Фонетична зарядка під час роботи з дітьми з порушеннями слуху.
Мета: корекція звуковимови здобувачів освіти, збагачення словникового запасу, розвиток звязного мовлення дітей з особливими освітніми потребами
Фонетична зарядка звук Ждень 1 Підготувала: Досінчук О. В.
Номер слайду 2
Приготуй свій язичок „Неслухняний язичок”. Широкий язик покласти на нижню губу та промовляти “пя-пя-пя”, неначе похлопувати свій “неслухняний язичок” верхньою губою. „Чашечка”. Рот широко відкрити. Широкий язик підняти угору. Потягнутися до верхніх зубів, але не торкатися їх. Утримувати в такому положенні 10-15 с.„Голочка”. Рот відкрити. Язик висунути далеко вперед, напружити його та зробити вузьким. Утримувати в такому положенні 15 с. „Гірка”. Рот відкрити. Бокові краї язика притиснути до верхніх кутніх зубів. Кінчиком язика доторкнутися до нижніх передніх зубів. Утримувати в такому положенні 15 с. „ „Годинник”. Висунути вузький язик. Тягнутися язиком поперемінно праворуч – ліворуч. Рухати язиком з куточка рота в повільному темпі під лічбу. Виконати 10-15 разів.
Номер слайду 3
Читаємо склади. ЖА ЖИ ЖЕ ЖО ЖУГолосно - тихо: ЖА-ЖИ-жи-жи-ЖУ-жу-ЖА-ЖУЖЕ-ЖО-жо ЖО-жо-ЖУ