Форми і приклади тестових завдань з теми "І. Франко, Т. Шевченко" 7 клас
Тестові завдання дають змогу швидко перевірити знання учнів із даної теми.
Різні форми тестів зацікавлюють учнів.
Форми і приклади тестових завдань
7 клас
І. Франко, Т. Шевченко
Закриті форми
|
Приклади |
||||||||
- простий (правильно-неправильно) |
Повість І.Франка «Захар Беркут» - історична повість а) правильно; б) неправильно |
||||||||
- простий (оберіть одну правильну відповідь) |
Повість І.Франка «Захар Беркут» була написана на конкурс, оголошений журналом |
||||||||
- дихотомічний (два варіанти відповіді) |
Назвіть митців, які сприяли викупу Шевченка з кріпацтва а) І. Ширяєв б) К. Брюллов в) І. Сошенко г) П. Енгельгардт
|
||||||||
- множинний (із зазначеною кількістю правильних відповідей) |
Назвіть значні роки в житті Т. Шевченка (три варіанти відповідей) а) 1820 б) 1838 в) 1840 г) 1845 д) 1850 е) 1857 |
||||||||
множинний (із незазначеною зазначеною кількістю правильних відповідей) |
Назвіть твори, які ввійшли до першого видання «Кобзаря»: а) «Думи мої, думи мої, лихо мені з вами!» б)"Заповіт" в) "Мені тринадцятий минало..." г)«Тополя» д) «Думка» |
||||||||
|
Встановіть відповідність між цитататою та твором, з якого її взято:
|
||||||||
|
Встановіть, у якій послідовності відбувалися події в житті Т. Шевченка
а) студент Петербурзької академії мистецтв б) смерть матері та батька в) викуп із кріпацтва г) участь у Кирило-Мефодіївському товаристві д) вихід у світ збірки "Кобзар" е) арешт |
||||||||
Відкриті форми |
Приклади |
||||||||
1) на коротку однозначну відповідь;
|
У повісті "Захар Беркут" І. Франко вдався до вживання таких застарілих слів ____________________________. |
||||||||
2) на доповнення |
Історична повість – це _______ твір ________ розміру, присвячений реальним ___________________ подіям, але в ній поряд із дійсними особами можуть діяти і створені уявою автора на основі історичних реалій. |
||||||||
3) на розгорнуту відповідь |
Метаморфоза – це ________________________________. |
||||||||
4) створення власного висловлювання |
Доведіть, що вірш «Заповіт» Т.Шевченка – програмне поетичне звернення до сучасних і майбутніх поколінь. |