інтегроване заняття "пернаті друзі"

Про матеріал
інтегроване заняття за лінією розвитку "Дитина у світі культури" театралізована та літературна діяльність. Учити правильно називати диких птахів, складати поширені речення про їх особливості поведінки та пересування. Розвивати фонематичний слух, навички монологічного мовлення, покращувати артикуляцію, розуміння правильно наголошувати слова. вихователь Філонова Олена Сергіївна склала та провела
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня група

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                        Підготувала:

                                                                                         Вихователь методист

                                                                                         вищої категорії

                                                                                         Філонова О. С.

 

 

 

 

 

 

 

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.pngПрограмовий зміст 

Фізичний розвиток: вправляти малюків в ігрових рухових вправах, удосконалювати моторні навички;

Соціально – моральний розвиток: викликати бажання доглядати за птахами, усвідомлюючи значущість своєї діяльності.

Емоційно – ціннісний розвиток: давати знання про самоціннісність кожного птаха. Викликати радість та задоволення від спостережень за птахами, слухання художніх та музичних творів.

Пізнавальний розвиток: збагачувати знання малят про птахів поширених у нашій місцевості, їх види ( перелітні, зимуючі), особливості вигляду. Учити називати місця гніздування птахів.

Мовленнєвий розвиток: учити правильно називати диких птахів, складати поширені речення про їх особливості поведінки та пересування. Розвивати фонематичний слух, навички монологічного мовлення, покращувати артикуляцію, розуміння правильно наголошувати слова.

Художньо – естетичний розвиток: збагачувати враження дітей від образотворчої діяльності, поєднуючи її з відповідною музикою і поетичним словом. Виховувати любов до літератури.

Креативний розвиток: розвивати спостережливість і творчі вміння вихованців. Сприяти розвитку дитячої фантазії й уяви, заохочувати здатність малюків творчо перевтілюватися в заданий образ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.png 

 

 

 

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.pngХід заняття:

Привітання до гостей:

Доброго ранку, сонечку ясному.

Доброго ранку, всьому прекрасному.

Доброго ранку, в небі пташкам.

Доброго ранку, всім нам і гостям.

- А й справді, ласкаве  сонечко відчинило двері весні – і все навколо ожило. З кожним днем помітніше, як  природа пробуджується від зимового сну. Природа оживає.

               Сонце навесні засяяло,

               Промінці порозсипало,

               А один промінчик – скік-

               В ліс стежиною утік!

- Давайте підемо шукати сонячний промінчик. А, можливо, не потрібно його шукати? Навіщо нам потрібне сонечко? (відповіді дітей)

- Тоді потрапити до лісу нам допоможуть ось ці клубочки. Скільки їх у мене?  Вони всі різного кольору. Як ви гадаєте, чому? Якого кольору клубочок нам допоможе потрапити до весняного лісу?  А до зимового? До осіннього? До літнього?

(кидаю зелений клубочок і пропоную дітям іти за ним)

- Ось ми і у весняному лісі. Вдихніть на повні груди свіжого, весняного повітря. Чим пахне весна? Гра «Говоримо про весну».

  • Чим пахне весна (квітами, дощиком, травичкою…..);
  • Небо на весні..(блакитне, високе, чисте…);
  • На небі сяє сонечко, яке (ніжне, лагідне, яскраве…);
  • Розквітають перші квіти (проліски, підсніжники…);

Чути спів пташок (фонограма)

  •     Які пташки прилетіли з вирію? (шпаки, лелеки, ластівки…)
  •     Як ми таких пташок називаємо? ( перелітні)
  •     Як називаємо пташок, які не відлітають, а зимують на Батьківщині? (зимуючі)

Гра «Перелітні – зимуючі »

Обладнання: загадки про птахів, силуети пташок, два дерева: весняне та зимове.

  • Діти, а чи потрібні птахи на землі? (відповіді дітей)
  • Які ви знаєте прислів’я та приказки про птахів?
  • Де багато пташок, там багато комашок;
  • Де багато птиць, там нема гусениць;
  • Гніздечко не руйнуй, птахів шануй;
  • Природа – наша мати, треба її шанувати;

Фізкультхвилинка :

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.pngРано вранці, пташка встала

Крилечками  помахала.

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.pngНаша пташечка мала,

Голівоньку підняла.

Ніжками затупотіла,

І у небеса злетіла.

А тепер в гніздечко сіла.

Вирушаємо далі шукати промінчика.

  • А ось напевно і будиночок сонечка, тут ми й знайдемо промінчик. (макет будинку із гніздом на даху). Але цей будиночок не схожий на будиночок сонечка. Що це за будиночок ми дізнаємося переглянувши казку « Будиночок не для всіх». (Діти виконують драматизацію казки) .

Казка « Будиночок  не для всіх »

В одному селі чоловік знайшов пораненого лелеку, вилікував його і випустив на волю.  На весні лелека повернувся до хати свого рятівника. З гілок та паличок просто на даху сільської хати влаштував своє гніздо. Це була подяка свій порятунок. Адже в народі кажуть: «Де лелека гніздо зводить, там і щастя вродить».

Лелека : я великий і красивий,

                Сам я білий чорні крила.

                Гострий дзьоб , тоненькі ноги,

                Повернувся із дороги.

                У червоних чобітках.

                Білому халаті,

                Я з весною прилетів

                Звив гніздо на хаті.

Ведуча: Вранці – рано на світанку.

               Запримітивши гніздо,

               Прилетіла дивна пташка.

               Відгадайте, діти, хто?

              (Фонограма співу птах : шпака)

Шпак:   Перший  я приніс весну,

               Розбудив усе від сну,

               І співаю під вікном,

               Люди звуть мене шпаком.

               В цім гніздечку буду жить,

               Діточок своїх ростить.

Лелека: Тут живу я вже давно,

                Це лелечине гніздо.

                А ти пташко час не гай.

                Іншу хатку, пошукай.

Шпак:    друзі, ви допоможіть.

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.png                 Мою хатку покажіть.

(діти показують будиночок для шпака)

Ведуча:       (Фонограма співу птах : ластівка)

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.png                  тільки сонечко пригріло,

                  Ластівка тут прилетіла,

                  Запримітила гніздечко,

                  Зойкнуло її сердечко.

Ластівка: пташка  я швидка, моторна,

                   Знизу біла, зверху чорна.

                   Для мене це гарний дім,

                   Буде любо жити в нім.

Лелека:    Тут живу я вже давно,

                   Це лелечине гніздо.

                  А ти пташко час не гай.

                  Іншу хатку, пошукай.

Ластівка: друзі, ви допоможіть.

                  Мою хатку покажіть.

(діти показують будиночок для шпака)

Ведуча:  (Фонограма співу птах : дятел)

                 В  лісі чути стук – та – стук,

                 Хто це б є  у стовбур тут.

(відповіді дітей)

Дятел:    вірно людям я служу,

                Їм дерева стережу.

                Дятел я, і про ліс дбаю.

               Та житла я ще не маю.

                Бачу гарну хатку я

                Тут буде жити моя сім я.

Лелека: Тут живу я вже давно,

                Це лелечине гніздо.

                А ти пташко час не гай.

                Іншу хатку, пошукай.

Дятел :   друзі, ви допоможіть.

                 Мою хатку покажіть.

Діти:       в дереві, у дуплі,

                Будеш жити ,дятле, ти.

Ведуча: (Фонограма співу птах : синичка)

               тихий день уже минає,

               Ось і вечір наступає.

               Лиш синичка все літає,

               Та хатиночку шукає.

Синичка: мене звуть - Синичка.

                  В мене білі щічки.

                  Фартушок жовтенький,

                   Голосок тоненький.

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.png                   Ось гніздечко я знайшла.

                   Буду жити тут лиш я.

Лелека:    Тут живу я вже давно,

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.png                   Це лелечине гніздо.

                  А ти пташко час не гай.

                   Іншу хатку, пошукай.

Синичка :   друзі, ви допоможіть.

                    Мою хатку покажіть.

Ведуча:    Кожна пташка знайшла свій будиночок, і стала жити в ньому весело і щасливо,  дякуючи всім, хто їм в цьому допоміг. Ось і казочці кінець. А хто слухав – молодець.

 

 

 

  • Якщо не тут живе сонечко, тоді де? Давайте його покличемо закличкою:

Сонце в небі виграє,

І тепло всім роздає,

Сонечко до нас іди ,

Веселіше засвіти.

 ( Виходить дівчинка – сонечко, розповідає вірш та роздає всім дітям промінчики.)

Я сонечко яскраве,

Привітне та ласкаве.

Прокидаюсь  на світанку,

Всіх вітаю з «Добрим ранком!»

Зігріваю я травичку,

І в гаю буджу синичку.

Заплітаю віти в коси,

Та збираю в кошик роси.

Заглядаю в кожну хату,

Прокидайтеся малята.

Гляньте у віконечко,

 Я – весняне сонечко.

 

(Танок «Промінчик сонечка»)

- Діти, а щоб сонечко завжди лишалося з нами, і нам було тепло і радісно, я пропоную зробити нам сонечко.

Продуктивна діяльність:  орігамі «Сонечко» (з кружечків).

 

- Тут нам треба попрощатись

 І  додому повертатись.

Сонце світить нам гарненько,

Стежку ми знайдем швиденько.

Гостям:    Ви друзі з нами сонечко теж шукали,

Діти:          До побачення ми вам теж сказали.

Описание: http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/4/78/912/78912070_large_948cb13e7059.png 

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2019
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку