Фізкультурно - оздоровча година в ГПД

Про матеріал
Основною метою фізкультурно - оздоровчої години є запровадження й пропагування здорового способу життя; розвивати спритність, витривалість, наполегливість, бажання займатись спортом; удосконалення і творення фізичної, соціальної, психічної та духовних складових здоров’я; виховувати культуру поведінки; прагнення берегти своє здоров’я, зважаючи на його цінність і значимість для людини.
Перегляд файлу

Фізкультурно – оздоровча година  в ГПД

Мета: запроваджувати й пропагувати здоровий спосіб життя; розвивати спритність, витривалість, наполегливість, бажання  займатись спортом;  удосконалення і творення фізичної, соціальної, психічної та духовних складових здоров’я; виховувати культуру поведінки; прагнення берегти своє здоров’я, зважаючи на його цінність і значимість для людини.

Час проведення: 1430 -  15 00

Місце проведення: стадіон

Завдання:

  1. Розучити гру “Скоріше в коло”, розвивати швидкість, спритність,уважність.
  2. Повторити гру-естафету “Хто швидше”, закріплювати навички передачі м’яча способом над головою, коригувати координацію рухів.
  3. Розвивати швидкість, спритність, увагу під час проведення ігор-естафет.

Хід заняття

І. Підготовчий етап. (5 хв.)

  1. Шикування.
  2. Повідомлення завдань, інструктаж безпечної поведінки.

На цьому занятті ми з вами вивчимо гру “ Скоріше в коло ”, повторимо гру “Хто швидше” і пограємо ігри-естафети, які ми вивчили раніше.

  • Перелічіть правила безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої години.
  • Уважно слухати вказівок вихователя, робити лише те, що каже;
  • Дотримуватись правил гри, щоб гра була чесною;
  • Не чіпати без вказівок спортивний інвентар;
  • Не лізти без вказівки вихователя на драбинки, бо можна впасти і вдаритися;
  • Не нищити фізкультурний інвентар: не гнути, не ламати, бо при цьому можна поранитися;
  • Вміти програвати і вигравати.
  1. Ходьба по колу

         а) на носках;

б) на п’ятках;

в) на зовнішній частині стопи;

           г) на внутрішній частині стопи.

  1. Перешикування.
  2. Загальнорозвивальні вправи.

Комплекс вправ № 2

а) В.п.  руки перед грудьми, ноги нарізно.

1-2 – відведення зігнутих рік;

3-4 – відведення прямих  рік;

(повторити 6-8 раз).

б) В.п. – права рука піднята вгору, ліва – внизу.

1-2 – відведення обох рук назад;

3-4 – зміна положення рук;

(повторити 6-8 раз).

в) В.п. – руки зігнуті до плечей.

1-4 колові оберти руками вперед, назад.

(повторити 6-8 раз)

г) В.п. – рука на поле, ноги нарізно.

1-2 - нахил тулуба вперед;

3-4 – нахил тулуба назад;

(повторити 6-8 раз).

д) В.п. – руки на пояс, ноги нарізно.

1-2 –нахил тулуба вліво;

3-4 – нахил тулуба вправо;

(повторити 6-8 раз).

ІІ. Основний етап. (20 хв.)

  1. Вивчення нової гри “ Скоріше в коло ”.

а) ознайомлення зі змістом і правилами гри:

- Сьогодні ми з вами розучимо нову гру “ Скоріше в коло».  У середині майданчика креслять коло діаметром 1-2метра (залежно від кількості граючих). Вибирають ведучого, який стає в коло. Решта гравців розташовуються за колом. Вони стають на рівній відстані один від одного і креслять навколо себе невеликі гуртки діаметром в 0,5 метра. Перед початком гри всі учасники входять у велике коло. Один з них підкидає м'яч вгору (і трохи в бік), а інші, крім ведучого, розбігаються по своїх гурткам.    Ведучий, як тільки м'яч торкнувся землі, намагається ударом руки закотити м'яч у центральне коло.

Однак стоять в колах заважають йому зробити це, також відганяючи м'яч руками. При цьому вони мають право вибігати зі своїх кіл і відбігати від них. Але разом з тим гравці пильно стежать за тим, щоб ведучий не зайняв їх місце в гуртку. В іншому випадку гравець, який залишився без кола, стає новим ведучим.   Якщо ведучому вдалося закотити м'яч у коло або прокатати його через коло, гра починається знову.

 Можна ускладнити гру і домовитися про те, що ведучий може займати не тільки вільний коло (коли з нього вибіг гравець), а й прокатувати через це коло м'яч. Якщо це йому вдасться зробити, то гравець, який займав раніше це коло, змінює ведучого.  Учасникам гри треба пояснити, що котити м'яч по землі слід, підтримуючи його руками. Не можна бити по м'ячу так, щоб він підстрибував, а також доторкатися до м'яча ногою. Порушив ці правила стає ведучим.

2) Повторення раніше вивченої гри-естафети “Хто швидше”.

а) повторення змісту гри “Хто швидше”.

  • Пригадайте зміст гри-естафети “ Хто швидше ”.

Перед кожною командою кладуться 2 обруча на 3 м один від одного. За сигналом ведучого капітани біжать до першого обручу , беруть його руками , через голову протягують його і залишають на місці. Це ж саме вони проробляють з другим обручем. Потім біжать назад. Торкаючись рукою наступного гравця , вони передають естафету , а самі йдуть в кінець колони.

Перемог присуджується команді , яка швидше і без помилок закінчить завдання .б) поділ групи на команди (вихователь назначає капітанів, вони жеребкуванням визначають, хто перший може вибирати членів команд).

в) гра-естафета “М’яч сусідові” (2 рази)

  1. Повторення раніше вивчених естафет.
    1.        Естафета « М’яч сусідові»

а) повторення змісту та правил гри-естафети “ ”.

(Гравці розділяються на 2 команди, які утворюють колони. Попереду кожної колони стоїть направляючий. За сигналом вихователя “На старт! Вага! Руш!” направляючі біжать до призначеного місця, повертаються назад і передають естафету дотиком руки наступному гравцю.

Перемагає та команда, гравці якої швидше закінчили естафету).

  1.        Естафета “Принеси м’яч”

а) повторення змісту та правил естафети  “Принеси м’яч”.

(На відстані 7 м від команд розміщені обручі з м’ячами. За сигналом вихователя: “На старт! Увага! Руш!” направляючі команда біжать до обручів, забирають м’ячі, повертаючись до своїх команда і передають м’ячі наступному учасникові. Той з м’ячем добігає до обруча, де залишає м’яч. Повертається назад і передає естафету наступному гравцеві.

Перемагає та команда, гравці якої швидше закінчують естафету).

Б) естафета Принеси м’яч) (3 рази)

ІІІ. Заключний етап. (5 хв.)

  1. Ходьба у повільному темпі.
  2. Дихальні вправи.

В.п. – сон вона стійка;

1 – глибокий вдих;

2 – повільний видих;

(повторити 5 раз)

  1. Підсумок заняття.

1

 

doc
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
625
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку