Форма вивчення слухового сприймання дитини
___________________________________________ (Прізвище, ім’я)
______________ клас
Вчитель-дефектолог слухового кабінету Яриш С.А. _______________ (підпис)
Сприймання |
Слухова увага |
Слухове спостереження |
Слухова пам’ять |
Слуховий словник |
|||
Слова, словосполучення, фрази для організації навчальної діяльності |
Слова, словосполучення, фрази, що стосуються вивчення програмового матеріалу |
Складоритмічний аспект мовлення (шуми, голоси, музичні інструменти, вірші, пісні) |
Прозові тексти |
||||
Розпізнає
|
Розпізнає |
Розпізнає |
Розпізнає |
Низ.рівень |
Низ.рівень |
Низ.рівень |
Низ.рівень
|
Не розпізнає
|
Не розпізнає |
Не розпізнає |
Не розпізнає |
Сер.рівень |
Сер.рівень |
Сер.рівень |
Сер.рівень
|
З допомогою
|
З допомогою |
З допомогою |
З допомогою
|
Вис.рівень |
Вис.рівень |
Вис.рівень |
Вис.рівень |