Фонетична зарядка під час роботи з дітьми з порушеннями слуху.
Мета: корекція вимови здобувачів освіти, збагачення словникового запасу учнів, розвиток звязного мовлення учнів з особливими освітніми потребами
Фонетична зарядка звук Ждень 5 Підготувала: Досінчук О. В.
Номер слайду 2
Артикуляційні вправи. Вправа „Лопаточка”Відкрити рот, покласти широкий язик на нижню губу (губу не натягувати на нижні зуби). Витримувати на рахунок від 1 до 7. Вправа „Гойдалка”Відкрити рот. Напруженим язиком тягнутися до верхніх та нижніх зубів (по черзі). Вправа "Смачне варення" Злизати варення широким язиком з верхньої та нижньої губи зверху вниз. Вправа „Грибок”Відкрити рот. Язик присмоктати до піднебіння. Вправа „Побілимо стелю”Відкрити рот. Погладити широким кінчиком язика піднебіння, роблячи рухи вперед-назад, як маляр білить щіткою стелю.
Читаємо чистомовку. Аж, аж, аж — джип заїхав у гараж. Аж, аж, аж — у кутку лежить багаж. Аж, аж, аж — намалюй пейзаж. Ож, ож, ож — у тарілці корж. Уж, уж, уж — журавель і вуж. Иж, иж, иж — на ожині сидить чиж.Іж, іж, іж — біля ложки лежить ніж.Іж, іж, іж — пиріжок на всіх поріж. Яж, яж, яж — я їду на пляж.
Номер слайду 6
Прочитай речення. Жанна читала казку про жадібних ведмежат.
Номер слайду 7
Прочитай речення. Прилітайте, журавлі, до рідної землі.
Номер слайду 8
Знайди слова,які починаються звуком –ж-; слово,в якому звука –ж- немає. Що тут живе, а що неживе?