шубка з голочок.

Ніс багато грушечок,(нахиляння тулуба в сторони)

Аж болів йому бочок.

Раз, два, три, чотири, п'ять! (стрибки)

Зупинився спочивать.

Піклувався їжачок (вправи для кистей рук)

Про маленьких діточок,

Чарівних, непосидючих,

Дуже милих і колючих.

Десять, дев'ять, вісім, сім! (стрибки)

Грушечки  ці ніс він їм.

 

25. Дід у полечко ходив  (ходьба на місці)

Раз ходив, два ходив, три ходив.

В полі ріпку посадив  (нахиляння тулуба вперед-назад)

Раз садив, два садив, три садив.

А тоді сидів, чекав, (присідання)

Вже й мороз його лякав, (стрибки)

Вже і дощик накрапав,

Вже і сонечко пекло – (помахати руками перед обличчям)

Вгору ріпку потягло  (потягувати)


 

Ігри на свіжому повітрі


 


1.Покупець і горщик
По колу навпочіпки сидять діти-“горщики”.
Один з дітей – “продавець” – кричить:
Продаю горщики, продаю горщики!
З’являється “покупець”, біжить по колу, зупиняється в однієї дитини-“горщика”.
“Продавець” нахвалює горщик:
Дивися, який горщик гарний, блискучий, в ньому і сметану можна тримати, і молоконалити, і гроші ховати! Купуй!
“Покупець” і “горщик” оббігають коло, “покупець” намагається зайняти місце “горщика”. У цьому випадку “горщик” стає “покупцем”. Гра повторюється.

                                   

2.День і ніч
Мета гри: розвиток силової витривалості, швидкості реакції.
На ігровому майданчику на деякій відстані один від одного проводяться дві лінії. У одній лінії шикуються хлопчики, в іншої дівчинки. Між ними знаходиться ведучий. Команда хлопчиків - «ніч», команда дівчаток - «день». По команді «Ніч!» хлопчики ловлять дівчат, по команді «День!» дівчата ловлять хлопчиків.
Правила гри: «осаленные» переходять в команду суперника.
Категорія: Азербайджанські народні ігри 
Розвиває: швидкість реакції, силову витривалість

3.Кіт і мишки
Різновид гри «Ловишка», але в ролі «ловишки» виступає «кіт».
У краю ігрового майданчика проводиться лінія, за якою кресляться кола або кладуться обручі - будиночки-нірки мишей». На відстані 5-8 м від лінії на пеньку або на стільчику сідає «кіт», а миші влаштовуються у своїх «нірках».
Показуючи початок гри, роль кота виконує вихователь, а потім вибирається «кіт» з граючих дітей. Коли всі зайняли свої місця, вихователь звертається до дітей-«мишок»: «Кіт спить!..» Можна використовувати римування:
Кішка мишок сторожить,
Прикинулась, ніби спить...
Після цих слів вихователя «мишки» залишають свої «норки» і починають бігати по ігровому полю, близько підходять до «коту». Через деякий час вихователь каже: «Кіт прокидається!..»
Можна використовувати римування:
Тихіше, миші, не галасуйте,
Ви кота не розбудіть!..
Після цих слів «кіт» встає на карачки, потягується, каже: «Мяу!..»
Це служить сигналом, що він починає ловити мишей. Спійманих «мишей» кіт відводить до свого місця, а гра починається спочатку, але вже без їх участі.
Після того, як «кіт» зловив 3-5 мишей, вихователь призначає нового «кота», а спіймані «миші» повертаються в гру.
Категорія: Ігри на свіжому повітрі та у приміщенні 
Розвиває: координацію рухів, спритність, опорно-руховий апарат, здібності бігу, почуття спортивного суперництва .

4.Естафета з м'ячами
Мета гри: навчання швидко і точно передавати м'яч іншому гравцеві, розвиток спритності і координації руху.
На ігровому майданчику проводиться риса. Грають діти поділяються на 2-3 команди з однаковою кількістю гравців. Команди стають біля межі колони на відстані витягнутих рук один за одним. Відстань між колонами 1-1,5 м. Ноги грають розставлені на ширину плечей. Стоїть першим у колоні дитина тримає в руках м'яч.
За сигналом вихователя (бавовна в долоні, свисток і т. д.) або його команді: «Вгору!..» або «Підняти руки!..» всі діти піднімають руки вгору, а стоїть першим дитина передає м'яч через голову другому, другий - третьому і т. д., поки м'яч не отримає остання дитина в колоні. Коли м'яч отримує останній гравець, то він біжить і віддає м'яч вихователю.
Перемагає команда, гравець якої першим віддав м'яч вихователю.
Варіанти гри:
• спочатку м'яч передається вгорі спереду назад, а потім у зворотному напрямку: ззаду наперед, а тому вихователю віддає м'яч гравець, який стоїть першим;
• м'яч передається назад внизу між широко розставленими ногами;
• комбінація двох рухів: м'яч передається назад вгорі над головами, а вперед - внизу, між широко розставленими ногами.
Підбиваючи підсумки гри, вихователь відзначає чіткість командної гри.
Категорія: Ігри з м'ячем 
Розвиває: координацію рухів, спритність

5. Пастух
Мета гри: розвиток уваги, спритності, швидкості реакції.
На ігровому майданчику чертится лінія - струмочок, по одну сторону від якого збираються вибрані пастух і вівці, на іншу сидить вовк. Вівці стоять позаду пастуха, обхопивши один одного за пояс.
Вовк звертається до пастуха зі словами: «Я вовк гірський, віднесу!» Пастух відповідає: «А я пастух сміливий, не віддам». Після цих слів пастуха вовк перестрибує через струмочок і намагається дотягнутися до овець. Пастух, розставивши руки в сторони, захищає овець від вовка, не даючи йому можливості доторкнутися до них. У випадку удачі вовк веде видобуток з собою. Гра починається спочатку, але змінюються ролі.
Правила гри:
• вовк переходить лінію тільки після слів пастуха «не віддам»;
• вівця, до якої доторкнувся вовк, повинна без опору йти за вовком.
Категорія: Вірменські народні ігри 
Розвиває: швидкість реакції, увагу, спритність 
 

6.Фігури
Мета гри: розвиток уваги, вміння реагувати на сигнал.
Із загального числа учасників гри вибирається ведучий. Інші гравці розбігаються по майданчику. Ведучий ходить і говорить:
«Море хвилюється - раз,
Море хвилюється - два,
Море хвилюється - три,
Всі фігури на місці замри!»
Після цих слів всі гравці зупиняються і завмирають в тій позі, в якій їх застала команда ведучого. Ведучий обходить гравців і намагається знайти того, хто поворухнеться. Цей гравець займає місце ведучого, а іншим постатям дається команда: «Відімри!», і гра продовжується.
Варіант гри: пошевелившиеся гравці вибувають з гри, а гра продовжується з колишнім ведучим до тих пір, поки не залишиться 3-4 гравців.
Категорія: Ігри на свіжому повітрі та у приміщенні 
Розвиває: увага, уміння діяти по сигналу 

7. Третій зайвий
За метою і характером є однією з різновидів гри «П'ятнашки».
Із загального числа гравців вибирають двох: один з них - ведучий. Інші гравці стають попарно один за одним обличчям до утворився колі (коло можна накреслити на ігровому майданчику діаметром 5-6 м).
Перший грає відходить від ведучого на 3-4 кроки починає тікати. Ведучий повинен наздогнати його і «заплямувати», Щоб не бути «заплямованим», який тікає гравець може стати попереду будь-якої пари і сказати: «Третій зайвий!» («Багато трьох, вистачить двох!»).
Після цих слів стоїть останнім у парі починає тікати від ведучого. Якщо ведучому вдалося наздогнати і «засалити» тікає гравця, то вони міняються ролями.
Правила гри: бігати можна тільки по колу, але не можна перебігати через нього.
Категорія: Ігри на свіжому повітрі та у приміщенні 
Розвиває: координацію рухів, спритність, опорно-руховий апарат, здібності бігу, почуття спортивного суперництва  

 

8.Цур на дереві

Вибирають таке місце, де є кілька дерев.
Один встає в середину між деревами, а інші стають біля дерев і починають перебігати від дерева до дерева. Що стоїть посередині повинен їх ловити, поки що біжить НЕ підбіг ще до дерева і не сказав: «Цур на дереві!»
Спійманий стає водирем, а водирь займає його місце у дерева.

 

9.Джвіночок тут

У центр кола виходять троє грають: двом з них зав’язують очі, а третьому дають дзвіночок. Граючий з дзвіночком час від часу дзвонить у нього, двоє інших, кидаючись на дзвінок, намагаються захопити його. Той, хто з дзвоником, майстерно маневруючи по колу, може створювати такі положення, коли грають з пов’язками на очах старанно вистежують і ловлять
один одного.
Якщо один із переслідувачів зловить що грає з дзвіночком, вони міняються ролями.

10.Світлофор
 На майданчику треба накреслити дві лінії на відстані 5 - 6 метрів один від одного. Гравці стоять за однією лінією. Ведучий стоїть між лініями приблизно по середині спиною до граючих. Він називає який-небудь колір. Якщо у граючих присутній цей колір в одязі, вони проходять повз ведучого. Якщо у гравця немає такого кольору , то ведучий може заквачити гравця, що перебігав гравця. Хто отримав квача, стає ведучим.

 

                         11.Зачарований замок

Гравці діляться на дві команди. Перша - повинна розчаклувати  «замок» , а друга - перешкодити їй в цьому. «Замком» може служити стіна або дерево. Біля «замку» перебувають « головні ворота» - хлопці з другої команди із зав'язаними очима. Гравці, які повинні розчаклувати «замок» починають рухатися  майданчиком по команді ведучого до головних воріт. Їх завдання - непомітно дійти до воріт, пройти крізь них і доторкнутися до « замку». При цьому гра вважається закінченою. Але завдання другої команди заквачити тих , хто рухається до «замку» . Ті , хто отримав квача , вибувають з гри. Після закінчення гри команди міняються ролями.

12. Сантики - фантики лім-по-по

Гравці стоять в колі. Ведучий на кілька секунд відходить від кола на невелику відстань. За цей час гравці вибирають , хто буде " показувати рух " . Цей гравець повинен буде показувати різні рухи ( хлопки в долоні , прогладжування по голові , тощо). Всі інші гравці повторюють рухи за ним. Завдання ведучого - визначити , який гравець показую рухи. Рухи починаються з звичайного плескання у долоні. При цьому протягом усієї гри діти хором вимовляють слова: " Сантики - фантики лім- по- по ...". У непомітний для ведучого момент гравець змінює рух , всі діти повинні швидко теж поміняти рух , щоб не дати можливість ведучому здогадатися, хто ними керує. Гра продовжується, поки не визначиться гравець, що показує рухи.

 

13.Капкан

Шість гравців встають парами, взявшись за обидві руки і піднявши їх. Це капкани, вони розташовуються на невеликій відстані один від одного. Всі інші беруться за руки, утворюючи ланцюжок. Вони повинні рухатися через капкани. По команді ведучого  капкани "захлопуються ", тобто, діти, що утворюють капкани, опускають руки. Ті гравці, які потрапиил в капкани, утворюють пари і самі стають " капканами ". Переможцем виявляється той , хто не потрапить ні в один з капканів.

 

14.Хустинка-літачок

Вибирається ведучий, він рахує : 1 , 2 , 3 ! - Всі що у грі розбігаються в різні сторони. У одного з них в руці хустинка, зав'язана вузликом. Ведучий намагається наздогнати гравця, у якого в руках  хустка і заквачити його. Гравці на бігу можуть перекидати хустку один одному. Якщо хустка впаде на землю , то гра припиняється. Вона продовжується знову, як тільки хусточку піднімуть із землі.

15.Рибалка і рибки

На майданчику креслиться велике коло . Один із граючих - "Рибалка ", знаходиться в центрі кола , він присідає навпочіпки. Решта гравців - рибки , обступивши коло , хором говорять : "Рибалко , рибалко, злови нас на гачок" .
         На останньому слові Рибалка схоплюється , вибігає з кола і починає ганятися за рибками , які розбігаються по всьому майданчику . Спійманий стає Рибалкою і йде в центр кола.

16.Моргалки

Всі гравці стоять парами по колу , один гравець за спиною у іншого . Руки у всіх опущені. На лінії кола стоїть ведучий. У нього за спиною немає партнера. Він повинен подивитися в очі одного з гравців,що стоять у колі, і підморгнути йому. Той, кому підморгнули, біжить зі свого місця і встає за спиною ведучого. Але у нього це може не вийти, тому, що гравець, що стоїть за ним, може утримати його. Якщо він встигне зробити це, всі залишаються на своїх місцях. Якщо ж гравець встигає утекти , то той, хто залишився без пари, сам стає ведучим .

17.Гніздечко

Діти присідають навпочіпки в колі, взявшись за руки - це " гніздечко " . Всередині сидить " пташка" . Зовні літає ще одна " пташка" - ведучий і дає команду "Пташка вилітає ! " "Гніздо" розсипається , і всі літають , як птахи . Ведучий командує : " У гніздо ! " Все знову присідають . Хто не встиг , той стає ведучим.

18.Водяний

Ведучий – «Водяний» стоїть у колі з закритими очима. Гравці йдуть по колу зі словами

«Водяний , водяний ,
    Що сидиш такий сумний.

Виглянь із води,
    Дише на хвилинку. Раз, два, три!»
    Коло зупиняється. «Водяний» вказує рукою на одного гравця і підходить до нього не розкриваючи очей. Його завдання - визначити , хто перед ним. «Водяний» може чіпати гравця, що стоїть перед ним, але очі відкривати не можна. Якщо ведучий вгадав, вони міняються ролями, і тепер той, чиє ім'я було названо, стає ведучим.

 

19.Злови хвіст дракона

 

Гравці стають в лінію , тримаючись за плечі один одного. Перший учасник – «голова» , «останній – хвіст» дракона. «Голова» повинна доторкнутися до останнього гравця. А він, в свою чергу, повинен не дати доторкнутись до нього .

 

20.Здрастуйте

 

Всі стають в коло обличчям, плечем до плеча. Ведучий йде по зовнішній стороні кола і зачіпає одного з гравців. Ведучий і граючий, якого зачепили, біжать в різні сторони по зовнішній стороні кола. Зустрівшись, вони потискують один одному руки і говорять: "Здрастуйте ! " Можна назвати ще своє ім'я (це обговорюється в умовах гри). Потім вони біжать далі, намагаючись зайняти вільне місце в колі. Той, хто залишився без місця, стає ведучим

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
21 серпня 2020
Переглядів
1405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку