вчитель-логопед Ірина Сергіївна Роман
Мета: диференціювати правильну вимову звуків Л-Л’ у словах у різних позиціях зі збігом приголосних, реченнях. Розрізнювати поняття “тверді-мякі приголосні звуки”. Розвивати фонетикофонематичне сприйняття, артикуляційний та пальцевий праксис (виконувати нейровправи), лексико-граматичні категорії (складати речення за малюнками з прийменником НА), зв'язне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення; збагачувати словниковий запас з лексичних тем: “Відпочинок”, “Одяг та взуття”, “Тварини”, “Квіти”; удосконалювали самоконтроль за правильною вимовою звуків та виразністю мовлення. Виховувати шанобливе ставлення до членів родини, бажання підтримувати здоровий спосіб життя.
Словник: метелик, паляниця, тюлень, медаль, лежанка, літак.
Нейровправи "Одяг та взуття для відпочинку" на диференціацію звуків Л-Ль та розвиток пальцевого праксису
на диференціацію звуків Л-Ль у реченнях та використання прийменника НА
Чим корисні велосипедні прогулянки?
Велопрогулянки — цікавий і корисний для здоров’я активний відпочинок. Він дарує яскраві враження і позитивні емоції.
Велопрогулянка є доступним і простим різновидом фізичного навантаження, що чинить оздоровчий ефект.
вчитель-логопед Ірина Сергіївна Роман
Словник: лілії, тюльпани, кульбаби, проліски.