Контрольна робота «Тестування за творами І.Франка («Захар Беркут»), поетичною творчістю Т.Шевченка («Мені тринадцятий минало», «Тополя», «Заповіт»), А.Чайковського («За сестрою»)»
Мета: виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати творче та логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння застосовувати отриманні знання під час виконання запропонованих завдань; виховувати інтерес до наслідків власної праці, пунктуальність, пошану до творчої діяльності.
Контрольна робота
Тестування за творами І.Франка («Захар Беркут»), поетичною творчістю Т.Шевченка («Мені тринадцятий минало», «Тополя», «Заповіт»),
А.Чайковського («За сестрою»)
І варіант
І рівень (3 б. )
Виберіть правильний варіант відповіді:
1. Захара Беркута знали в окрузі не лише як мудреця, а і як:
а) мужнього воїна;
б) керівника громади;
в) цілителя;
г) зразкового сім’янина.
2. Укажіть, чия дочка Мирослава (повість І.Франка «Захар Беркут» )
А) Захара Беркута
Б) Тугара Вовка
В) Бурунди-бегадира
3.Назвіть автобіографічний твір Т.Шевченка:
а) «Тополя»;
б) «Заповіт»;
в) «Доля»;
г) «Мені тринадцятий минало».
4.Рану Павлусеві перев’язав:
а) козак Семен Непорадний;
б) дід Панас;
в) брат Іван;
г) сотник Андрій Недоля.
5.Укажіть, про який період життя нашого народу йдеться в повісті «За сестрою»
А) навала татаро-монгольської орди
Б) набіги татар
В) війна з турками
6. Герой повісті А.Чайковського «За сестрою» Павлусь Судак вирушив на пошуки Ганни сам…
А) тому що більше нікого із сім’ї не залишилося
Б)тому що батько і брат не вірили в можливість порятунку Ганни
В) бо козацький ватажок не відпускав нікого з війська
ІІ рівень (5 б.)
1. Продовжіть висловлювання:
1. «Тополя» Т.Шевченка з жанром –...
2. Перебуваючи у татарському полоні Павлусь щиро допомагає...
3. Романтичний герой повісті «За сестрою» А.Чайковського –...
2. Визначити, хто з героїв повісті «Захар Беркут»:
ІІІ рівень (4 б.)
1. Установи послідовність частин у вірші Тараса Шевченка «Мені тринадцятий минало...»:
1 |
А Уже покликали до паю,а я собі у бур'яні молюся Богу... |
2 |
Б А дівчина при самій дорозі недалеко коло мене плоскінь вибирала… |
3 |
В Поглянув я на ягнята —не мої ягнята! |
4 |
Г Та недовго сонце гріло, недовго молилось... |
2. Установи послідовність подій за репліками:
1 |
А Таточку, тату, де наша Ганна? — він обняв батька за шию... — Пропала, синочку, пропала!.. |
2 |
Б Ще вчора мама бублики з медом пекла. Я заховав у кишені та з цим і втік; на тобі, Петре, це мама пекла! — його лице скривилось, і він став хлипати |
3 |
В Як тебе звуть? — питає Недоля по-татарськи. - Я Мустафа-ага, син Ібрагіма, ханського Девлет-Гірея, — сказав гордо татарин. |
4 |
Г Біжи ж, Ониську, до сотника й розкажи, що знаєш. — Розвивайся! — командував Тріска. — Списи готов!
|
Контрольна робота
Тестування за творами І.Франка («Захар Беркут»), поетичною творчістю Т.Шевченка («Мені тринадцятий минало», «Тополя», «Заповіт»),
А.Чайковського («За сестрою»)
ІІ варіант
І рівень (3 б.)
Виберіть правильний варіант відповіді:
1.Укажіть, хто такий Тугар Вовк
А) старійшина тухольської громади
Б) боярин, що прагне заволодіти Тухольщиною
В) монгольський воєначальник
2. Укажіть, як називалась священна скеля тухольців у повісті І.Франка «Захар Беркут»
А) Земмень
Б) Говерла
В) Сторож
3.У поезії «Заповіт» Т. Шевченка звучить заклик до боротьби, виражений словами:
а) «було чути, як реве ревучий»;
б) «на Вкраїні милій»;
в) «кайдани порвіте»;
г) «не забудьте пом’янути».
4. Павлуся взяв у полон:
а) татарин;
б) козак-зрадник;
в) розбійник-перевертень;
г) половець.
5. Повість А.Чайковського називається «За сестрою»…
А) тому що головний герой вирушив у небезпечну подорож, щоб визволити сестру з неволі
Б) бо головний герой у всьому наслідував сестру і чинив так, як вона
В) тому що брат зробив усе, щоб видати сестру за хана.
6. Як звали сестру головного героя повісті?
а) Олена;
б) Галя;
в) Ганна;
г) Настя.
ІІ рівень (5 б.)
1. Продовжіть висловлювання:
1. Захар Беркут стояв біля найбільшої метальної машини й...
2. Малий Павлусь для козака Петра виявився...
3. Павлусь не хотів повертатися з рідними у Спасівку, тому що прагнув…
2. Визначити, хто з героїв повісті «Захар Беркут»:
1 |
А Таточку, тату, де наша Ганна? — він обняв батька за шию...— Пропала, синочку, пропала!.. |
2 |
Б Ще вчора мама бублики з медом пекла. Я заховав у кишені та з цим і втік; на тобі, Петре, це мама пекла! — його лице скривилось, і він став хлипати |
3 |
В Як тебе звуть? — питає Недоля по-татарськи. - Я Мустафа-ага, син Ібрагіма, ханського Девлет-Гірея, — сказав гордо татарин. |
4 |
Г Біжи ж, Ониську, до сотника й розкажи, що знаєш. — Розвивайся! — командував Тріска. — Списи готов! |
2. Установи послідовність частин у вірші Тараса Шевченка «Мені тринадцятий минало...»:
1 |
А Уже покликали до паю,а я собі у бур'яні молюся Богу... |
2 |
Б Поглянув я на ягнята —не мої ягнята! |
3 |
В Та недовго сонце гріло, недовго молилось... |
4 |
Г А дівчина при самій дорозі недалеко коло мене плоскінь вибирала… |