При відпрацюванні дистанційно педагогам слід враховувати, як таке нововведення сприймають здобувачі освіти, обирати оптимальні форми надання знань для самостійного опрацювання та контролю засвоєння матеріала.
ФОРМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ - ОЧИМА УЧНІВдоповідь на онлайн-семінар для педагогічних працівників ЗП(ПТ)О Донецької області за темою: «Дистанційне навчання з професійної підготовки в ЗП(ПТ)О»Підготувала методист, викладач-сумісник ЗП і ПТП гірничого профілю Старовойтова О. В. 09.04.2020 р. Державний навчальний заклад «Білицький професійний ліцей»
Номер слайду 2
Можливості отримання завдань. Група у вайберіОфіційний сайт ліцею Classroom
Номер слайду 3
1. Надання матеріалу для опрацювання – ел.підручники, відео, презентації, статті тощо. Складові завдань2. Контроль знань – письмові відповіді на питання, роз`язання задач, підготовка рефератів, доповідей – фото, скріншоти слід надіслати, пройти онлайн-тестування тощо.
Номер слайду 4
Майстер в/н або викладач (класний керівник) створюють «Google Classroom»Збираємо учнів у віртуальному класіКласна кімната від Гугл – хмарний сервіс. Інакше кажучи, за наявності комп’ютеру, ноутбуку або мобільного пристрою з доступом до інтернету, ви та учні можете будь-якої хвилини долучитися до онлайн-класу. Власники комп’ютерів можуть знайти вкладку «Клас» натиснувши квадрат у правому верхньому куті браузеру Google Chrome, а власники телефонів мають окремо встановити безкоштовний додаток через магазини «Play Market» чи «App Store». Перейшовши у вкладку, ви потрапляєте в робочий кабінет, який спочатку буде порожнім. Натиснувши кнопку «+» у правому верхньому куті, ви можете, додати віртуальний клас. Заповнивши назву групи ви одразу ж отримуєте можливість додавати до неї учнів шляхом надсилання згенерованого програмою коду або посилання (на електронну пошту). У «Google Classroom» можна додати до 250 людей, серед яких учні, батьки, а також інші вчителі.
Номер слайду 5
УЧЕНЬГРУПА (заходить учень за кодом)НЕВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ
Номер слайду 6
ОБРАНО ВИКОНАНО – видно роботи, які здав учень і які викладач оцінив. ОБРАНО НЕВИКОНАНО
Номер слайду 7
1. ОБРАНО ГРУПУ2. ОБРАНО ПОТІК
Номер слайду 8
4. ОБРАНО ЛЮДИ – викладачі, майстри, учні3. ОБРАНО ЗАВДАННЯ
Номер слайду 9
Створення онлайн-тестів освітні проєкти «НА Урок»
Номер слайду 10
Як учень проходить онлайн-тест
Номер слайду 11
Як викладач бачить результати
Номер слайду 12
Безліч можливостей підвищення кваліфікації при опануванні нових можливостей
Номер слайду 13
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ)))Використане джерело: На Урок - посилання: https://naurok.com.ua