Фізкультурно-оздоровча прогулянка "Ой, весела в нас зима" (для дітей з ООП)

Про матеріал
Матеріал відповідає вимогам чинних програм, освітніх напрямків Базового компонента дошкільної освіти та розділений за роками навчання, що сприяє кращому розвитку різноманітних вмінь та навичок, підвищенню рухової активності та природного оздоровлення дітей з особливими освітніми потребами. Конспект рекомендований вихователям корекційних груп, вихователям та асистентам вихователів в інклюзивних групах.
Перегляд файлу

  Фізкультурно-оздоровча прогулянка « Ой, весела в нас зима »

                      (для дітей з ООП)

Мета: створити умови для підвищення рухової активності та природного оздоровлення; формувати навички різних видів ходьби, перестрибування, прокочування; поглибити знання дітей про сезонні ознаки зими; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, пасивний (І рік навчання ) та активний (ІІ рік  навчання) словник дітей, сенсорно-моторні навички; виховувати самостійність.

Матеріал: шишки, дерев’яний місточок, сліди; паперові сніжинки; дидактична гра «Картинку склади, що буває взимку – назви»; іграшковий зайчик, санчата; соломинки, мильний розчин; лопати для розчищення снігу; кольорова фарба.

Оздоровчі технології: дихальна гімнастика, самомасаж рук та обличчя, коригуюча вправа, гра-релаксація.

 

Вихователь. Йшов сніжок на торжок,

       Загубив свій кожушок.

       А мороз діймає –

       В кімнату заганяє.

Обігрування потішки «За віконцем морозець» (усна народна творчість)

(діти виконують рухи згідно з віршованим текстом)

    За віконцем морозець

    (Показують на вікно)

    Нам щипає щічки.

    (Пощипують щічки).

    А ми взуєм чобітки,

    Вдягнем рукавички.

    (Імітують одягання).

    Разом підемо гуляти

    По сніжку, по сніжку,

    Гарну стежечку протопчем

    У садку, у садку.

(Виходять на вулицю).

Вихователь.  Хтось по стежечках ходив

        І добряче наслідив.

        Ну ж бо, підемо із вами

        Ми за дивними слідами.

Коригуюча вправа «По доріжці»

    Хтось на снігу сліди залишив

               (Ходьба по слідах)

        І купу шишок натрусив.

       (Ходьба з перестрибуванням через шишки).

    Ще й виклав кладку у дворі,

          (Ходьба «по місточку»),

      Щоб було зручно крокувати дітворі.

     (Звичайна ходьба).

Вихователь. Погляньте, малята, яке всюди диво!

       Надворі так добре, надворі красиво!!!

Хвилинка милування зимовими пейзажами

(звернути увагу дітей на зміни, що відбулися в природі з приходом зими: всі дерева стоять в сніжному вбранні; пощипує морозець; вода в калюжках перетворилася на лід… )

Вихователь. Щоб ще інші зимові явища пригадати, потрібно в цікаву гру пограти.

Дидактична гра «Картинку склади, що буває взимку – назви (покажи)»

Мета: поглибити знання дітей про сезонні ознаки зими; розвивати увагу, пам’ять, пасивний (І р. н. ) та активний (ІІ р. н. ) словник дітей; виховувати самостійність.

Вихователь. Так, взимку часто іде сніг, кружляють в повітрі сніжинки. Я пропоную вам, малята, перетворитись на хвилинку на зірочок-сніжиночок.

Гра-релаксація «Зірочки-сніжиночки»

(діти стають у коло і беруться за руки, повторюють слова і рухи за вихователем згідно віршованого супроводу)

       Малі сніжиночки на хмароньці зростали,

       Морозним пензлем їх зима розмалювала.

       (Діти піднімають і опускають руки).

       Сніжиночки й великі, і маленькі,

       Сріблясті, білі, ніжні, холодненькі…

       (Змикають і розмикають коло).

        Сніжинки закружляли у таночку

       І стало все засніжене в садочку.

   (Ідуть по колу, тримаючись за руки, спочатку в один, а потім в інший бік).

Вихователь.  Закружляли тут сніжинки,

        Як метелики прудкі.

        Прилетіли до ялинки

        І давай співать пісні.

Звуконаслідувальна гра «Пісні сніжинок»

Мета: вправляти у вимові звуків с, ш –ІІ р. н., а, о, у, и, і, е – І р. н.

А-а-а, о-о-о, у-у-у, и-и-и, і-і-і, е-е-е.

Са-са-са, со-со-со, су-су-су, си-си-си, сі-сі-сі, се-се-се.

Ша-ша-ша, шо-шо-шо, шу-шу-шу, ши-ши-ши, ші-ші-ші, ше-ше-ше.

Вихователь.  Дітям на долоньки сніжиночки сіли,

      Либонь, відпочити вони захотіли.

      Летіть ж бо до подруг, сніжинки гарненькі,

      Бо швидко розтанете в долоньках тепленьких.

Дихальна гімнастика «Сніжинки-пушинки»

Мета: тренувати навички правильного носового дихання: глибокий вдих носом – сильний подовжений видих ротом.

(Діти тримають сніжинки на долонях перед собою. Роблять вдих носом, а видих – ротом, здуваючи сніжинки з долоньок).

Вихователь. Йшов сніжок на торжок, за плечима ніс мішок.

       А в тому мішку – кулі зі сніжку.

       Та мішок порвався трішки –

       Впали кулі нам під ніжки.

       Нумо разом, любі діти,

       Кулі снігові котити!

Гра-забава «Зліпимо сніговика»

Мета: вправляти у прокочуванні снігових куль по доріжках; розвивати спритність, координацію рухів; виховувати наполегливість.

Вихователь. Кулі ми котили не даремно –

       Вийшов сніговик кумедний!

       Та поки ми сніговика ліпили,

       То зайчика розбудили.

       Більше він не хоче спати,

       Хоче з дітьми забавлятись.

     Щоб зайчика на санчатах покатати,

       Слід сніг на доріжках розчищати.

Трудовий десант «Розчистимо снігові доріжки»

Вихователь. Розчистили гарно доріжки малята –

       Можна вуханчика на санчатах катати.

Ігрова вправа «Покатаємо зайчика на санчатах»

Вихователь. Зайчик накатався і кудись подався,

       А сніжок ще сильніш закружляв і раптом віхолою став.

Рухлива гра «Завірюха – віхола»

Мета: удосконалювати навички ходьби «змійкою», присідання, бігу врозтіч.

   Завірюха-віхола в наш садок заїхала,

   І кружляла, і шуміла – все навколо закрутила.

     (Ходьба «змійкою»)

   Ми за віхолу хапались, ми на віхолі катались,

   А як досхочу награлись, на сніжиночки розпались!

             (Біг врозтіч)

   Шух!  Шух! Шух! Не боїмося завірюх!

   Шух! Шух! Шух! Не боїмося завірюх!

         (Звуконаслідування)

   Сніг кружляв, кружляв, кружляв і на землю тихо впав…

        (Присідання)

Вихователь.  І блищать на морозі сніжинки, ці маленькі веселики.

      Роздивимось залюбки на що схожі всі вони.

Пошуково-дослідницька діяльність «Снігові квіти»

Мета: показати дітям, як утворюються сніжинки та яку форму вони мають; розвивати увагу, спостережливість.

Матеріал: соломинка, мильний розчин.

    

Хід досліду

Видути мильний міхур за допомогою соломинки. У тонкій плівці видно, як збираються сніжиночки і ростуть «на наших очах». Вони утворюються в хмаринках, коли на вулиці мороз. Сніжинки можуть бути схожі на квіти, на зірочки, на метеликів…

Вихователь.  Морозець за ніс щипає,

        Нам гуляти заважає.

        Щоб нам далі мандрувати,

        Слід ручки вправно зігрівати.

Самомасаж обличчя та рук

    Крила носа розітрем

    І за щічки ущипнем.

    Ручку ручкою погладим,

    Пальчик пальчиком потрем.

    Зігріємось всі швиденько

    І малювати на сніжку почнем.

Творча майстерня «Талановиті пальчики»

(Діти створюють малюнки кольоровою водою на снігу)

Вихователь. Йшов сніжок на торжок,

       Гарно розважав діток.

       Радо повертаються малята

       У групову кімнату.

 

 

docx
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку