Фізкультурне заняття для дітей середньої групи «ВЕСЕЛА МАНДРІВКА»

Про матеріал
Мета: закріпити різновиди ходьби: на носках, високо піднімаючи коліна, приставним кроком; дотримуватися вказаного темпу під час бігу; вправляти дітей у триманні рівноваги; удосконалювати вміння підлізати під дугу; продовжувати вчити м’яко приземлятися під час стрибків на двох ногах, просуваючись уперед; вчити правильному диханню та масажу; розвивати відчуття рівноваги, спритність, вміння орієнтуватися у просторі, увагу; виховувати витривалість, сміливість, упевненість у своїх силах, формувати бажання чітко виконувати вправи, заохочувати дошкільнят до занять фізичною культурою.
Перегляд файлу

 

                

 

 

 

 

«ВЕСЕЛА МАНДРІВКА»

                             (заняття з дітьми середньої групи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                           Підготувала:

                                                                                                     Інструктор з фізкультури

                                                                                                                 Тетяна Коваленко

 

 

 

 

                                            м.Бровари 2022р.

Мета: закріпити різновиди ходьби: на носках, високо піднімаючи коліна,

приставним кроком; дотримуватися вказаного темпу під час бігу; вправляти дітей у триманні рівноваги; удосконалювати вміння підлізати під дугу; продовжувати вчити  м’яко приземлятися під час стрибків на двох ногах, просуваючись уперед; вчити правильному диханню та масажу; розвивати відчуття рівноваги, спритність, вміння орієнтуватися у просторі, увагу; виховувати витривалість, сміливість, упевненість у своїх силах, формувати бажання чітко виконувати вправи, заохочувати дошкільнят до занять фізичною культурою.

Обладнання: дуги, доріжка з предметами, доріжка з слідами, поролонові круги, по два листочки на кожну дитину.

                                 

                                                        ХІД ЗАНЯТТЯ

Добрий день , діти! Сьогодні наше заняття буде незвичайним. Я пропоную вам здійснити цікаву подорож, сповнену пригодами й подоланням перешкод. Хочете помандрувати?

Однак спочатку я маю перевірити, чи дійсно ви готові вирушати в дорогу.

Вправа на дихання «Силачі»

В.п.-ноги на ширині плечей, руки до плечей.

1-руки в сторони (вдих)

2-руки до плечей (видих)

Повторити 3 рази.

Молодці! Готові! Тоді часу не гаймо, в мандрівку вирушаймо.

I.Вступна частина.

Ходьба чітким кроком

А тепер ідем тихенько

(ходьба на носочках, руки на поясі)

А тут тече річечка, потрібно переступити з камінчика на камінчик

(ходьба широким кроком, руки розведені в сторони)

 

А тут вузенький місток, прямо не пройдемо

(ходьба боком приставним кроком)

Ой, я чую у далині реве ведмідь, тікаймо

(біг у середньому темпі «змійкою»)

Ура! Втекли, давайте відновимо наше дихання.

(вправа на дихання при ходьбі).

1-руки вгору (вдих)

2-руки вниз (видих)

Повторити 2-3 рази.

Ось ми вже вийшли на осінню галявину. Нас попереду чекають перешкоди, давайте трішки розімнемося.

(діти беруть по два листочки, перешиковуються в дві колонки)

Виконується комплекс вправ з листочками.

Вправа 1. Піднімання рук з листочками.

В.п.-о.с., руки з листочками опущені вниз, 1-підняти руки в сторони, 2-руки вперед, 3-руки в сторони, 4-в.п.

Вправа 2. Повороти в сторони.

В.п.- ноги на ш.п., листочки у зігнутих руках покласти на плечі, лікті розвести.

1- поворот вліво, 2-в.п., 3-поворот вправо, 4-в.п.

Вправа 3. Нахили вперед.

В.п.-ноги на ш.п., руки з листочками розведені в сторони.

1-нахилитись вперед, 2-в.п., 3-4-те саме.

Вправа 4. Присідання.

В.п.-о.с., руки з листочками опущені вниз.

1-присісти, руки перевести вперед, 2-в.п., 3-4-те саме.

Вправа 5. Стрибки.

В.п.-о.с., руки з листочками розведені в сторони. Стрибки на місці.

(після закінчення впав виконується звичайна ходьба та перешиковування в одну колонку).

Ось ми й готові долати перешкоди.

(поточний спосіб виконання основних рухів, рухи повторити 3-4р.).

Перед нами незвичайна печера, проліземо через неї

(підлізання під дуги на колінах, спираючись на кисті рук, після підлізання випрямитись, плеснути руками над головою)

А ось тут лежать колоди, ми їх будемо переступати

(ходьба з переступанням через предмети, руки в сторони)

Ось з’явились незвичайні сліди, ми пройдемо по них

(ходьба по слідах з гудзиками, руки на поясі)

Перед нами болото, ми його подолаємо перестрибуючи по купинках

(стрибки на двох ногах з одного кружечка на інший)

Ми подолали всі перешкоди та опинилися на сонячній галявині де нас зустрічає незвичайне Сонечко (діти по черзі переходять до тринажера Сонечка і виконують масаж ніг)

А давайте ми ще й пограємось.

(проводиться гра «Сонечко і дощик»)

Час повертатися додому, ви трішки стомилися, давайте зробимо масаж один одному.

(діти стають у коло таким чином, щоб бачити спину попереднього товариша й за показом інструктора з фізкультури робити масаж спини)

1-поглажування

2-розтирання

3-постукування

4-пощипування

5-поплескування

6-поглажування

А тепер з гарним настроєм повертаймося в дитячий садок. Ви стали сильними, сміливими, дружніми.

 

 

 

 

 

 

        

 

 

 

 

                

               

docx
Додано
2 листопада 2022
Переглядів
8482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку